Siófok - Siófoki Hírek, 2018 (31. évfolyam, 1-12. szám)

2018-11-01 / 11. szám

A Fürdő­egylet és a Tourinform turisztikai szerepvállalása a jubileumi évben A Siófoki Fürdőegylet­­ Turisztikai Egyesület ké­szíti a jubileumi évben a város marketingstra­tégiáját, és a Tourinform irodával együtt fontos szerepet vállaltak idén a marketing- és rendez­vénykommunikációs feladatok terén. Nyolc pályázati anyaggal is gyémánt minősítést szer­zett a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület Sió­fok részére az országos városmarketing pályázaton, így a sok elismerés összegzéseként elnyerte az idei évben a Marketing Fővárosa címet. A Siófoki Fürdő­egylet - Turisztikai Egyesület sikeres pályázatának köszönhetően Siófokon zajlott idén tavasszal a XIX. Országos TDM Konferencia. A város legfőbb turisztikai szervezeteként, a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület és a Tourinform iroda munkaszervezete is kiveszi a részét a jubileu­mi év feladataiból. Az egyesület készíti és kivitelezi 2018-ban is Siófok város marketingstratégiáját, mely a jubileumi év jegyében a Siófok50 elnevezést kapta. Kommunikációs tervvel, tévé- és rádióspotokkal, on­line, illetve offline megjelenésekkel, egy teljesen új dizájnnal jelentkező hivatalos turisztikai weboldallal (www.hellosiofok.hu) és mobil applikációval teszi em­lékezetessé az 50-es évfordulót. A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület és a Tou­rinform iroda turisztikai szerepvállalása kapcsán részt vett a Nyitott Balaton kampányokban, fókuszcsopor­tos interjúkat szervezett a Magyar Turisztikai Ügynök­ség kutatásához, részt vett az Országos Tourinform Találkozón, a Desztinációs Délelőttön, és Siófok 50 ke­rékpártúrát szervezett. A 2018-as szezon a Balaton-parti Kft. szemszögéből Az idegenforgalmi szezonban emelkedett a strandbevételek száma, a Színpart látogatottsá­gi száma, valamint a Galerius fürdő vendégfor­galma is. A Balaton-parti Kft. által üzemeltetett strandok ese­tében több újdonság került bevezetésre. A siófoki nagystrandon például az idei évben elkészült és át­adásra került a gyermekmedence. A jövő évi tervek közt szerepel a nagystrand freewifi rendszerrel törté­nő ellátása. Az idei évben 24,82 százalékkal növeked­tek a jegyár bevételek, a tavalyi évben a Nagystrand látogatóinak száma megközelítette a 200.000 láto­gatót, és az idei évben már 228.136 fizető vendéget regisztráltak. A Balaton-parti Kft. célja, hogy a siófoki nagystrand minőségben és szolgáltatásban a balatoni régió első számú strandja legyen. A Balaton-parti Kft. által üzemeltetett, Színpart névre keresztelt szabadtéri színpadon az idei évben össze­sen 18 előadás volt, melyen 10.041 nézőt láttak vendé­gül. A tavalyi évben ez a két mutatószám 27 előadás és 9831 néző volt. A 2017. évi 364 fős átlag nézőszám 557 fő átlagra emelkedett, mely 53 %-os növekedést eredményez. Ehhez az emelkedéshez kedvezően já­rult hozzá a Játékszínnel kötött együttműködés. A Balaton-parti Kft. biztonsági vezetőjének beszámo­lója alapján a Petőfi sétányon a biztonsági szolgálat az előző évhez képest sokkal hatékonyabban, és szaksze­rűbben látta el feladatát. Kiemelt, országos visszhan­got kiváltó rendkívüli esemény a rendezvényterületen nem történt. Idén is több bűncselekmény elkövetőjét fogták el, tartották vissza a rendőrség kiérkezéséig. A Galerius fürdő vendégforgalmát a 2018-as évben növekvő forgalom jellemezte a korábbi évekhez ké­pest. Az év eleji, téli-tavaszi időszakban, január-május

Next