Graiul Sălajului, iunie 2007 (Anul 18, nr. 3846-3866)

2007-06-28 / nr. 3865

Sport Sport Ziua decisivă Astăzi se va decide dacă Zalăul va avea, sau nu, echipă în Liga a Ill-a Comisia de Apel a Federației Române de Fotbal va judeca astăzi apelul făcut de FC Zalău împotriva celor de la FC Bihor Oradea. Zălăuanii au depus o contestație împotriva celor de la FC Bihor înaintea jocului de baraj. Comisia de Disciplină a respins contestația, iar FC Zalău a făcut apel. Comisia de Apel trebuia să dea verdictul luni, 25 iunie, dar din cauză că bihorenii nu au prezentat carnetele de joc, sentința a fost amânată pentru astăzi. Se pare că tabelele nominale ale celor din Bihor nu sunt valabile, din moment ce nu au avut numere de înregistrare de la AJF Bihor, dar nici de la FRF, iar Comisia de Apel nu a putut să realizeze care dintre jucători au avut sau nu drept de joc la barajul de promovare în Liga a III - a. Pentru asta trebuie verificate carnetele jucătorilor, pentru că acolo se specifică ce jucător poate juca doar la prima echipă. Interesant de ce bihorenii nu au dus la FRF aceste carnete încă de luni! De asemenea, clubii sunt și în ceea ce privește forma de asociere dintre FC Bihor Oradea și FC Bihorul Tileagd, fără a mai pune la socoteală faptul că la FRF, zălăuanii au găsit două tabele diferite, dar care au același număr de ieșire de la CS FC Bihor Oradea. Să sperăm că „federalii” vor da verdictul corect în acest caz și că vom avea echipă în Liga a III - a din toamna acestui an. Poate va conta și faptul că FC Zalău l-a informat despre aceste lucruri inclusiv pe Ionuț Lupescu, directorul general al FRF, om cunoscut pentru corectitudinea sa. loan Morar crede că are șanse să câștige loan Morar, președintele F.C. Zalău, crede în șansa echipei sale și spune, că dacă nu i se va da dreptate va merge și la Comisia de Arbitraj Sportiv. „Noi am avut speranțe și luni, dar ei au amânat verdictul. Faptul că vor aduce acele carnete nu știu cât o să ne ajute. Pe noi ne interesează cel mai mult acele tabele. Noi nu acuzăm FRF - ul de nimic, pentru că ei nu au făcut nici o neregulă. Dacă nu vom avea câștig de cauză, vom merge la Comisa de Arbitraj Sportiv. De lăsat nu ne lăsăm", a spus Ioan Morar, președintele celor de la FC Zalău. AJF Sălaj se apără Alexandru Ardelean Toth, președintele FC Bihor Oradea îi acuză pe cei de la AJF Sălaj că au schimbat sistemul competițional fără să respecte regulamentele Federației Române de Fotbal. Replica sălăjenilor nu a întârziat să apară, iar Paul Georgescu, secretarul AJF spune că nu e nimic în neregulă în Liga a IV-a Sălaj. „Și în sezonul trecut și în sezonul acesta au fost tot 16 echipe în campionat. S-a schimbat doar modul de desfășurare. Astfel că cei de la Oradea nu au dreptate. Și oricum, fostele alegeri au fost anulate de judecătorie și orice hotărâre a fostei conduceri a fost anulată”, a spus Georgescu. TENIS DEC/ Pavel, în turul doi la Wimbledon Cel mai bine clasat jucător român al momentului, Andrei Pavel, a reușit, marți, calificarea în turul doi al turneului de Mare Șlem de la Wimbledon, după ce l-a învins în trei seturi pe argentinianul Guzman, scor 6-4, 6-4, 6-1. Programată pe terenul 19 al All England Tennis Crocket Club, întâlnirea dintre Andrei Pavel și argentinianul Juan Pablo Guzman a debutat sub semnul echilibrului. Ambii jucători și-au câștigat primele patru game-uri pe propriul serviciu, „Cneazul” reușind un prim break în jocul cu numărul nouă (5-4). Românul și-a câștigat serviciul și a închis primul set cu un clasic 6-4. Poziționat cu 22 de locuri în fața lui Andrei, Guzman, 26 de ani, a riscat mai mult în setul secund, reușind break-ul în game-ul cinci (3-2). Jucătorul născut în Buenos Aires s-a menținut la conducere până la 4-3, când experiența lui Andrei a început să-și spună cuvântul, jucătorul român restabilind egalitatea. Guzman a acuzat șocul și a mai cedat încă un game pe propriul serviciu, oportunitate care nu a fost ratată de Pavel, acesta adjudecându-și al doilea set cu un nou 6-4. Guzman a cedat complet inițiativa în debutul setului al treilea, „Cneazul" izbutind un nou break încă din al doilea game al actului. Clasat pe locul 122 mondial, Pavel a condus cu 3-0 și 4-1. Aflat la a noua prezență la Wimbledon, unde a reușit de două ori să ajungă până în turul al treilea (în 2000 și 2002). Andrei Pavel a mai reușit un break în game-ul șase, încheind meciul cu un sec 6-1. în turul secund, „Cneazul” va da piept cu americanul James Blake, acesta trecând la rândul său de rusul Igor Andreev, cu 6-3, 6-4, 6-4, după o oră și 34 de minute. TENIS DE MAS Andrada Vincze - Campionate Balcanice la tenis de masă cădeți și junior au debutat ieri, Istanbul, în Turcia CSS CSM Zalău o ari ca reprezentantă pi Andrada Vincze. Zălăuanca a avut un sezon de excepții reușind să devină campioană națională la junioare II și să cucerească nu mai puțin de cinci medalii de au la competiții internaționale, iar antrenorul ei Victor Puie speră să facă o figură frumoasă în Turcia. La Istanbul, Andrada Vincze va concura la simplu, la dublu și la echipe. La ultimele două probe o va avea ca parteneră pe Camelia Postoacă de la CS Pristavu Câmpulung Muscel, „în mod normal ar trebui să câștige medaliile de aur la Balcaniadă, mai ales că vor să câștige și la europene”, a mărturisit tatăl zălăuancei. După Balcaniadă, eleva lui Victor Puie nu se va întoarce la Zalău, ci va pleca în cantonament, unde va pregăti Campionatul European de la Bratislava. FOTBAL înscrieri pentru Cupa României Paul Georgescu, secretarul Asociației Județene pentru Fotbal Sălaj (AJF) a declarat că faza județeană a Cupei României va debuta pe 15 iulie, înscrierile se fac la sediul AJF Sălaj până pe 10 iulie, delegații echipelor fiind nevoiți să prezinte un tabel nominal cu jucătorii, dar și vizele medicale ale acestora. Echipele nu au dreptul să folosească jucători legitimați la echipe din ligile IV și V. De asemenea, delegații vor depune o garanție de 150 lei, sumă care va fi restituită, când echipa va părăsi competiția. Cupa Speranțelor Cupa Speranțelor la fotbal a avut loc săptămâna trecută la Baza sportivă Onix în organizarea Direcției Județene pentru Fotbal Sălaj și a Asociației Județene pentru Fotbal Sălaj. Clasamente. 1996: I CS Victoria Zalău, II Mobila Șimleu Silvaniei, III CS Barcăul Nușfalău. 1997 - 1998: I Viitorul Zalău, II Mobila Șimleu Silvaniei, III AS Bărcăul Nușfalău. 1999 - 2000: I Viitorul Zalău, II Sportul Șimleu Silvaniei, III FC Zalău. Puteți citi ziarul “Graiul Sălajului” și accesând pe internet adresa: www.unisys.ro/gratuist Cupa TTM - ediția a Ill-a Clubul Sportiv Frasinul Unirea și Fundația pentru Tineret Sălaj organizează ediția a III - a a Cupei TTM la șah, în competiție se va aplica Regulamentul Federației Române de Șah și criteriile de departajare specifice Campionatului Național Individual de șah. Pot participa atât jucători amatori cât și legitimați, sistemul de joc urmând a fi stabilit la ședința tehnică, în funcție de numărul de participanți. Fiecare jucător va aduce materialele șahiste specifice. Pe bază de comandă, clubul facilitează pentru cei interesați obținerea de materiale șahiste specifice. Taxa de participare la competiție este de 10 lei, iar taxa de organizare 5 lei. Sumele încasate vor fi folosite pentru acordarea premiilor. Astfel, locul I - 50 la sută, locul II - 30 la sută, iar locul III - 20 la sută. Competiția va avea loc pe 30 iunie la Clubul Tineretului din Zalău, juniorii de la ora 9.00, seniorii, ora 11.00. Pagină realizată de Radu MARTON