Graiul Sălajului, decembrie 2012 (Anul 23, nr. 5232-5246)

2012-12-03 / nr. 5232

CS Phoenix a reușit prima victorie în deplasare gH o CSM București - CS Phoenix Șimleu Silvaniei După punctele reușite la Craiova și Constanța, gruparea de sub Măgură a "bifat" și prima victorie pe teren străin, în acest sezon, și una lejeră, în trei seturi Cine spunea că CS Phoenix este o pradă ușoară s-a înșelat. După nouă etape din turul Diviziei A1, noupromovata în prima ligă ocupă locul 6, cu șanse de a accede în play-off, loc pentru care campioana CS Remat lucrează din greu. Ultima reprezentație a șimleuanilor sub fileu a fost chiar de Ziua Națională. Sâmbătă dupăamiază, în capitală, elevii lui Mircea Abraham și Marius Oniga au reușit o victorie lejeră în fața reprezentantei din București, din voleiul masculin. Gazdele au început partida mai bine, dar CS Phoenix a revenit în partea secundă a setului, câștigând primul act, la mare luptă. La fel s-a întâmplat și în setul secund, în care scorul a fost identic, dar cu un avantaj decisiv încă de la început, pentru Marian Bala și compania, care au avut 8 -3,9-5,16-11 sau 17-13. După cel de-al doilea TO, CSM București s-a apropiat și a egalat scorul de pe tabela de marcaj (scor 18 - 18). Cele două formații au mers bară la bară până la scorul de 21 - 21, când echipa Șimleului a fost mai proaspătă, câștigând. Gazdele au încercat să ia măcar un punct și au avut avans, în debutul actului trei (4-3 sau 6 - 4). Încet-încet, CS Phoenix a egalat (11 -11) și s-a desprins, având un avans de două-trei puncte, care s-a mărit pe final, astfel că nou-promovata a ieșit de pe teren cu toate punctele. Indiferent de celelalte rezultate din etapa a IX-a, CS Phoenix rămâne pe locul 6, ba chiar se apropie de plutonul fruntaș, iar Șimleul visează frumos, mai ales că următoarea adversară este una facilă, adică "lanterna roșie" - "U" Cluj, ceea ce dă șanse pentru sălăjeni să urce în clasament, la finalul turului. CSM București: Andrei Alecsandruț, Cristian Stoica, Petrișor Macovei, Marius Măcicășan, Igor Cidorciuc- Moldova, Cosmin Prunișoară, Milos Gavrilovic, Gabriel Bonțea, Claudiu Dumitru, Beniamin Aldea, Andrei-Constantin Butuc, Alex Mihăitescu, Cristian-Alin Ciucă. Antrenor principal: Vicențiu Dumitrescu. Antrenor secund: Corneliu Andrieș CS Phoenix Șimleu, Gabor Toth, Gabor Bokor, Cristian-Dan Pop, Ovidiu Teușan, Marian Bala, Ionuț Rus, Paul Olar- libero, Andrei-Sergiu Harlișca, Gabriel Kis, Ionuț-Mihai Silaghi, Dacian Ardelean, Florin Filip și Sergiu Ivan. Antrenori: Mircea Abraham (principal) și Marius Oniga (secund) ** ** * (22-25,22-25,21-25) Succes lejer pentru campioana României n Remat Zalău Explorări Baia Mare ** ^ 1 (25-12,25-14,25-17) Remat Zalău reușește să treacă de - fi Explorări Baia Mare în minimum de seturi Multă lume a așteptat momentul în care să spună că Remat Zalău arată ca "echipa aia bună de altă dată". Ei bine, în partida cu fruntașa Explorări Baia Mare, zălăuanii au arătat ca o adevărată echipă, una demnă să devină din nou campioană. De mult am așteptat momentul în care să vedem pe fața tuturor un zâmbet larg, unul de mulțumire că echipa iubită își face treaba bine. Elevii antrenați de Máriusz Sordyl și Ovidiu Macarie s-au impus în minimum de seturi, după o partidă în care atacul zălăuanilor, cât și blocajul, au funcționat ca la carte. începutul primului set a fost unul echilibat, dar Remat a apăsat pe accelerație exact când a trebuit și a revenit la timona setului, conducând chiar liniștitor (20 - 9). Finalul setului a aparținut echipei noastre, care avea să se impună la o diferență de 13 puncte (25-12). Dornici de a reveni cât mai repede în joc, băimărenii au pornit bine, dar din nou campionii României au revenit, trecând în avantaj de patru puncte la cel de-al doilea time-out tehnic (16 -12). Nici bine nu au reușit să se trezească băimărenii că zălăuanii deja se aflau la punctul 25, astfel că au intrat și în posesia celui de-al doilea set (25 - 14). Era 2 - 0 la general și spectatorii erau în culmea fericirii. Cel mai disputat set avea să fie cel de-al treilea. Mai întâi, Răzvan Mihalcea și compania au fost la conducere (2-1), apoi tot cu un punct aveau să conducă și oaspeții (2 - 3). Dornici să încheie cât mai repede socotelile, Remat nu s-a mai jucat de-a șoarecele, și pisica și a preluat conducerea (8-6). Ei bine, de acolo campionii au făcut ce au vrut cu oaspeții, spre bucuria celor prezenți în Sala Sporturilor. Cu Mihai Gheorghiță și Silimar Antonia de Almeida în mare formă, Remat a câștigat minge după minge, intrând în posesia ultimului set (25-17). Chiar dacă a lipsit unul dintre cei mai vechi componenți ai echipei - liberul Adrian Feher, campionii șiau făcut bine treaba, spre mulțumirea primarului Radu Căpîlnașiu și a președintelui Consiliului Județean Tiberiu Marc, care au urmărit cu "sufletul la gură" întreaga partidă. La finalul partidei, susținătorii au aplaudat minute în șir această echipă minunată care a făcut spectacol, câștigând în minim de seturi în fața echipei băimărene, grupare care în acest sezon a avut multe de spus și a pus multe piedici echipelor titrate. Pentru campionii României urmează un nou duel greu în Divizia A1, cel cu Unirea Dej, grupare care până acum are acumulate 17 puncte și ocupă locul doi în clasament. Va fi dificil pentru elevii lui Máriusz Sordyl să se impună în fața dejenilor, dar sperăm să vedem în teren o echipă la fel de omogenă cum a fost cea din această partidă. jO REMAT SĂLAJ S.A.J prin depozitele sale din Zalău, Șimleu Silvaniei, Cehu Silvaniei, Jibou, Crasna, Iușfalău și Marghita, achiziționează la cele mai bune prețuri următoarele materiale reciclabile: Feroase (fier vechi, fontă, oțel inox, spa, oțel); Neferoase (cupru, alamă, bronz, aluminiu, plumb); Acumulatori auto uzați; Hârtie și carton; Folie; Electrice, electronice și electrocasnice uzate. Pentru cantități mari asigurăm transportul. Pentru programări sau relații suplimentare ne puteți contacta la numerele de telefon: 0260-662025, 0260- 662026, 0260-662027 sau 0260-611639. @ SALA DE NUNȚI IEȘIRE ROMÂNAȘ! ORGANIZEAZĂ pentru perioada 2012 - 2013 NUNȚI • BOTEZURI • ANIVERSĂRI Capacitate 450 - 500 persoane Pentru contractele din anul 2013, oferim un DISCOUNT de 10%! BONUSURI ATRACTIVE! INFORMAȚII ?! REZERVĂRI O 751 515O5O /