Graiul Sălajului, iulie 2015 (Anul 26, nr. 5869-5891)

2015-07-16 / nr. 5880

GRAIUL SĂLAJULUI 3 e-mail: graiulsj@unisys.ro Joi-16 iulie 2015 FC Zalău s-a reunit cu antrenor nou Clujeanul Constantin Olariu, în vârstă de 48 de ani, este urmașul lui Călin Pop pe banca tehnică ei Cristian Bîrjac Formația condusă de Ioan Morar, FC Zalău s-a reunit ieri pentru pregătirea de vară. La prima întâlnire după vacanța de vară, au fost prezenți mai mulți jucători tineri de la echipele de republicani, dar și câțiva fotbaliști din garda veche, printre care Benjamin Kuku, Ibrahim Jamilu, Raul Stanciu, dar și Vasile Pop și Andrei Ceaca cu care oficialii zălăuani negociază în aceste zile prelungirea angajamentelor. De la reunire a lipsit portarul Cristian Man care a fost învoit de conducere. Președintele grupării zălăuane, prezent și el la reunire a vorbit despre viitorul sezon al Ligii a Ill-a. "Noi ne-am reunit cu gânduri bune. Așa cum am mai spus vom avea în primele zile doar jucători autohtoni și acei jucători care sunt sub contract cu noi. A lipsit doar Cristian Man care a fost plecat la Brașov pentru o negociere, în această perioadă vor veni jucători de la Oradea dar și din alte părți însă deocamdată nu vă pot da nume", a declarat pentru Graiul Sălajului, președintele echipei FC Zalău, Ioan Morar. Oficialul zălăuan a vorbit și despre obiectivul echipei din următorul sezon de Liga a IlI-a, acesta fiind evitarea retrogradării și formarea unei echipe competitive. "Obiectivul echipei în viitorul campionat este salvarea de la retrogradare și formarea unei echipe tinere competive pentru sezonul 2016-2017 când vrem să ne batem la promovare, dar și aici se pune problema de bani, despre care deocamdată nu știu nimic, cum probabil nici voi nu știți prea multe", a încheiat președintele formație de la poalele Meseșului, Ioan Morar. Azi fotbaliștii zălăuani vor efectua primul antrenament sub comanda noului antrenor, Constantin Olariu. Constantin Olariu va fi antrenorul Zalăului până la finalul sezonului 2016-2017  ea Cristian Bîrjac FC Zalău va fi antrenată în următoarele două sezoane de clujeanul Constantin Olariu, în vârstă de 48 de ani. Tehnicianul s-a înțeles zilele acestea cu oficialii zălăuani, iar azi va conduce primul antrenament, după ce ieri a fost prezentat jucătorilor. "Este adevărat că am ajuns la o înțelegere cu domnul președinte Ioan Morar, încă nu am semnat contractul, probabil în zilele următoare se va întâmpla și lucrul acesta, îmi doresc mult să facem treabă aici la Zalău, pentru că încă de pe vremea când jucam eu, orașul avea tradiție în Liga a lI-a și acolo ne dorim să ajungem cu toții", ne-a declarat noul antrenor al echipei FC Zalău. Acesta a explicat și motivele pentru care a ales Zalău. "Am ales să vin la Zalău pentru că eram liber de contract dar și pentru că orașul are o bază materială care i-ar convinge pe mulți antrenori să vină aici", a continuat Oalciu. Cât privește obiectivul echipei, Olariu a spus că "obiectivul meu este să formez în acest an o echipă competitivă, pentru că în sezonul 2016-2017 să ne batem la promovare în Liga a II-a. Pentru a promova trebuie să avem o bază solidă", a încheiat antrenorul Zălăului, Constantin Olariu. Doi sălăjeni evoluează în această seară, cu echipele lor, în turul doi al Europa League . Cristian Bîrjac Sălăjenii Gabriel Vasvári, de la FC Botoșani și Vlad Morar de la Beitar Ierusalim vor evolua azi în prima manșă a turului doi al Cupei Europa League. FC Botoșani va evolua pe terenul polonezilor de la Legia Varșovia, în timp ce gruparea israeliană va juca tot în deplasare, pe terenului belgienilor de la Charleroi. Formația mijlocașului zălăuan, Gabriel Vașvari s-a calificat în turul doi al celei de-a doua competiții europene după ce a trecut în primul tur de Spartak Tskhinvali, cu scorul general de 4-2 (1-1 la Botoșani și 3 -1 la Spartak Tskhinvali). De cealaltă parte echipa lui Vlad Morar a obținut bilete pentru turul doi al Cupei Europa League, după ce a trecut în turul inaugural de formația Ordabasi din Kazakhstan. Beitar Ierusalim a remizat 0-0 în Kazakhstan și s-a impus cu 2-1 pe propriul teren, iar cu scorul general de 2-1 sau calficat în turul doi. Dacă Vad Morar a mai evoluat în Europa League pe când era legitimat la Petrolul Ploiești, Gabriel Vașvari se află la primele meciuri din carieră, într-o cupă europeană. Și o face destul de bine având în vedere că este titular meci de meci. SPORT www.graiulsalajului.ro Mircea Lucescu a ajuns la 30 de trofee în carieră Ultimul trofeu pe care l-a obținut Lucescu, a fost cel de marți seara, când echipa lui s-a impus cu 2-0, în fața rivalilor de la Dinamo Kiev, în Supercupa Ucrainei JBL Cristian Bîrjac De departe cel mai valoros antrenor român al tuturor timpurilor, Mircea Lucescu a ajuns din nou la putere în Ucraina. Echipa lui Șahtior Donețk s-a impus marți seara în Supercupa Ucraine, în fața rivalilor de la Dinamo Kiev, cu scorul de 2-0. Șahtior a câștigat prin două goluri marcate în prelungirile partidei, Dario Srna a deschis scorul în minutul 90+2 din lovitură de pedeapsă, iar în minutul 90+4 Bernard a dublat avantajul echipei lui Mircea Luceascu. Acest trofeu este cel cu numărul 30 din cariera lui Mircea Lucescu ca și antrenor și cel de-al 21-lea trofeu la Șahtior Donețk, în cei 11 ani petrecuți pe banca echipei patronate de Rinat Ahmetov. Alături de această Supercupă, Luceascu a mai obținut cu Șahtior, opt titluri de campion, 5 Cupe ale Ucraine, încă șase Supercupe și o Cupă UEFA în anul 2009. Mircea Lucescu a mai obținut și alte nouă trofee cu alte echipe: un titlu și alte două Cupe ale României cu Dinamo București, un titlu, o Cupă și o Supercupă ale României, cu Rapid București, un titlu de campion al Turciei cu Galatasaray și o Supercupă a Europei și un titlu de campion al Turciei cu Beșiktaș. Cu aceste 30 de trofee obținute în carieră, Mircea Lucescu este cel mai titrat și valoros antrenor român al tuturor timpurilor. La finalul luni, pe 29 iulie, Mircea Lucescu împlinește 70 de ani. Bute se luptă în august cu un campion european Pugilistul român, Lucian Bute și-a anunțat marți, la Montreal, în cadrul unei conferințe de presă următorul sau adversar. Acesta este italianul Andreea Di Luisa de 33 de ani. Ialianul are același număr de înfrângeri ca și Lucian, două, însă câștigat numai 17 partide, a față de 31 car are Buze. Andreea Di Luisa este campion european entitre la categoria supermijlocie. Meciul dintre cei doi va avea loc pe 15 august, iar conform înțelegerii dintre cele două părți, meciul va avea loc la un kilogram peste categoria supermijlocie, adică 77,7 kg. Lucian Bute nu a mai boxat din 18 ianuarie 2014, când a fost învins la puncte de Jean Pascal, însă o evoluție solidă a românului în gala din 15 august va reface interesul pentru o revanșă cu Pascal. "Nu am mai boxat de 17 luni și abia aștept să urc din nou în ring. Voi întâlni un boxer puternic, care are viteză. M-am antrenat bine, mă simt bine, nu mi-am pierdut motivația și am încredere că voi ajunge să mai boxez pentru tiltul mondial", a declarat Lucian Bute în cadrul conferinței de presă de la Montreal. Potrivit prosport.ro în organizarea galei de pe 15 august sunt implicați atât Jean Bedard, cât și Yvon Michel, promotorii lui Bute, respectiv Pascal.  Cristian Bîrjac