Gazeta de Sud, septembrie 2018 (Anul 24, nr. 7052-7071)

2018-09-21 / nr. 7066

LOCAL Vineri - Sâmbătă, 21 - 22 septembrie 2018, Gazeta de Sud Un șofer a spart capul unui polițist Procurorii Parchetului de pe lângă Judecătoria Craiova au dispus, miercuri noaptea, reținerea unui bărbat de 32 de ani, din municipiu, acuzat că a spart capul unui polițist de la Rutieră care a încercat să-l oprească în trafic, in ultima perioadă, mai mulți polițiști au fost bătuți, mușcați sau loviți cu mașina. ^ Aldezir Marin aldezir.marin.gols.ro incidentul în urma căruia un polițist din cadrul Serviciului Rutier Dolj s-a ales cu capul spart a avut loc miercuri seară, pe o stradă din apropierea Centurii de Nord a municipiului Craiova. Potrivit reprezentanților Inspectoratului de Poliție al Județului (IPJ) Dolj, un echipaj de polițiști de la Serviciul Rutier, care acționa pe Centura de Nord, a făcut semnal de oprire unui autoturism Fiat, care depășise neregulamentar un alt autoturism. Șoferul nu a oprit la semnalul oamenilor legii, așa că aceștia din urmă au plecat în urmărirea lui și au reușit să-l oprească pe Șoseaua Bălcești. „întrucât șoferul nu a oprit la semnal, polițiștii au pornit în urmărirea lui cu semnalele acustice și luminoase în funcțiune, reușindu-se blocarea în trafic a autoturismului. în momentul în care polițiștii încercau să-l imobilizeze, șoferul a lovit unul dintre polițiști cu telefonul în zona capului, au precizat polițiștii doljeni. După aceea, șoferul a rupt-o la fugă, iar unul dintre agenți a tras mai multe focuri în aer, însă nu a reușit să-l mai prindă pe fugar. Polițistul rănit a fost transportat la Spitalul de Urgență Craiova, unde a primit îngrijiri medicale, iar între timp, șoferul fugar s-a prezentat la sediul IPJ Dolj. Oamenii legii au stabilit că este vorba de Marius Cauc, de 32 de ani, din Craiova, însă nu au găsit vreun motiv pentru care bărbătul nu a vrut să oprească la semnalul polițiștilor, după care a lovit un agent cu telefonul mobil în cap. Craioveanul a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ. De asemenea, bărbatul avea permis de conducere, iar autoturismul pe care îl conducea avea ITP și poliță RCA valabile. Cercetările au fost preluate de un procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Craiova, care, după audieri, a dispus reținerea craioveanului de 32 de ani pe o perioadă de 24 de ore. Joi, șoferul a fost arestat prevetiv. După acest incident, o fotografie cu agentul lovit cu telefonul în frunte a fost postată pe o rețea de socializare de Sindicatul Polițiștilor Dolj. O fotografie cu agentul lovit cu a Sindicatului Polițiștilor Dolj telefonul în frunte a fost postată pe pagina de facebook A murit după ce a intrat cu mașina într-un tir Un bărbat de 62 de ani, din Craiova, și-a pierdut viața, joi după-amiază, într-un accident rutier provocat de el, pe DN 65, la ieșirea din Pielești. Bărbatul conducea o mașină marca Volkswagen, dinspre Craiova către Balș, iar la un moment dat a pierdut controlul volanului, a pătruns pe contrasens și a lovit în plin un tir, înmatriculat în Prahova. Autocamionul era condus de un bărbat de 66 de ani. La locul accidentului s-au deplasat medici și polițiști, iar șoferul mașinii a fost resuscitat minute în șir, însă, din cauza loviturilor extrem de puternice, șoferul nu a supraviețuit. Acesta se afla singur în mașină; în urma impactului, mașina pe care o conducea a fost avariată total. Circulația rutieră a fost blocată mai bine de o oră pe ambele sensuri de mers ale DN 65. în jurul orei 18.00, circulația a fost reluată. Anca Dumitrașcu