Graiul Sălajului, ianuarie 2013 (Anul 24, nr. 5247-5267)

2013-01-08 / nr. 5250

5 GRAIUL SĂLAJULUI e-mail: graiulsj@unisys.ro Marti - 8 ianuarie 2013 SPORT Minifotbal. Memorialul "fiadu Gog" Ediția a IX-a a Memorialului "Radu Gog" a fost câștigată de Dinamo Zalău Sâmbătă și duminică. Sala de sport de la LPS "Avram Iancu" a fost gazda celei de a IX-a ediții a Memorialului "Radu Gog". La start s-au aflat 12 echipe, iar pe lângă tradiționalele Nazareth, Autoland Host, Tenaris sau Adi Corn, s-au aflat și echipe noi care chiar au reușit să lase o impresie bună. Cea mai în vogă echipă a fost fără doar și poate Dinamo Zalău, formație înscrisă în competiție la inițiativa unor fani înflăcărați ai "alb-roșilor". Având în componență jucători precum Tudor Ulmeanu, Cătălin Sabău, Radu Neicu sau Ciprian Petran, echipa dinamovistă a ajuns până în finală, unde a trecut la scor de câștigătoarea ultimei ediții Adi Corn. Mai greu a fost în semifinală, acolo unde Cătălin Sabău și colegii săi au trecut la limită de Lexus. Cu orgoliul rănit că au ratat accederea în finală, cei de la Lexus au câștigat o altă finală, dar pe cea mică, unde gruparea condusă de Călin Remeș a învins Tenaris. S-a jucat și pentru stabilirea clasamentului final și fiecare echipă s-a străduit exemplar pentru a lăsa o impresie bună. în cadrul turneului, s-a organizat și o tombolă care a avut menirea să strângă cât mai multe venituri pentru familia celui care a fost arbitrul Radu Gog. Premiile au fost donate de către membrii Comisiei de Arbitri și AJF Sălaj, iar premiul cel mare a fost o minge Puma pe care oficialii AJF Sălaj au pus-o la bătaie. La turneu a fost prezentă și familia lui Radu Gog care a primit din partea organizatorilor o sumă importantă de bani încasată de pe urma organizării acestui turneu. înainte de disputarea finalei s-a ținut și un moment de reculegere în memoria lui Radu Gog, iar lovitura de începere a ultimului act a fost dată de una dintre ficele fostului arbitru. Pe locul doi s-a clasat Adi Corn, în timp ce podiumul a fost închis de Lexus, Să trecem în revistă și rezultate competiției, dar și premiile individuale care s-au acordat. Clasament final: 1. Dinamo Zalău, 2. Adi Corn, 3. Lexus, 4. Tenaris, 5. Trans Oșanu, 6. Sănătatea Spital, 7. Autoland Hosti, 8. Old Boys Info Plus, 9. Euro Dezmembrări, 10. Cavalerii, 11. Ymy Trans Deja: 12. Nazareth Meciuri din faza grupelor: Grupa A: Cavalerii - Ymy Trans Deja 6 - 2, Ymy Trans Deja - Sanatatea 3 - 4, Dinamo - Sănătatea 3 - 3 (6 - 4 după 7m), Cavalerii - Dinamo 2 -11, Cavaleri - Sănătatea 1 - 5 și Dinamo - Ymy Trans Deja 3 -1 Grupa B:Adi Corn - Lexus 2 - 2 (3 - 5 după 7m), Naza reth - Old Boys Info Plus 3 - 4, Old Boys Info Plus - Lexus 2 - 3, Adi Com - Nazareth 3 - 0, Tenaris - Euro Dezmembrări. 3 -1 și Adi Com - Old Boys Info Plus 5 -1 Grupa C: Euro Dezmembrări - Autoland Hosu 1 -1 (3 -1 după 7m), Trans Oșanu - Tenaris 2 - 3, Trans Oșanu - Euro Dezmembrări 4 - 0, Tenaris - Autoland Hosu 1 - 2 și Trans Oșanu - Autoland Hosu 6 - 2: Tenaris - Euro Dezmembrări 3-1 Meciuri pentru clasamentul final: Locuri 11 - 12: Nazareth - Umy Trans Deta 0 - 0 (1 - 2 după 7m) Locurile 9 - 10: Cavalerii - Euro Dezmembrări 2 - 5 Locurile 7 - 8: Autoland Hosu - Old Boys Info Plus 3 - 2 Locurile 5 - 6: Sănătatea - Trans Oșanu 1 - 2 Semifinale: Lexus - Dinamo Zalău 0 - 1 și Adi Corn - Tenaris 3 -1 Finala mică: Lexus - Tenaris 6 - 2 Finala mare: Dinamo Zalău - Adi Corn 6-1 Premii individuale. Cel mai bun jucător: Radu Neicu (Dinamo Zalău) Cel mai bun portar: Gheorghe Mărcuș (Adi Corn) Golgeter: Tudor Ulmeanu (Dinamo Zalău) - 8 goluri Trofeul fair-play: Old Boys Info Plus Cel mai vârstnic participant: Ioan Morar (Nazareth) Cel mai tânăr participant: Petkes Richard (Ymy Trans Deja) Diplome speciale: Anderco Otto, Sorin Gog (Tenaris), Autoland Hosu, Sănătatea Spital www.graiulsalajului.ro Fotbal: Liga I Cătălin Chiș, nerăbdător să reintre în iarbă ! 1 Plecat în vară de la Poli Timișoara la Ceahlăul Piatra Neamț la insistențele lui Gheorghe Chivorchian, zălăuanul Cătălin Chiș nu a apucat să joace prea mult pentru gruparea de sub Pietricica. Din păcate pentru el, în etapa a Il-a a Ligii 1, la meciul cu CFR Cluj, Chiș a suferit o accidentare la genunchi, iar diagnosticul dat de medici a fost unul drastic: ruptură de ligamente încrucișate. Drept urmare, mijlocașul în vârstă de 24 ani a stat pe tușă tot turul de campionat. A urmat o perioadă lungă de recuperare, atât la București, cât și la Zalău și abia acum și-a revenit și este nerăbdător să reintre în teren. "Viața de fotbalist îți oferă și momente din acestea mai neplăcute. Dar trebuie să fi tare și să treci peste ele. Până la urmă este fotbal, nu șah. A fost greu în perioada cât am fost accidentat, dar mă bucur că s-a terminat și acum abia aștept să revin", ne-a mărturisit Cătălin Chiș. Cum Liga 1 se va relua la începutul lunii martie, pentru Cătălin Chiș, această pauză competițională va fi un bun prilej de a reveni la parametri normali. "Din punct de vedere medical sunt refăcut și acum trebuie să încep cu pregătirea fizică. Sper să decurgă normal și la început de retur să fiu apt de joc 100%", a adăugat jucătorul zălăuan. Aflat în vacanță până pe 10 ianuarie, când antrenorul Cehlăului - Costel Enache va suna adunarea, Cătălin Chiș mai profită de zilele libere și, chiar în această perioadă, mai precis pe 6 ianuarie, zălăuanul și-a serbat ziua de naștere, împlinind frumoasa vârstă de 25 de ani. Fotbalistul și-a revenit aproape în totalitate, după accidentarea de la genunchi și va fi prezent la reunirea echipei Ceahlăul Piatra- Neamț, de pe 10 ianuarie. Volei. Divizia Al La volei masculin, România a râmas fără reprezentantă în Europa Spre satisfacția iubitorilor voleiului din România, în acest sezon de Liga Campionilor, țara noastră a avut la start două echipe. Dacă Remat a obținut dreptul de a evolua la "masa bogaților" după ce a câștigat titlul, Tomis a fost primită în urma unui wildcard. La prima ei participare în Liga Campionilor, vicecampioana României a reușit să acumuleze 4 puncte, însă deși a terminat grupa pe locul 3, nu a obținut calificarea în Cupa CEV. Noul format al Ligii Campionilor prevede că, doar trei echipe de pe locul trei se califică în sferturile Cupei CEV, iar printre ele nu s-a numărat și echipa cistănțeană. Hatding (8 puncte), Ceske Budejovice (7 puncte) și Tours (6 puncte) s-au dovedit echipele cu cea mai bună clasare din rândul echipelor clasate pe locul trei. Până nici Arago de Sete, adversara Rematului nu s-a calificat mai departe, deși a acumulat 5 puncte. Revenind la competițiile europene, să spunem că România a rămas fără reprezentantă în fazele următoare la volei masculin. Remat și Tomis au ieșit din grupele Ligii Campionilor, iar Dinamo a părăsit Cupa Cej încă din 16-zecimi fiind eliminată de olandezii de la Zwolle."Alb - roșii" și-au continuat parcursul în Challange Cup, dar fără succes, fiind eliminați de Stroitel Minsk din Belarus, și Unirea Dej a spus "adio" Cupei Challange, după ce a cedat în ambele meciuri cu sârbii de la Vojvodina Novi Sad. Deși s-a clasat pe locul 3 în grupa din Liga Campionilor, Tomis a părăsit și ea competiția Pagină în colaborare cu Sportul Sălăjean Sâlajean Ziarul de sport al județului Sălaj