Graiul Sălajului, noiembrie 2012 (Anul 23, nr. 5211-5231)

2012-11-09 / nr. 5217

Handbal: Cupa EHF Aventura europeană a Zalăului pornește din Islanda Datorită parcursului bun din sezonul trecut al Cupei EHF, când a ajuns până în finala competiției, HC Zalău a obținut dreptul de a evolua direct în turul III al întrecerii din acest sezon. Gruparea zălăuană și-a aflat adversara în urmă cu două săptămâni, când islandezele de la Valur au eliminat Valencia, tocmai într-o "dublă" manșă care a avut loc în Spania. Astfel spus pe HC Zalău o așteaptă două meciuri și mai grele, asta și prin prisma faptului că ambele partide vor avea loc în Islanda. După ce nordicele nu au accepta să vină la Zalău, oficialii grupării de la poalele Meseșului au acceptat oferta făcută de oficialii lui Valur, astfel ambele meciuri se vor juca vineri și sâmbătă la Reykavik. Pentru iubitorii handbalului din Zalău, această veste nu a fost tocmai potrivită, de vreme ce fanii au fost învățați cu meciuri europene pe bandă rulantă, având în vedere că în sezonul trecut, HC Zalău a obișnuit să dispute mai multe "duble" manșe pe teren propriu. "Valur este o echipă cu experiență și trebuie tratată cu toată atenția, mai ales că a reușit să elimine Valencia, după ambele jocuri din Spania. Avem o șansă care o să o jucăm până la capăt și vom încerca să trecem de această fază și să jucăm și în faza următoare. Va fi greu pentru că adversara beneficiază de un nucleu de jucătoare care joacă și în echipa națională și joacă de mai multă vreme împreună. Echipa națională a avut niște rezultate de luat în seamă cu adversari mai bine cotați, așa că handbalul feminin din Islanda merge pe urmele celui masculin. Nu știm foarte multe despre jocurile celor de la Valur și astfel deciziile vor trebuie luate rapid, pe teren, în funcție de ceea ce se va întâmpla și de modul în care adversarul se va comporta", ne-a declarat președintele Ziberiu Marc. Cum HC Zalău a acceptat să joace în Islanda, formația zălăuană va economisi o sumă importantă, urmând ca o parte din cheltuielile aceste "duble" să fie suportate de cei de la Valur. "Nu știu exact care vor fi toate costurile cu deplasarea și cu meciurile, noi estimăm vreo 700 de milioane lei vechi. O parte din cheltuieli vor fi suportate de echipa islandeză cel puțin cele pe perioada cât echipa noastră va fi acolo. Vom vedea cât vom putea negocia și din costurile de transport", a încheiat președintele Tiberiu Marc. Să mai spunem că delegația echipei zălăuane a plecat spre Islanda încă de miercuri, iar managerul general a decis să deplaseze doar 12 jucătoare. în Islanda a făcut deplasarea și președintele echipei, Tiberiu Marc. ezi, ora 21.30, la Reykavik: HC Zalău - Valur Sâmbătă, ora 18.00, la Reykavik: Valur - HC Zalău Fotbal, Liga a lll-a Vor să scape de coșmarul nou-promovatelor Gruparea de la poalele Meseșului a făcut scor în ultimele două etape, atât cu Național Sebiș, cât și în deplasarea de la FCM Turda. Tocmai de aceea, elevii lui Marius Pașca sunt încrezători în forțele lor înaintea partidei de vineri, când la Zalău urmează să poposească o echipă nou-promovată - Europa Alba Iulia. Ai noștri vor să scape de coșmarul noupromovatelor, după ce în primele două etape Mihai Bode și colegii săi au pierdut în fața unor astfel de echipe. Chiar dacă adversara Zalăului a obținut biletele pentru Liga a Ill-a în vară, a reușit unele rezultate surpriză, cum ar fi cel din urmă cu două etape, când Europa a câștigat pe terenul Unirii din Dej. Cu 12 puncte acumulate, "europenii" de la Alba Iula se află clasați pe locul 8 cu trei puncte mai puțin decât FC Zalău, însă, tehnicianul Marius Pașca, este încrezător înaintea partidei și speră ca elevii săi să repete evoluția din ultimele două meciuri. "Este un meci foarte important pentru noi, prin prisma faptului că am putea urca pe podium, întâlnim o echipă nou promovată și în fața unor astfel de echipe am avut tot timpul probleme. Sper ca vineri să ne facem jocul nostru și să obținem victoria. Trebuie să fim atenți, deoarece Europa a bătut acum două etape surpinzător la Dej", ne-a precizat tehnicianul Marius Pașca. "ezi, ora 14.00, Stadionul "Municipal" din Zalău. FC Zalău - Europa Alba Iulia Volei. Divizia A1 Meciul cu "U" Cluj are loc la Zalău Runda programată la finele acestei săptămâni a programt și duelul dintre "U" Cluj și Remat Zalău. Partida trebuia să aibe loc în Sala "Horia Demian" din Cluj-Napoca, însă meciul va avea loc în cele din urmă în Sala Sporturilor din Zalău. Disputa din Liga Campionilor la fete dintre Universitatea Jolidon Cluj și Krim Mercator dă peste cap programul voleibaliștilor clujeni, în Sala "Horia Demian" urmând a se monta o suprafață specială pentru handbal, încă de joi. Astfel conducerea clubului clujean i-a contactat pe oficialii zălăuani și a propus ca meciul să aibe loc la Zalău, urmând ca meciul din retur programată anul viitor să se dispute la Cluj. Cât privește adversara Rematului, să spunem că studenții sunt pe ultimul loc fără niciun punct și doar cu două seturi câștigate. Astfel spus, Rematul nu ar trebui să aibe niciun fel de probleme, Adrian Feher și colegii săi urmând a face un antrenament oficial înaintea meciului de joia viitoare, din Liga Campionilor cu Arago de Sete. "Ne-au contactat cei de la Universitatea și ne-au informat că nu putem juca la ei din cauza meciului de handbal. Am făcut o cerere la Federație, a fost aprobată, iar meciul va avea loc la Zalău. Indiferent unde ar fi avut loc meciul nu trebuie să ne facem probleme în privința învingătoarei", a precizat directorul executiv, Marcel Doru Târle. I Sâmbătă, ora 18.00, Sala Sporturilor din Zalău: Remat Zalău - "U" Cluj Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean Sălăjean Ziarul de sport al județului Sălaj Fotbal: Liga a IV-a Campioana și vicecampioana, față în față Turul Ligii a IV-a Sălaj se va încheia duminică, când va fi programată etapa a XI-a. Capul de afiș îl ține fără doar și poate confruntarea de la Halmășd, acolo unde se vor întâlni campioana Flacăra și vicecampioana CS Barcău Nușfalău. Practic se vor duela cele mai bune echipe din Sălaj în ultimii doi ani. Derby-ul se anunță și mai încins având în vedere că ambele echipe se află la egalitate de puncte. Golaverajul face ca CS Barcău să fie clasată pe prima poziție, după ce zece etape la rând Flacăra a fost lider. La fel cum s-a întâmplat și la meciul din returul campionatului trecut și acum, partida va fi arbitrată de arbitri din alt județ. La centru va oficia Kovács Szabolcs din Cărei, ajutat la cele două linii de Lakatos Rareș și Ciprian Fizer, ambii din Oradea. Cei trei fac parte din programul tinere talente, urmând ca vineri să oficieze și la Liga a III-a. La partida de duminică de la Halmășd cei trei vor fi supervizați de ofițerul regional de dezvoltarea Ioan Onicaș. Tot duminică, la un meci din Liga a IV-a vor oficia arbitri din cadrul programului tinere talente. La meciul dintre Dumbrava Gâlgău și Cetatea Almașu va fluiera Cătălin Roșu, iar la o linie va fi ajutat de Maria Precup, asistentă din județul Cluj, care se află în programul de monitorizare. Celălalt arbitru asistent va fi Sergiu Corb și el un asistent de mare perspectivă, atent monitorizat. Să mai spunem că observator de arbitri la acest meci va fi Ioan Costin Toma din Piatra Neamț, observator din Liga 1. Dar iată programul complet al etapei a XI-a, duminică ora 12.00 (juniorii) și 14.00 (seniorii). Meseșul Treznea - CS Crasna, Sportul Șimleu - Benfica Ileanda, Flacăra Halmășd - CS Barcău Nușfalău, Dumbrava Gâlgău - Cetatea Almașu, Rapid Jibou - Gloria Bobota. AS Chieșd stă: I Duminică, ora 14.00, la Halmășd. Flacăra Halmășd - CS Barcău Nușfalău Meciul va fi oficiat de arbitri din alt județ! Derby de foc în Liga 1 de minifotbal La finele acestei săptămâni se va termina și prima parte a campionatului Ligii 1 - Autoland Hosu, la minifotbal. Față în față se vor afla și primele două clasate: Autoland Hosu și Fan Courier. "Poștașii rapizi" sunt mai bine clasați decât rivala, fiind pe primul loc cu trei puncte în plus, însă cum ambele echipe luptă la titlul, punctele din meciurile directe contează. Referitor la etapa de duminică, să spunem că Autoland Host nu a izbutit decât un rezultat de egalitate cu Trans Oșanu, în timp ce Fan Courier a câștigat la masa verde, datorită neprezentării celor de la Clover. Poli Ip a reușit un nou rezultat mare și a învins o formație din primele locuri Poli Ip, în timp ce Mobil Team, ocupanta locului trei a remizat cu penultima clasată FC Dacia. Iată rezultatele etapei a XlI-a: A&D Prosperlux - Sportul Sălăjean 7 - 6, Trans Oșanu - Autoland Hosu 2-2, Mobil Team - FC Dacia 5 - 5, Ovo Team - Creaca Jac 2 - 0, Europan Sărmășag - Diesel Pub 7 - 2, Poli Ip - Salamandra 0 - 2. Etapa a XlI-a se va desfășura după programul: Salamandra - Trans Oșanu, Clover GmbH - Creaca Jac, Europan Sărmășag - A&D Prosperlux, Poli Ip - Mobil Team, FC Dacia - Sportul Sălăjean, Diesel Pub - Yvo Team și Autoland Hosu - Fan Courier. 1 Duminică, ora 20.00, Baza Sportivă Onix Traian: Autoland Hosu - Fan Courier