Hargita Népe Udvarhely, 2013. január (2. évfolyam, 247-267. szám)

2013-01-14 / 254. szám

2. OLDAL I udvarhely 2013. JANUÁR 14., HÉIFQ Körkép HIRDETÉS MSfISnM DEZVOtlaRII RESKMI SI ADMINISTRAŢIEI PUBLICEn fJe&Qfr '----- CONSULT GUVERNUL ROMÂNIEI Anunţ publicitar ÎNFIINŢAREA UNEI UNITĂŢI DE SPĂLĂTORIE Şl CURĂŢĂTORIE ECOLOGICĂ SC EVOL CONSULT SRL cu sediul în Odorheiu-Secuiesc lansează cererea de oferte pentru achiziţie echipamente şi utilaje tehnologice pentru spălătorie şi curăţătorie ecologică. Achiziţiile se vor amplasa în Odorheiu-Secuiesc , Str. Nicolae Bălcescu, nr., Jud. Harghita, cu sprijin financiar prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Documentaţia de atribuire poate fi consultată la SC Evol Consult SRL, Odorheiu-Secuiesc, Intr. Tineretului, nr. 2/21, Jud Harghita, Cod poștal 535600. Proiectul este implementat de către SC EVOL CONSULT SRL și are o valoare totală de 1.413.691,76 lei, din care 824.937,00 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operaţional Regional este implementat la nivel naţional de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, in calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect. Nota: Data limită de depunere a ofertelor este 22.01.2013, până la orele 13:00, ora locală. Deschiderea publică va avea loc în data de 22.01.2013, orele 14:00, ora locala. Data publicării: 14.01.2013 remismme, fonom Em­ortAN Exnu wrvoLURI actionuZ Iniţiativă locală. Dezvoltare regională.­­■tiísvmtthift Sfotcsurafa- 2007-2013 www.inforegio.ro Investim in viitorul tăul Proiect selectat în cadrul Programului Operaţional Regional şi co-finanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională Date contact beneficiar -Odorheiu-Secuiesc, Intr. Tineretului, nr. 2/21, jud. Harghita, 0266-219100, 074A-766759, erika.szoke@evelconsult.ro Conţinutul «costul material nu nepretinitIn mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. A Pénzügyminisztérium, AZ ORSZÁGOS ADÓÜGYNÖKSÉG, a Hargita Megyei Közpénzügyi Vezérigazgatóság, a Költségvetési Bevételek Begyűjtését Felülvigyázó Osztály - Csíkszereda, Decemberi forradalom u. 20. sz., tel.: 0266-207826, fax: 207821-összhangban a Fiskális Eljárási Törvénykönyvre vonatkozó, újraközölt 2003/92- es kormányrendelet 162. szakasza (2) bekezdésének előírásaival, közli, hogy 2013. február 5-én 11.30-kor Maroshévíz, Nicolae Balcescu utca 59. sz. alatt ár­verés útján eladja az adós TRIF Kft. (fiskális lakhelye: Bélbor 595. szám, Hargita megye, személyi szám 15898725) tulajdonát képező következő ingóságokat: • DACIA Camion haszonjármű, gyártási év 2006, HR-07-TSD - 8250 lej Az eladási ár nem tartalmazza az áfát. Az árverésen való részvétel végett, annak megtartása előtt legalább egy nap­pal a maroshévízi Közpénzügyi Hivatal titkárságára be kell nyújtani a követke­ző dokumentumokat: a megvásárlási ajánlatot, valamint a kikiáltási ár 10%-át képező részvételi díj befizetéséről szóló bizonylatot. A befizetés eszközölhető a Csíkszeredai Kincstárnál megnyitott RO06TREZ3515067XXX002686-os folyószámlára (bejegyzési kód: 424­6050) vagy a Hargita Megyei Közpénzügyi Vezérigazgatóság pénztáránál. Továbbá be kell nyújtani az ajánlattevőt képvise­lő személy felhatalmazását; a romániai jogi személyek esetében a kereskedelmi törzskönyvi bejegyzés (CUI) másolatát; a külföldi jogi személyek esetében a bejegyzési okirat román nyelvű fordítását; a romániai magánszemélyek eseté­ben a személyazonossági igazolvány másolatát; a fiskális hitelezők által kibo­csátott azon igazolást, amelyből kitűnik, hogy nincs adóhátralék. Továbbá a kitűzött időpontban és a megnevezett helyen személyesen jelen kell lenni Az árverésen nem vehet részt az adós sem személyesen, sem pedig köz­beiktatott személy révén. Nem fogadnak el ajánlatokat telefonon, telefa­xon, távirat vagy telex révén. Felkérik mindazokat, akik valamilyen jogot formálnának a szóban forgó ingóságra, hogy arról az árverést megelőzően értesítsék a végrehajtó szerveket. A jelen okirattal szemben az érdekeltek kifogással élhetnek az illetékes bírósági szervnél, a közléstől vagy a tudomá­sulvételtől számított 15 napon belül, összhangban az újraközölt 2003/92- es kormányrendelet 172-173-as szakaszainak előírásaival. Megfelelően az újraközölt 2003/92-es kormányrendelet 9. szakasza (2) bekezdése d) betűje előírásainak, amikor kényszer-végrehajtási intézkedés­re kerül sor, nem kötelező az adófizető meghallgatása. Bővebb felvilágosítás a 0266-207826-os telefonszámon. Az eladási hirdetést 2013. január 11-én kifüggesztették. AKTUÁLIS AZ ÚJ SZÉKHELYEN KEDDEN LESZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Elköltözött a telekkönyvi hivatal A Bethlen Gábor utcából, a bíróság épületéből a Tompa László utca 39. szám alá, a régi közfürdő helyére költözött a székelyudvarhelyi katasz­teri és telekkönyvi hivatal. A százötven éves intézmény át­telepítése nem kis munkával jár, többezer értékes és fontos iratát ugyanis hiánytalanul és épen kell átszállítani az új szék­helyre. A költözés gyorsított ütemben zajlik, kedden már ügyfélfogadást tartanak. Máthé László Ferenc____________ mathe.laszlo.ferenc@hargitanepe.ro M­últ év végi hír, hogy Székelyudvarhely „visz­­szakapta” a Tompa László utcai régi közfürdő épü­letét. Mint ismeretes, a város tu­lajdonát képező épületet hosszú éveken keresztül egy vállalkozás bérelte, és sportközpontot mű­ködtetett ott. A városvezetés már rég úgy döntött, nem hosz­­szabbít szerződést a bérlővel, aki az utóbbi években így hivatalos rábólintás nélkül használhatta az ingatlant, és nem akart visz­­szalépni. A helyzet pert szült: tavaly novemberben jelentette a polgármesteri hivatal, hogy pert nyert, így a bérlő kilakoltatható. Erre nemrég sor is került, sőt a polgármester novemberben már azt is közölte, hogy az új lakó is megvan. A székelyudvarhelyi ka­taszteri és telekkönyvi hivatalnak ugyanis költöznie kell a Bethlen Gábor utcai székhelyéről, a bíró­ság épületéből, így kapóra jött ne­kik az üresedés, és rögtön jelezték is: hosszú távon bérelnék az épü­letet, melynek felújítására pénzt is költénének. Mint a polgármester tudatta, 50 ezer lejt tudnának erre a célra fordítani. „Emberfeletti munka, és nagy felelősséggel is jár, hisz fontos iratokat őrzünk, melyek átszállítása nem egyszerű fel­adat” - közölte érdeklődésünk­re Jakab András, a kataszteri és telekkönyvi hivatal vezetője, majd azt is tudatta, csütörtök délután kezdték meg a költö­zést, egy nagy tehergépjárműre akolva szállították át az irato­­­t, berendezéseket az új szék­helyre, ahol remélhetőleg újból hosszú évekre rendezkedhetnek be. Azért újból, hisz talán so­kan nem is tudják, hogy ezen székelyudvarhelyi hivatalunk a 19. század második felétől, az 1860-as évektől működik a bíró­ság épületében, azon a helyszínen, ahol 150 évig tevékenykedtek, és melynek a napokban búcsút intenek. Az új székhelyen mind­két szintet elfoglalják, a költözés még javában zajlik. Jakab András azt közölte, kedden reggel nyolc órakor nyitnak, és a korábban is már megszokott ügyfélfogadási programmal fognak működni. Gyorsított ütemben költöznek. Kedden új helyen várják az ügyfeleket FOTÓ LŐRINCZ CSABA Ma kezdődik a 2012/2013-as tanév második féléve, amely az iskolások többségének - a végzősök kivételek - június 21- ig tart, iskolán kívüli tevékenységben ve­hetnek részt. A nyári vakáció júni­us 22-én kezdődik, és szeptember 15-ig tart. Április 1-5. között szervezik meg a tavaly indított „Iskola más­ként” hetet, idénre Tudj többet, legyél jobb! témát ajánlanak isko­lán kívüli tevékenységik hétnek. Utána, április 6-14. között kö­vetkezik a tavaszi vakáció. A fél­évi dolgozatokat május 25-ig kell megírják az iskolások. A középiskolás végzősök május 31-én fejezik be a tanévet Az érett­ségi vizsgák szóbeli részét június 10- 28. között rendezik, míg az írásbelire július 1-5. között kerül sor. A nyolcadikosok június 14-én fejezik be a tanévet. Számukra a képességfelmérő vizsga június 25. és július 3. között lesz. HU­-információ A második félévben egy hét tavaszi vakációt kapnak a diákok, illetve egy hét ISKOLAKEZDÉS Indul a második félév

Next