Gazeta de Sud, septembrie 2019 (Anul 25, nr. 7298-7318)

2019-09-18 / nr. 7310

BOCAL Miercuri, 18 septembrie 2019* Gazeta de Sud S S-a surpat asfaltul pe strada Bariera Vâlcii Pe strada Bariera Vâlcii din Craiova, drum modernizat cu fonduri europene și recepționat în 2016, s-a surpat asfaltul. Luni, pe sensul de mers spre Șimnic, imediat după Teleconstrucția, asfaltul se lăsase serios. Până seara, acesta a cedat și a fost nevoie de intervenția Companiei de Apă „Oltenia“ (CAO). Strada se afla încă în perioada de garanție de cinci ani, așa cum au toate lucrările cu fonduri UE. Fiind însă vorba de o avarie, a fost nevoie de o echipă de la CAO pentru a remedia problema. Pe strada Bariera Vâlcii, angajații Companiei au spart, ieri, asfaltul pentru a reface niște racorduri la canalizare. Acestea cedaseră în timp, iar apa s-a infiltrat măcinând straturile de dedesubt. De altfel, aceasta ar fi una dintre principalele cauze ale cedării asfaltului. Fie că este vorba de conducte de apă sau de canalizare, din cauza vechimii lor acestea se sparg frecvent, transformând străzile în șantiere. Numai ieri, de exemplu, Compania de Apă a mai intervenit pe strada A.I. Cuza (la Judecătorie), strada Poporului și strada Fluturi, pentru repararea conductelor sparte. Astfel de intervenții sunt însă frecvente. Practic, nu este zi în care CAO să nu intervină la câte o avarie, așa cum rezultă din informațiile oferite pe site-ul Companiei. Luni, de exemplu, s-a intervenit pe strada Porumbului, strada Alexandru cel Bun - intersecție cu Henri Barbuse, strada Dimitrie Gerota și strada Dragoslavele. AVARIE DE PROPORȚII PE STRADA MIHAI EMINESCU De două zile însă, angajații CAO lucrează la o avarie de proporții produsă pe strada Mihai Eminescu. O stradă care tocmai ce fusese asfaltată de primărie a trebuit spartă, din cauza unei avarii, în dreptul laboratorului de analize medicale al Policlinicii Elga a fost săpată o groapă imensă, pentru a se remedia o defecțiune la rețeaua de apă și canalizare. De fapt, se pare că conducta de apă a cedat și a spart și canalizarea. Aceasta a refulat, iar muncitorii au lucrat, ieri, până după miezul nopții, pentru a scoate toată mizeria. Ieri, pe strada Mihai Eminescu se făceau ultimele reparații la conducte. Va urma marea provocare: astuparea hăului și aducerea străzii la starea inițială. O acțiune care nu prea le reușește firmelor care se ocupă de repararea străzilor din Craiova după intervenția furnizorilor de utilități. Exemple în acest sens sunt multe în municipiu. Ultimul chiar pe strada Ștefan cel Mare, nu departe de avaria de pe Mihai Eminescu. Aici a avut loc o avarie, care a dus la spargerea străzii. După reparația făcută, asfaltul nu a rezistat prea mult și s-a lăsat. Situație care se întâmplă deseori în Bănie și care a făcut obiectul unei dezbateri ample în ultima ședință a Consiliului Local. Consilierul PNL Marian Vasile a cerut atunci o mai mare atenție la selectarea firmelor care repară străzile după avarii și o înăsprire a Regulamentului de selectare a acestora. Marian Apinie CAO a intervenit pe strada Bariera Vâlcii, unde s-a surpat asfaltul din cauza unei avarii la canalizare PUBLI REPORTAJ Dabo Döner - fast-foodul numărul 1 în Germania, deschis și în Craiova r ■ Dabo Döner - restaurantul franciză care a câștigat de trei ori titlul de cel mai bun döner din Germania - a deschis cea de-a doua locație în Craiova. Noua locație a fost inaugurată ieri, pe strada Unirii nr. 31, lângă Perinița. La deschidere au fost zeci de clienți, care au gustat produsele Dabo Döner și în alte locații și au fost încântați că pot gusta produsele Dabo și în orașul lor. Fast-foodul Dabo Döner de pe strada Unirii din Craiova a fost inaugurat ieri la ora 12.00. Locația aparține unei echipe de tineri care au descoperit brandul Dabo Döner, le-au plăcut produsele și au dorit să îl aducă și în Craiova. „Am descoperit pe net, întâmplător, acum trei ani și jumătate, acest nume - Dabo Döner. Mi-a plăcut conceptul de mâncare sănătoasă pregătită într-un fast-food. Am sunat la Sibiu și m-am interesat, m-am dus la cel mai apropiat Dabo la Slatina, să mă conving de calitatea produselor. M-a cucerit! Reclama era reală și adevărată! Am devenit astfel fan Dabo Döner. Și nu numai atât. Mi-am dorit din tot sufletul să aduc acest brand și la noi, în Craiova. De ce acest brand? Clar calitate deosebită a produselor. Diversitate. Este döner-ul declarat trei ani la rând dönerul numărul 1 în Germania“, a spus Ionuț Năstase, cel care a luat franciza Dabo Döner. Brandul Dabo Döner este recunoscut pentru produsele sănătoase care nu conțin conservanți sau aditivi, dar și pentru faptul că totul este pregătit pe loc, în fața clientului, în țară sunt deschise peste 50 de locații Dabo Döner. „Dabo Döner este un brand foarte cunoscut în materie de mâncare fast-food foarte sănătoasă. Sunt peste 50 de locații în România, în Craiova este cea de a doua locație. Produsul nostru premium este chifla, care este mereu proaspătă și pufoasă, pentru că atunci o scoate din cuptor! Un alt secret al gustului senzațional sunt condimentele pe care le importăm din Nürnberg, doar vorbim de döner-ul premiat de trei ori în Germania ca fiind “cel mai bun döner”, iar asta se întâmplă într-o piață destul de exigentă. Vrem să dăm la o parte noțiunea de mâncare nesănătoasă și să aducem prin acest concept mâncare sănătoasă în Craiova. Ca și specialități, avem döner de pui, care este produsul nostru premium, döner de vită, cașcaval pane, crispy la farfurie, șnițel, salate, piee pe care le servim împreună cu ayran, o băutură turcească. Pentru mai multe detalii, vă așteptăm pe strada Unirii nr. 31, lângă Perinița. Clienții pot veni să servească masa la locație, iar dacă doresc își pot lua mâncarea și la pachet. Pe viitor vom introduce și livrarea la domiciliu“, a mai spus Ionuț Năstase. Clienții care au trecut ieri pragul restaurantului Dario Döner de pe strada Unirii au fost de toate vârstele. „Produsele sunt foarte bune, sunt gustoase, sunt de calitate. Am optat pentru un meniu cu carne de vită, care este destul de pretențios și chiar voiam să văd cum este pregătit. Corespunde. Am mai consumat produsele Dario Döner la București. Mă atrag originalitatea, seriozitatea, calitatea, modul cum sunt preparate, îmi place cam tot“, a spus Gabriel Voicu, care s-a numărat ieri printre primii clienți ai restaurantului Dabo Döner. (eol. 14968) Un nou fast-food Dabo Döner s-a deschis ieri în Craiova, pe strada Unirii nr. 31