Graiul Sălajului, august 2010 (Anul 21, nr. 4644-4665)

2010-08-02 / nr. 4644

Distracție pe cinste de Zilele Cetății Chiar dacă luptele dintre daci și romani, parada portului popular sau premierea olimpicilor nu au fost puncte de atracție maximă, distracția de pe bulevard a fost gustată din plin de mii de sălăjeni. SC UNICONF SA ZALAU angajează OPERATOR CALCULATOR Condiții vorbitor de limba maghiară Cererile se depun la sediul firmei B-dul Mihai Viteazul nr. 77 Zalău, între orele 8-15. Informații suplimentare la telefon 0260-618862 (fosta Filatura). _______________(755) I Boc insistă că fondurile europene sunt soluția la criză es Flavia Pintea Absorbția fondurilor europene și execuția bugetară pe semestrul I al anului 2010 au fost punctele de ordinea de zi ale videoconferinței primului ministru, Emil Boc, cu prefecții, de ieri. Premierul a punctat că fondurile europene reprezintă lotul câștigător al României pentru a ieși cât mai repede din criză, explicândule prefecților că întârzierea semnării proiectelor poate însemna pierderea lor. La proiectele pentru reabilitarea drumurilor județene s-au observat întârzieri foarte mari până la semnarea contractelor, între trei și opt luni majoritatea, însă Sălajul face excepție, cu o întârziere de 12 luni până a fost semnat contractul pentru reabilitarea drumului județean Ciucea- Vârșolț. în final, s-a adus în discuție restructurarea sistemului bugetar, Boc semnalând că sunt localități ale unor județe care nu au transmis noile organigrame. Prefectul Alexandru Vegh a menționat că se întâmpină probleme în întocmirea organigramelor și în Sălaj. Înstij îiiă vina pe normativele preluate de la Uniunea Europeană care sunt prea permisive. Sălajul - campion la întârzieri în reabilitarea drumurilor județene.