Hallássérültek, 1999 (108. évfolyam, 1-12. szám)

1999-04-01 / 4. szám

Baranya megye 8-án: Kirándulás 29-én: Nőklub Békés megye 29-én: Gyermeknapi játszóház 7- én, 14-én, 21-én, 28-án: Klub­napok Budapest (siketek) 3- án: Reszort-értekezlet 4- én: Autóklub 6-án: Bizottsági ülés a nyugdíjasklubban 12- én: Nőklub 13- án: Előadás a nyugdíjasklubban. Téma: „1999- a Család éve” 15-én: Kerékpártúra (Budapest- Ráckeve - Dunaharaszti) 20-án: Filmvetítés a szociális otthonról a nyugdíjasklubban 26- án: Nőklub 27- én: Tombola a nyugdíjas­klubban 29-én: Kerékpártúra (Budai hegy­vidék) 31-én: Elnökségi ülés Budapest (nagyothallók) 8- án: Dr. Török Béla Baráti Kör 14 10-én: Videpest 17 órától 15-én: Kerékpártúra (Ráckeve). Túravezető: Tegyei László. Talál­kozás: a Hősök terén, reggel 8 ó. 19-én: Nyugdíjasklub (játék a betűkkel), 17 órától 22-én: Szalonnasütés a Vadasparkban. Találkozás: a metró Moszkva téri kijáratánál reggel 9 órakor! (Szalonnát min­denki hozzon magával!) 29-én: Gyermeknap (érdeklődni a titkárnál) Debrecen 1-jén és 2-án: Az országos ifjúsá­gi túra megrendezése, utána reggelig tartó buli 5- én: A nőklub és a férfiklub szervezésében kirándulás a Hármashegy­ aljára 15-én: Kerékpártúra a Vekeri tóhoz, ifjúsági buli 22-én: A DSFC tíz éves jubileumi ünnepsége. Nemzetközi kispá­lyás labdarúgótorna 29-én: Gyermeknapi buli, kerti főzéssel Eger 1-jén: Majális, kirándulás a Les rétre. Ifjúsági klubnap: tavaszi ifjúsági emléktúra Debrecenbe 22-én, 23-án, 24-én: Biciklitúra a Bükkbe (150 km) Gödöllő 19-én: Előadás a hallássérültek szociális kedvezményeiről, támo­gatásukról Győr 1-jén: Bográcsparty, szalonnasü­tés Püspökerdőn (szalonnát mindenki hozzon magával!) 8-án: Kispályás foci 14- én: Múzeumlátogatás. Győr nevezetességeinek megtekintése 29-én: Látogatás a soproni szer­vezetben Gyula 7- én, 14-én, 21-én, 28-án: Klub­napok Heves megye I- jén: Kirándulás a Les rétre 8- án: Megyei vezetőségi ülés 22-én, 23-án, 24-én: Kerékpártú­ra a Bükk-hegységben Hódmezővásárhely 4-én: Anyák-napi köszöntő, 17 a 7- én: Szájról olvasási gyakorlat II- én: Játékos vetélkedő, 17 órától: Elnökségi ülés, 18 órától 14- e és 16-a között: Dunántúli kirándulás (Sopron, Kőszeg) 18-án: Élménybeszámoló a kirán­dulásról, 17 órától 21- én: Szájról olvasási gyakorlat 25-én: Névnapi köszöntő, 17 óra Kecskemét I- jén: Megyei taggyűlés, 17 órá­tól: Tavaszi bál (20-tól reggel 5-ig) 13-án: Társadalmi munka, 17 óra 20-án: Bográcsgulyás vagy pa­calvacsora (önköltséges), 18 óra 29-én: Gyermeknap, 15 órától Makó 4- én: Anyák napjának megünnep­lése II- én: Klubfoglalkozás 18- án: Férfinap 25- én: Kirándulási előkészület, biliárdverseny Martfű 3-án: Anyák-napi megemlékezés klubfoglalkozás keretében, vala­mint a júniusi kirándulás megbe­szélése 22- én: Az Országos Egyéni Hor­gászversenyen való részvétel Szolnokon Mezőtúr 5- én: Klubfoglalkozás. Anyák­­napi teadélután irodalmi műsorral 12-én: Művészeti műhelymunka: L.Tolsztoj „A tolvaj" című meséje. Felkészülés a Nagyothallók Nap­jára 19- én: Kirándulás Kiskunfélegy­házára „Petőfi nyomában" - múzeumlátogatás 26- án: A népdalkor gyakorlópró­bája Mosonmagyaróvár 20- án: Elsősegélynyújtó tanfo­lyam a háztartási baleseteknél szükséges tennivalók elsajátítá­sára (bemutatóval) Nyíregyháza 1-jén és 2-án: Tavaszi ifjúsági túra Debrecenben Orosháza 8- án, 15-én, 22-én, 29-én: Klub­napok Pest megye 15- én: Kerékpártúra a két főváro­si szervezet rendezésében 20-án: Szerencsekerék-játék 22-én: Váci öregdiákok találkozó 25-én: Elnökségi ülés Salgótarján 1- jén: Majális a szövetségben és Dolinkában 29-én: Ópusztaszeri kirándulás Somogy megye 3- án: Vezetőségi gyűlés 15-én: Kirándulás a nagyothallók részére (északi Balaton-felvidék) 29-én: Gyermeknap Sopron 7-én: Anyák napja - „rendes apák" köszöntése 21-én: Kirándulás a Deák-kúti forráshoz Százhalombatta 4- én: Látogatás a Közlekedési Múzeumban 18-án: Szalonnasütés a csónak­házban Szeged (siketek) 2- án: Anyák napja (férfiklub), 15 ó 21- én: Gyermeknap, 16 órától 22- én: Orgona­bál, 16 órától: Horgászverseny, országos egyéni bajnokság, Szolnok Szeged (nagyothallók) 25-én: A Világegyetem (Univer­zum) keletkezése c. előadás, 15 órától. Előadó: Nánai László tanszékvezető főiskolai tanár Szentes 6- án: Anyák Napja zenével, tánc­cal 22-én: Szegvárra látogat a veze­tőség Szolnok megye 1-jén és 2-án: Tavaszi ifjúsági túra Debrecenben 22-én: Az országos egyéni hor­gászverseny házigazdái vagyunk 29-én: Gyermeknap, játékok, ügyességi verseny Szolnok (siketek) 1-jén: Délelőtt közös séta a tiszaligeti majálison, délután összejövetel a székházban 10-én: Az országos horgászver­senyen való részvétel megbeszé­lése 29-én: Gyermeknapi ünnepség (játékok, ügyességi verseny) a székházban Szolnok (nagyothallók) 17-én: Szalonnasütés a MÁV Járműjavító üdülőjében, Tiszaligeten Szombathely 15-én: Ismeretterjesztő filmek vetítése teadélután keretében, 15 29-én: Gyermeknap, 15 órától Vác 7- én, 21-én: Klubfoglalkozás a nagyothallóknak 22-én: Klubfoglalkozás a siketek­nek. A váci öregdiákok fogadása 29-én: A Hősök Napja váci ren­dezvényén részt veszünk a Pos­ta-parki emlékmű koszorúzási ünnepségén Veszprém 15-én: Házi asztalitenisz-verseny 29-én: Gyermeknap. Állatkerti séta Zala megye 7-én: Anyák-napi megemlékezés Zalaegerszegen, 18 órakor. Nagykanizsán a klubhelyiségben szintén 18 órakor. 28-án: Klubnap Lenti város és a városkörnyéki hallássérülteknek, a lenti időskorúakat gondozó szociális otthon klubhelyiségében 16 Szentmisék siketek számára Budapesten Minden hónap második va­sárnapján, délután 4 órakor, a VIII. kerület Mikszáth Kálmán tér 1. sz. alatti Piarista Gimná­zium első emeleti kápolnájá­ban. Minden hónap negyedik va­sárnapján, délután 4 órakor a VI. kerület Vörösmarty u. 40. szám alatti kápolnában (lakó­házban). MÁJUSBAN 9-én (Mikszáth K. tér) 23-án (Vörösmarty utca) Pünkösdvasárnap Időpontváltozás előfordul­hat, erről előzetesen, időben értesítik a hívőket. Istentiszteletek Budapesten Református istentisztelet sike­tek számára Budapesten, a VII. ker. Városligeti fasor 7. szám alat­ti templomban: MÁJUS 23-án 15.30 órakor-Pünkösd Ez évi istentiszteleteink alkal­mával Máté evangéliumának pél­dázatait és történeteit vesszük sorra. Régi rendünk szerint min­den istentiszteletünk úrvacsorá­val fejeződik be. Kirándulások A Nagyothallók Fővárosi Szervezete háromnapos ki­rándulást szervez Salgótar­jánba, 1999. augusztus 13- tól 15-ig. Szállás a Salgó Fo­gadóban: 1 fő/éjszaka 700 Ft. Étkezés: reggeli 300 Ft, vacsora 300 Ft. Előlegbefi­zetés: 1999. május 15-ig a titkárnál, 1068 Budapest Benczúr u. 21, 62-es szoba. A Nagyothallók Fővárosi Szervezete háromnapos ki­rándulást szervez Bogácsra, 1999. július 16-tól 18-ig. Szállás: 1 fő/éjszaka 1200 Ft. Étkezés a helyszínen ren­delhető: reggeli 500 Ft, est­ebéd 1200 Ft, vacsora 1000 Ft. Előlegbefizetés: 1999. május 15-ig a titkárnál, 1068 Budapest Benczúr u. 21. HALLÁSSÉRÜLTEK ’99/4