Graiul Sălajului, decembrie 2004 (Anul 15, nr. 3216-3236)

2004-12-03 / nr. 3217

3-4 decembrie 2004 Е Puteți citi ziarul “Graiul Sălajului” și accesând pe internet adresa: www.unisys.ro/graiulsj Primăria Municipiului Zalău ORDINE DE ZI pentru ședința ordinară din data de 6 DECEMBRIE 2004 Primăria Municipiului Zalău cu sediul în P-ța Iuliu Maniu nr.3 reprezentată prin primar ing.Căpîlnașiu S.V.Radu în calitate de primar și Petroviță Stelian secretar, anunță că în conformitate cu prevederile art.95 din Codul de procedură civilă se citează pentru data de 7 ianuarie 2005, orele 8.30 la Judecătoria Zalău, în calitate de pârâți, în vederea soluționării dosarului civil nr. 5266/2004 având ca obiect rectificare în CF, următoarele persoane:1. Nagy Ștefan, cu domiciliul necunoscut, 2. Takacs Eugen, cu domiciliul necunoscut, 7. Pop Janos și soția Matyas Roza, cu domiciliul necunoscut, 3. Tarpai Endre și soția Koreendi Katalin, cu domiciliul necunoscut, 4. Pop István, cu domiciliul necunoscut. __________20411 Primăria Municipiului Zalău cu sediul în P-ța Iuliu Maniu nr.3 reprezentată prin primar ing.Căpîlnașiu S.V.Radu în calitate de primar și Potroviță Stelian secretar, anunță că în conformitate cu prevederile art.95 din Codul de procedură civilă se citează pentru data de 7 ianuarie 2005, orele 8.30 la Judecătoria Zalău, în calitate de pârâți, în vederea soluționării dosarului civil nr. 5606/2004 având ca obiect rectificare în CF, următoarele persoane: 1. Tamba Gheorghe și Opriș Veronica, cu domiciliul necunoscut. 2. Abraham Joszenie, cu domiciliul necunoscut. _______________________________________________________(2040) Primăria Municipiului Zalău cu sediul în P-ța Iuliu Maniu nr.3 reprezentată prin primar ing.Căpîlnașiu S.V.Radu în calitate de primar și Petroviță Stelian secretar, anunță că în conformitate cu prevederile art.95 din Codul de procedură civilă se citează pentru data de 7 ianuarie 2005, orele 8.30 la Judecătoria Zalău, în calitate de pârâți, în vederea soluționării dosarului civil nr. 5608/2004 având ca obiect rectificare în CF, următoarele persoane: 1.Babits Roza, cu domiciliul necunoscut, 2.Szilagyi Vasile, cu domiciliul necunoscut, 3. Szabó Iosif, cu domiciliul necunoscut, 4. Szabó Elena, cu domiciliul necunoscut, 5. Szabó Elisabeta, cu domiciliul necunoscut, 6. Szabó Parachiva, cu domiciliul necunoscut, 7. Egeresi Elisabeta, cu domiciliul necunoscut. (2002) 1 .Proiect de hotărâre privind modificarea bugetului local. 2. Proiect de hotărâre privind alocarea unor sume de la bugetul local al m municipiului Zalău. 3. Proiect de hotărâre privind instituirea unei taxe speciale pentru obținerea avizului din partea Comisiei de acorduri unice constituită la nivelul Consiliului local al Municipiului Zalău. 4. Proiect de hotărâre privind majorarea tarifelor de producere, transport, distribuție și furnizare a energiei termice și a apei demineralizate, practicate de de SC Uzina Electrică Zalău SA, în municipiul Zalău. 5. Raport privind activitatea desfășurată de Direcția Generală ADP Zalău în perioada 1 ian- 30.sept.2004. 6. Proiect de hotărâre privind aprobarea listei de abonamente lunare gratuite pentru transportul local cu mijloacele de transport în comun. 7. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor PUD-uri. 8. Proiect de hotărâre privind aprobarea bazei de calcul a limitelor minime ale veniturilor lunare ce se pot obține din utilizarea terenurilor, clădirilor, spațiilor locative, autoturismelor sau altor bunuri mobile sau imobile, aflate în proprietatea persoanelor care solicită ajutor social. 9. Proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr.194 din 30.08.2004 privind aprobarea închirierii unor spații în favoarea SC Publiserv SA. 10. Proiect de hotărâre privind aprobarea desfășurării unor activități în PT 1 și PT 40. II .Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică deschisă a unor terenuri, proprietatea privată a municipiului Zalău, situate în intravilanul municipiului Zalău, în vederea realizării de locuințe, și a unui complex servicii. 12. Proiect de hotărâre privind stabilirea suprafeței de teren ce se poate concesiona pentru extinderea spațiilor comerciale existente. 13. Proiect de hotărâre privind concesionarea directă a cabinetelor medicale în favoarea medicilor titulari ai contractelor de închiriere. 14. Proiect de hotărâre privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare al Direcției Generale ADP Zalău. 15. Proiect de hotărâre privind stabilirea cuantumului indemnizației de ședință ce se acordă consilierului local, în conformitate cu prevederile Statutului aleșilor locali. 16. Proiect de hotărâre privind încheierea unei convenții între Consiliul local al Municipiului Zalău și Societatea Handicapaților Zalău pentru prestarea de servicii de asistență socială. 17. Proiect de hotărâre privind încheierea unei convenții între Consiliul local al Municipiului Zalău și FUNDAȚIA ACASĂ pentru prestarea de servicii de asistență socială. 18. Proiect de hotărâre privind încheierea unei convenții între Consiliul local al Municipiului Zalău și Fundația pentru îngrijirea Vârstnicului Cluj-Napoca, pentru prestarea de servicii de asistență socială. 19. Proiect de hotărâre privind încheierea unei convenții între Consiliul local al Municipiului Zalău și FUNDAȚIA MAYA pentru prestarea de servicii de asistență socială. 20.Informare cu privire la activitatea desfășurată de Asociația “Casa mea“ - Biroul de Relații cu Asociațiile de proprietari. 21. Proiect de hotărâre privind emiterea acordului de principiu pentru scoaterea temporară din fondul forestier a unei suprafețe de 50 mp. 22. Proiect de hotărâre privind emiterea acordului de principiu pentru scoaterea definitivă din fondul forestier a unei suprafețe de 265 mp. 23. Proiect de hotărâre privind trecerea unor terenuri din domeniul public al Municipiului Zalău în domeniul privat al Municipiului Zalău. 24. Proiect de hotărâre privind atribuirea unor denumiri de străzi. 25. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local al municipiului Zalău pe anul 2004. 26. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice al obiectivului de investiții “Amenajare drum carosabil pe str.Sărmaș“. 27. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice al obiectivului de investiții “Amenajare canalizare menajeră pe str. Sărmaș“. 28. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice al obiectivului de investiții “Amenajare canalizare pluvială pe str.Sărmaș“. 29. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației tehnico-economice al obiectivului de investiții “Amenajare Cămin Filatura în Centru de servicii sociale“. 30.Informare privind situația economico-financiară a S.C. Publiserv S.A . 31.Informare privind situația economico-financiară a SC Transurbis SA. 32. Proiect de hotărâre privind acceparea unei donații. 33. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanților Consiliului local în AGA la SC Uzina Electrică Zalău SA și la SC Transurbis SA. 34. Proiect de hotărâre privind modificarea componenței Comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice ce se desfășoară pe raza municipiului Zalău. 35. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor financiar. 36. Diverse D-1 Informare privind situația financiară a Asociației Casa Mea . D-2.Proiect de hotărâre privind aprobarea alocării, în bugetul anului 2005 a fondurilor necesare achiziționării Căminului de nefamiliști, din municipiul Zalău, str.Dumbrava -proprietatea SCCM SA Zalău. D-3.Proiect de hotărâre privind alocarea unor sume de la bugetul local al municipiului Zalău. (2003) Primar, ing.Căpîlnașiu S.V.Radu IS.c" Fortuna SĂ" ANGAJEAZĂ; CONTABILĂ și I SECRETARĂ ! Condiții: studii superioare sau medii de specialitate, cunoștințe, operare PC, experiență în domeniu,« cunoașterea limbii franceze » constituie avantaj. PAZNIC - portar Condiții: - vechime în domeniu minimum 5 ani. Informații la telefon 614295. 1 I________SSS. Primăria comunei Măeriște ORGANIZEAZĂ LICITAȚIE PUBLICĂ în data de 17.12.2004, ora 9,00 pentru închirierea unui spațiu de 60 mp în vederea deschiderii unei farmacii. Relații suplimentare la telefon 657101. (2044)