Graiul Sălajului, decembrie 2012 (Anul 23, nr. 5232-5246)

2012-12-05 / nr. 5234

5 Handbal: Cupa EHF HC Zalău joacă "dubla" cu Juve Lis pe teren propriu Calificată în optimile Cupei EHF, după ce a trecut de formația din Islanda - Valur, HC Zalău a nimerit la tragerea la sorți peste gruparea din Portugalia Juve Lis. încă de la aflarea adversarului, oficialii zălăuani declaraseră că ar dori ca ambele meciuri să se dispute la Zalău, asta și datorită unei recompense față de publicul zălăuan, care în acest sezon încă nu au văzut meciuri de Cupa EHF la Zalău, după ce finalista din sezonul trecut a disputat ambele manșe din turul precedent în Islanda la Reykjavik. După discuții purtate cu oficialii clubului lusitan, cele două părți au ajuns la un consens. Astfel, "dubla" din optimi va avea loc la Zalău. Meciul tur se va desfășura pe 9 februarie, urmând ca returul să se dispute pe 10 februarie, ambele meciuri urmând a se juca în Sala Sporturilor din Zalău. Având în vedere valoarea adversarului, dar și faptul că dispută ambele jocuri pe teren propriu, HC Zalău pornește cu șanse mari de a accede în sferturile Cupei EHF.  Cele două meciuri din optimile Cupei EHF vor avea loc pe 9, respectiv 10 februarie, la Sala Sporturilor din Zalău Tenis de masă, Campionatul Național Tineret Andrada Vincze, cea mai medaliată sălăjeancă La finalul săptămânii trecute s-a desfășurat Campionatul Național de tineret. Clubul CSM Zalău a făcut deplasarea la Bistrița cu trei sportivi: Andrada Vincze, Alin Ciupe și Andrei Margin. Elevii lui Victor Puie au avut evoluții foarte bune reușind să își treacă în palmares nu mai puțin de cinci medalii. Tenismena Andrada Vincze a demonstrat încă o dată că este o tenismenă de valoare reușind să urce pe a doua treaptă a podiumului, în proba de simplu feminin. Parcursul ei a fost foarte bun până în finală când a fost învinsă de Szocs Bernadette de la CSM Bistrița cu scorul de 4 - 0. "Andrada s-a comportat foarte bine, doar un pic s-a plâns în ultima zi de concurs deoarece au fost programate foarte multe meciuri. Probabil că dacă erau mai puține, Andrada reușea să câștige și ultimul meci; în plus, în ultima perioadă ea a avut și ceva probleme medicale, iar acestea s-au simțit. Eu sunt foarte mulțumit de evoluția ei și mă bucur că și-a respectat blazonul de sportivă de valoare", ne-a declarat antrenorul Victor Puie. La proba de simplu masculin, tenismenii noștri nu au reușit să se claseze pe podium, dar Alin Ciupe a fost aproape. Tenismenul Andrei Margin a pierdut în fața sportivului Dan Zărnescu (Pristaru) cu scorul de 3 - 0. în schimb, Alin Ciupe a reușit să îl învingă pe Tiberiu Marga de la LPS Constanța, cu scorul de 3 -1. Dar a piedut în fața tenismenului Alin Spelbus, după un meci foarte disputat cu scorul de 3 - 2. "Ciupe a fost aproape de o medalie, însă a ratat milimetric calificarea. Dacă reușea să treacă de Tiberiu Marga era foarte bine, deoarece urma un meci mult mai ușor și puteam spera la mai mult", a adăugat antrenorul. Evoluțiile zălăuanilor nu s-au oprit aici astfel că, în proba de dublu mixt, pereche formată din Alin Ciupe și Andrada Vincze, au reușit să câștige medalia de bronz. Cum era de așteptat, Andrada a câștigat medalie și în proba de dublu feminin. Sportiva lui Victor Puie a făcut pereche cu Roxana Istrate (CSM Buzău) și au reușit să treacă cu bine peste cuplul Imandi-Balogh cu scorul de 3 - 0 și de Lupu - Diaconu, tot cu 3 - 0. Din păcate, în finală, fetele au pierdut în fața lui Szocs - Ciobanu, în proba de dublu masculin, zălăuanul Alin Ciupe împreună cu colegul său Szilard Kanabe (SP Nagy Mózes Tg. Secuiesc) au reușit să câștige medalia de bronz. Lucian Munteanu și Alin Spelbuș sunt câștigătorii medaliilor de aur în această probă. Lucian Munteanu este performerul ediției din acest an a Campionatului Național, sportivul de la CS Volei 2004 Constanța a reușit "handtikul" cu trei titluri de campion național din trei posibile. Per total, zălăuanii au reușit să câștige cinci medalii, la patru probe. "Noi am avut ca obiectiv două sau trei medalii. Până la urmă a fost o surpriză și pentru noi că am reușit să obținem cinci medalii. Sunt foarte mulțumit de rezultatele obținute de sportivii mei. Urez Sărbători Fericite sportivilor de la CSM Zalău și tuturor iubitorilor de tenis din Sălaj", a încheiat Victor Puie. Elevii lui Victor Puie au avut evoluții bune la "naționale" reușind să câștige medalii la patru probe, din cinci posibile I Ziarul de sport al județului Sălaj Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean Fotbal: Memorialul "Gheorghe Ola" Viitorul Zalău nu s-a făcut de râs la Memorialul "Gheorghe Ola" Gruparea zălăuană a terminat grupa pe locul 3 La finele săptămânii trecute a avut loc Faza zonală a Memorialului "Gheorghe Ola", iar județul nostru a fost reprezentat de Viitorul Zalău, echipă care a câștigat întrecerea în județ fără dubii Dar, la faza zonală desfășurată la Tg. Mureș, datele problemei s-au schimbat, iar formația antrenată de Laurean Flonta a întâlnit adversari redutabili. Chiar și în condițiile în care a avut mulți jucători mai mici ca adversarii, gruparea zălăuană a început bine și a fost aproape de un rezultat bun în primul joc cu Kinder Sângeorgiu de Mureș; în cele din urmă, Viitorul a pierdut la un gol diferență, după ce a irosit multe ocazii, dar și o lovitură de la 7 metri. A urmat jocul cu reprezentanta județului Bistrița Năsăud - Olimpia Beclean, în fața căreia Viitorul a făcut spectacol și a câștigat la trei goluri diferență. Cum la ultimul joc antrenorul Laurean Flonta nu a mai putut conta pe un jucător de bază, a fost nevoit să improvizeze, astfel reprezentanta Sălajului nu a avut nici o șansă în fața celor de la AFC Odorheiu Secuiesc. Cu o victorie și două înfrângeri, Viitorul Zalău nu s-a făcut de râs și a terminat grupa pe locul 3. Să mai spunem că din grupa din care a făcut parte echipa noastră, la turneul final s-a calificat Kinder Sângeorgiu de Mureș. "A fost un turneu tare și sunt mulțumit în mare de jocul copiilor. Puteam scoate puncte din primul joc, dar păcat că neam jucat cu ocaziile. Totuși, echipa din Mureș este una valoroasă, care participă și la turnee internaționale. Eu zic că am lăsat o impresie bună și avem încredere în acești copii pe viitor", ne-a precizat antrenorul Laurean Flonta. neuitatele înregistrate de Viitorul Zalău:. Kinder Sângeorgiu de Mureș - Viitorul Zalău 2 -1 Pentru Viitorul a marcat: Antonio Ilieș Viitorul Zalău - Olimpia Beclean 4 -1 Pentru Viitorul au marcat: Chris Barbul (2), Alexandru Mare și Dezsi Eduard AFC Odorheiu Secuiesc - Viitorul Zalău 6 - 0 CS Viitorul Zalău ■ 2003: Răzvan Lungu, Leonard Mureșan, Kabai Marco, Ștefan Neagota, Alexandru Mare, Chris Barbul, Antonio Ilieș, Dezsi Eduard, Mario Ciurbe, Rareș Cadar și Rareș Simoc. Antrenor: Laurean Flonta