Gazeta de Sud, septembrie 2020 (Anul 26, nr. 7547-7568)

2020-09-17 / nr. 7559

„Filantropia", primul spital construit după Revoluție în România Lia Olguța Vasilescu a fost primarul Craiovei care a considerat sănătatea o prioritate și a investit masiv în spitale Unul dintre cele mai importante proiecte ale administrației PSD conduse de Lia Olguța Vasilescu în perioada 2012 - 2016 a fost acela de a le reda craiovenilor spitalele care fuseseră lăsate în paragină. Cea mai convingătoare reușită: construirea, într-un timp record, al unei structuri sanitare la cele mai înalte standarde, dotată cu aparatură ultramodernă. CONSTRUIT ÎN MAI PUȚIN DE 2 ANI Unitățile medicale se aflau într-o stare deplorabilă atunci când Lia Olguța Vasilescu și-a început primul mandat de primar al Craiovei: infiltrații în tavane, mucegai, paturi vechi de 40 de ani, geamuri sparter și mobilier care era la fel de vechi precum spitalele. „Am considerat că locuitorii orașului nu merită să fie tratați în asemenea condiții, astfel că, pe lângă decizia de a renova toate spitalele care aparțineau de Primăria Craiova, am hotărât să construim unul nou“, a declarat Lia Olguța Vasilescu. Pe locul unde se afla scheletul unei construcții, abandonat încă din 1992, pe care creșteau buruienile și care urâțea zona din vecinătatea Spitalului Clinic de Boli Infecțioase „Victor Babeș“, astăzi se înalță o investiție modernă, ce înglobează secțiile Medicală I, Medicală II, Medicală III și Fizioterapie aferente Spitalului „Filantropia“, asigurând accesul tuturor craiovenilor la servicii medicale de calitate. Cu dotări dintre cele mai performante, construcția cu un design deosebit a fost realizată într-un timp record, de numai un an și șase luni. Proiectul, considerat de mulți unul fantasmagoric, a prins viață în anul 2015. „La începutul lunii noiembrie 2015, semnam contractul prin care, la Craiova, se construia primul spital din România postdecembristă realizat 100 % din fonduri de la bugetul local. Primele intervenții au constat în demolarea anumitor părți ale scheletului din beton care nu erau necesare. Au urmat ample lucrări de consolidare a structurii, astfel încât să fim siguri că aceasta va rezista presiunii exercitate de construcția noului spital. Primele cărămizi au fost puse în data de 18 mai 2016, atuni când, efectiv, Spitalul Munical Craiova sfițes să prindă formă. De atunci, zi după zi, oră după oră, scheletul abandonat s-a transformat în cea mai modernă unitate medicală din Craiova“, a relatat Lia Olguța Vasilescu. Comandat de Partidul Social Democrat - Organizația Județeană DOLJ - Executat de SC Media Sud Europa SA- ziar: Gazeta de Sud - CUI Mandatar Financiar: 21200019 (cd 14622) am putut! acum! wiffHry1 "shpj0T ? nimic Mii de craioveni nu ar fi avut unde sa se trateze de Covid, in condiții de excepție PÂNĂ LA 25 SEPTEMBRIE, ADMITERE LA CEA MAI MARE INSTITUȚIE de Învățământ superior privată din românia , 0 4 programe de Licență și 4 programe de Masterat fac parte din oferta educațională pentru anul 2020 - 2021 a Facultatății de Științe Juridice, Economice și Administrative Craiova din cadrul Universității Spiru Haret Până pe 25 septembrie 2020 te mai poți înscrie la Facultatea de Științe Juridice, Economice și Administrative Craiova din cadrul Universității Spiru Haret. Contabilitate și informatică de gestiune, Drept, Management, Administrație public sunt cele patru programe de Licență a ofertei educaționale ale centrului universitar din Bănie. Fii și tu ?student la USH de la 1 octombrie 2020! Ce trebuie să faci? Intră pe https://www.admitere.spiruharet. ro/licenta/craiova, alege programul care se potrivește planului tău de carieră și parcurge etapele procesului de admitere. Se așteaptă o ofertă educațională competitivă și mereu adaptată cerințelor de pe piața muncii. Programele de Licență din oferta educațională a Universității Spiru Haret au un număr alocat pentru cele trei forme de învățământ: învățământ cu frecvență (IF), învățământ cu frevență redusă (IFR) și învățământ la distanță (ID). Pentru că Universitatea Spiru Haret investește frecvent în resurse pentru viitorul tău, vei beneficia de stagii de practică de specialitate, activități de voluntariat și locuri de muncă adaptate profilului tău educațional. De-a lungul timpului au fost încheiate o serie de parteneriate cu jucători de top din diferite industrii de pe piața locală concretizate în proiecte și programe de internship care îți vor deschide noi orizonturi profesionale. Astfel, faci ce-ți place și îți urmezi visul. Documentele necesare în dosarul de admitere precum și taxele de școlarizare, se găsesc pe site-ul Universității Spiru Haret, https://www.admitere.spiruharet.ro/ admission/documents/bachelor 4 programe de Masterat in oferta educațională USH de la Craiova Dacă ai terminat studiile de Licență, pot fi continuate cu un program de Masterat. Cele 4 programe de Masterat ale Facultății de Științe Juridice, Economice și Administrative Craiova din cadrul Universității Spiru Haret au drept misiune aprofundarea pregătirii specialistului în domeniul ales, astfel încât să-și formeze abilitățile profesionale și să facă față cu brio provocărilor profesionale, care devin din ce în ce mai complexe. Științe penale și criminalistică. Administrație publică și management în context european. Finanțe și administrație publică europeană. Audit intern în sistem public și privat sunt programele de Masterat care conving să fii și tu masterand la USH. Poți intra pe https://www.admitere. spiruharet.ro/masterat/craiova pentru a afla toate detaliile programelor. USH în cifre... 0 Peste 325.000 de români au absolvit Universitatea Spiru Haret . 3 din 4 absolvenți USH sunt angajați în domeniul pe care l-au urmat pe perioada studiilor 0 5 centre universitare proprii în București, Brașov, Câmpulung Muscel, Constanța și Craiova 0 14 facultăți 0 32 programe de studii universitare de Licență 0 28 programe de Masterat 0 45 programe postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă acreditate sau autorizate să funcționeze în conformitate cu prevederile legale 0 402 de cadre didactice ce dețin titluri universitare și doctorate în domeniu. Universitatea Spiru Haret menține legătura cu studenții, absolvenții, dar și cu cei interesați de proiectele în care instituția este angrenată prin intermediul site-ului www.spiruharet.ro sau a paginii de Facebook: https://www.facebook. com/Facultatea-de-Stiinte- Juridice-Economice-si- Administrative-Craiova- 2182809062048610/ și Instagram. 4 (cd. 15493)