Graiul Sălajului, august 2016 (Anul 27, nr. 6145-6166)

2016-08-02 / nr. 6146

Exemplu de dispreț al politicienilor pentru oamenii valoroși Prefectul Marin Nițu a câștigat procesul împotriva lui Victor Ponta și Eduard Farcaș Un grav accident de circulație a avut loc ieri la ora 17:15 pe drumul ce leagă Zalăul de Satu Mare, între Acâș și Supur. O femeie de 48 de ani din Zalău a decedat pe loc și alte șase persoane au fost grav rănite. Un microbuz de transport persoane condus de un zălăuan de 44 de ani, care circula pe direcția Satu Mare - Zalău, a ieșit de pe partea carosabilă, plonjând peste un șanț într-un lan de porumb. Cel mai probabil șoferul a pierdut controlul volanului în curbă. La fața locului au intervenit Gărda de Pompieri Tășnad și Detașamentului de Pompieri Satu Mare, cu două echipaje de descarcerare, un echipaj de prim ajutor și un echipaj de terapie intensivă mobilă SMURD, sprijinit de patru echipaje ale Serviciului Județean de Ambulanță Satu Mare, conform actualmm.ro. Femeia de 48 de ani din Zalău a decedat înainte de a ajunge ambulanțele la accident. Victima a fost descarcerată de pompierii militari și apoi predată echipajelor medicale, care au constatat decesul. Șoferul din Zalău și ceilalți șase călători au fost transportați de urgență la Spitalul Județean din Satu Mare. Profesorii și medicii Iau de ieri salarii mărite pg 113 . Parlamentarii sălăjeni sunt de ieri beneficiarii pensiilor speciale balcane Cu excepția angajaților bugetari Munca sălăjenilor este plătită mult mai prost decât în altă parte pagina 3 | Poliția spune că în agricultură, inclusiv în Sălaj, sunt folosite substanțe toxice I în cantități mari ! pagina 12 | Sâmbătă este sărbătoare creștinească importantă în Sălaj Mănăstirea din Vievodeni își prăznuiește hramul pagina 4 j Ultima oră Furtuna a făcut prăpădieri în comuna Creaca