Graiul Sălajului, ianuarie 2013 (Anul 24, nr. 5247-5267)

2013-01-17 / nr. 5257

GRAIUL SĂLAJULUI e-maii: graiulsj@unisys.ro 1 Joi -17 ianuarie 2013 Mi: Divizia Al Brazilienii Marcos Barbosa si Paulo I Veloso au undă verde în Piatra Neamț Ultimele două achiziții ale campioanei au privit meciul cu SCMU Craiova din tribune, ei neavând drept de joc Transferați la Remat în pauza dintre tur și retur, cei doi brazilieni, Marcos Barbosa și Paulo Veloso au debutat pentru campioana României, miercurea trecută, în amicalul cu Explorări Baia Mare, pe care Remat l-a câștigat în patru seturi. Dacă acel meci s-a jucat fără spectatori, fiind un simplu joc de verificare, zălăuanii sperau să-i vadă la lucru pe jucători duminică, la meciul cu SCMU Craiova. Din păcate, tehnicianul Aurel Vlaicu nu a putut conta pe serviciile celor doi voleibaliști din "Țara Cafelei" deoarece, aceștia nu au primit încă drept de joc. Ambii au fost prezenți la meciul de duminică și au privit meciul din tribună, alături de fostul jucător al Rematului, András Geiger. Chiar dacă încă nu au evoluat într-un joc oficial pentru Remat, spectatorii zălăuani i-au primit cu multă căldură, iar când crainicul Sălii Sporturilor, Simion Corb, le-a făcut o mică prezentare, lumea prezentă la meci i-a aplaudat la scenă deschisă. "Am fost nevoiți să jucăm fără cei doi brazilieni, din cauza unor detalii tehnice. Noi am făcut tot ceea ce se putea face ca ei să joace, dar nu am primit acceptul din partea Fede rației din Brazilia", ne-a mărturisit tehnicianul Aurel Vlaicu. Cei doi jucători vor putea fi folosiți de Aurel Vlaicu vineri, în cadrul etapei a ll-a a returului, când Remat va evolua sub Pietricica în compania celor de la UCM LPS Piatra Neamț. SPORT www.graiulsalajului.ro Fotbal. Liga a/-a FC Zalău . După ce a ieșit din obiectiv, la gruparea de sub Meseș a început curățenia de iarnă Veniți la FC Zalău înainte de startul sezonului, cei doi jucători bihoreni, Mădălin Trip și Marius Dumiter nu vor mai face parte din lotul echipei zălăuane, în a doua parte a sezonului. Cum cei doi au evoluat foarte puțin în turul campionatului, conducerea lui FC Zalău a decis să renunțe la serviciile lor, dat fiind faptul că, prin evoluțiile lor, nu au fost pe placul antrenorilor Marius Pasca și Cristian Oros. Astfel, de comun acord cu conducerea Zalăului, cei doi și-au reziliat contractele. "Am renunțat la cei doi jucători deoarece în turul de campionat au jucat foarte puțin și nu au dat randamentul pe care noi nu l-am dorit. Din partea antrenorilor, ambii au fost o dezamăgire. Sunt și motive financiare pentru care ne-am despărțit, mai ales că pe lângă salarii cu cei doi cheltuiam o sumă importantă legată de cazare și de masă. Nu avea rost să ne păcălim, deoarece avem jucători cel puțin de valoare apropiată din propria pepinieră. Am convenit de comun acord și am încetat colaborarea", ne-a declarat președintele Ioan Morar. Vă reamintim că mijlocașul Mădălin Trip a venit la FC Zalău de la Bihorul Beiuș, în timp ce atacantul Marius Dumiter a fost adus sub Meseș de la Unirea Valea lui Mihai, unde a fost golgeterul echipei, dar în Liga a IV-a. Chiar dacă s-a contat puțin pe serviciile sale, Dumiter a marcat în turul campionatului 3 goluri pentru FC Zalău, pus pe liber doi jucători Handbal: Liga Națională Zălăuancele au cea mai buna apărare din campionat! Una caldă, alta rece pentru HC Zalău. Dacă jocul rezultatelor din runda a IX-a nu a fost unul favorabil echipei noastre, la capitolul goluri primite, formația zălăuană a devenit după runda de la finele săptămânii cea mai bună echipă din campionat. Asta după ce Oltchim și Dunărea Brăila au încasat 24, respectiv 33 de goluri, fapt pentru care au trecut peste borna de 180 de goluri primite, câte are la momentul de față echipa de la poalele Meseșului. Astfel spus, HC Zalău a devenit peste noapte echipa cu cea mai solidă apărare, înaintea penultimei etape din turul Ligii Naționale, care a început aseară la Râmnicu Vâlcea. Galeria Zalăului așteaptă membri noi tineri, începând cu ora 18.00, vă așteptăm într-un număr cât mai mare la Sala Sporturilor, pentru a susține HC ZALĂU, în confruntarea cu vicecampioana "U" Jolidon Cluj. Aplauzele și încurajările nu vă costă nimic! Cei care doresc să susțină echipa din mijlocul galeriei pot apela numărul de telefon 0751 - 36.23.75 (Gicu), pentru mai multe detalii. Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean Salăjean Ziarul de sport al județului Sălaj