Inainte, iunie 1970 (Anul 27, nr. 7850-7874)

1970-06-03 / nr. 7851

Puternic stimulent pentru dezvoltarea zootehniei și satisfacerea cerințelor »r de produse animaliere (Urmare din pag. 1) se bucură și membrii cooperativelor agricole care își valorifică potecii, crescuți și îngrășați în gospodăriile personale, pe bază de contract. Această categorie de producători va primi, în continuare, cantitățile de porumb potrivit reglementărilor în vigoare. Pe baza noilor măsuri luate de conducerea partidului și de guvern se prevăd prețuri îmbunătățite de cumpărare a laptelui și produselor lactate livrate fondului de stat. Prețul laptelui de vacă, în perioada de vară — preluat de la C.A.P., membrii acestora și alți producători se majorează cu 0,10 lei pe litru. Ținînd cont de condițiile de furajare în timpul stabulației, prețul de cumpărare a laptelui de vacă în perioada rece, care coincide cu 1 noiembrie— 30 aprilie, a fost majorat cu 45 lei/hl la unitățile cooperatiste și membrii acestora și cu 25 lei/ hl la unitățile de stat. De asemenea, și la faptele de paie, prețul de contractare pe bază de contract a fost majorat la toate categoriile de producători cu 6,50 lei per litru. De exemplu, cooperativa agricolă din Cetate pentru cei 4 100 hl lapte de vacă contractați a fi livrați în cursul acestui an, la un procent de 3,5 la sută grăsime, primea, în condițiile vechiului preț, 175 lei/hl, adică în total, suma de 717 500 lei. In condițiile noii hotărîri aceeași unitate va încasa suma de 830 250 lei în caz că livrează 50 la sută din producție în perioada de iarnă și 50 la sută în perioada de vară, realizînd un beneficiu suplimentar de 112 750 lei. Folosindu-ne, în continuare, de exemplul aceleiași unități care a contractat cu statul cantitatea de 350 hl lapte de oaie cu 7 la sută grăsime, în condițiile vechiului preț, pentru un hectolitru primea suma de 300 lei încasînd în total 105 000 lei. Potrivit noilor prețuri, pentru aceeași cantitate de lapte de oaie livrat, cooperativa agricolă va primi suma de 350 lei/hl, încasînd în total 122 500 lei și realizînd, deci un beneficiu suplimentar de 17 500 lei. Luînd în calcul beneficiile suplimentare obținute prin valorificarea laptelui de vacă și laptelui de oaie rezultă că unitatea din exemplul nostru, respectiv C.A P. Cetate, își va spori veniturile cu suma de 130 250 lei. Au o deosebită însemnătate_ acele prevederi din Hotărîre în care se arată că începînd cu anul 1970, țăranii cooperatori și producătorii individuali care contractează și livrează organizațiilor socialiste de stat sau cooperatiste tineret bovin, vor fi scutiți de impozit pentru un număr de vaci egal cu numărul de viței contractați și livrați. In vederea sprijinirii acțiunii de dezvoltare a sectorului zootehnic, hotărîrea prevede degrevarea de impozite , de la 1 ianuarie 1970, materialele pentru construirea de complexe și ferme de creștere și îngrășare a animalelor de tip industrial sau extinderea celor existente, precum și instalațiile de pregătire a furajelor care se realizează în cadrul programului național privind dezvoltarea zootehniei și sporirea producției animaliere ; de la 1 iunie 1970, utilajele și mașinile specifice procesului de producție în zootehnie ce se livrează cooperativelor agricole de producție și asociațiilor intercooperatiste. Ca urmare a majorării prețurilor de contractare la carne și lapte, unitățile agricole și ceilalți producători din județul nostru vor beneficia de un venit suplimentar care se ridică la circa 12 600 000 lei. Spiritul de echitate care domină societatea noastră a determinat, desigur, în condițiile sporirii prețurilor de contractări și achiziții la carne și produse lactate, o reașezare mai justă a prețurilor de desfacere ia aceste produse. Nu încape îndoială că stimulați de noile măsuri, toate categoriile de crescători de animale vor depune eforturi mai susținute pentru îndeplinirea și depășirea sarcinilor ce decurg" din programul de dezvoltare a zootehniei și creșterea animalelor. Este principala condiție pentru realizarea, intr-un viitor apropiat, a unui belșug de produse animaliere în vederea continuei îmbunătățiri a aprovizionării populației cu alimente și a industriei cu materii prime. Prevederile noii Hotărîri a partidului guvernului stișimulează pe lucrătorii de la I.A.S. Băilești să furajeze cit mai bine animalele pentru a obține lapte reu un procent ridicat de grăsime I. Foto . Nicola nemento a CIRHEMA •„Patria" (telefon 13850), filmul : JOC DUBLU IN SERVICIUL SECRET, orele 9 ; 11 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. La grădină, orele 20,30. ..Central“ (telefon 14023), filmul : STAPIN PE SITUAȚIE, orele 9 ; 11 ; 15 ; 17 ; 19 ; 21. La grădină, orele 20,30. „30 Decembrie" (telefon 31080), filmul : CONTELE DE MONTE CRISTO (ambele serii), orele 11 , 15 . 18. La grădină, orele 20,15. .,23 August“ (telefon 14448), filmul : DRAGOSTE LA LAS VEGAS, orele 10,45 ; 16,30 ; 18,30; 20,30. La grădină, orele 20,30. ..Tineretului" (telefon 12228), filmul : LOVITURA PUTERNICĂ, orele 10 , 16—20 In continuare. ..8 Mai“ (telefon 14285), filmul : NOILE AVENTURI ALE RĂZBUNĂTORILOR, orele 10 ; 16—20 In continuare. ..Arta“ — Calafat, filmul t NU FI TRIST. ..30 Decembrie" — 3ăilești, "filmul „ STELELE DIN EGER. ..Victoria" — Segarcea, filmul 5 A TRAI PENTRU A TRĂI. ..8 Mai" — Filmași, filmul VIRIDIANA, universitatea populară Sala Universității populare, orele 18, expunerea : SFIRȘIT DE VEAC IN LITERATURA ȘI ARTA ROMÂNEASCĂ. Prezintă : lector univ. dr. ION SCHINTEE. EXPOZIȚII Expoziția comemorativă „ION ȚUCULESCU" deschisă In sălile Muzeului de artă. Expoziția de pictură și sculptură GEORGE STOICA, MIHAI MAVRIG și IOACHIM TUBACAEV. deschisă în sala Centrului de istorie, filologie și etnografie al Academiei R.S.R. Expoziția de pictură STAN SEGARCEANU, deschisă în sala Casei județene a creației populare din Calea Unirii nr. 89. Expoziția de pictură și grafică NICOLAE PREDESCU, deschisă în sala Galeriilor de artă din Bulevardul 23 August. MIERCURI 3 IUNIE 17.55 Deschiderea emisiunii. Microavanpremieră. 18.00 Buletin de știri. 18.05 Universal șotron. 13.95 Pe cărările cântecului. Recital Rodica Bujor. 18.45 Actualitatea în economie. 19.15 Anunțuri publicitate. 19.20 1001 de seri : „Pehacek, prietenul animalelor“. 19.30 Telejurnalul de seară. 20.00 Telecinemateca . „Stația terminus“. 21.15 Marie Laforet. 21.45 George Enescu în conștiința poporului nostru. 22.15 Film documentar. 22.30 Telejurnalul de noapte. 23.00 închiderea emisiunii. RADIO CRAIOVA Pe lungimile de undă de 206 și 228 metri MIERCURI 3 IUNIE 17.00 Radiojurnal, buletin meteorutier. 17.10 Disc Maria Cornescu. 17.30 Preocupări cotidiene. Producții sporite In întreprinderile de industrie locală. 17.40 Cicluri de lieduri in istoria muzicii. 18.00 Tezaur. 18.10 Moment muzical. 18.20 Familie, educație, răspundere. Impresii din casa copilului. 18.30— 19.00 Pentru fiecare melodia preferată. JOI 4 IUNIE 6.00 Buletin de știri. 6.05 Interpreți de muzică populară. 6.20 Cronică industrială. Semnificația unor cifre. 6.30—7.00 Varietăți matinale. Angajează, de urgență t. . « sudori electrici categoria maximă Strungari * • Relații suplimentare la P ° ar* biroul de angajări între orele 8-15,20- B IN A TNTE - „El Mundial 10“ ■ pe micile ecrane și la radio Mai mulți cititori ai ziarului ne-au rugat să publicăm programarea transmisiilor TV și radio pentru Campionatul mondial de fotbal. TELEVIZIUNEA ROMANA duminică 7 iunie orele 16,50 : România-Cehoslovacia orele 19,50 : Anglia — Brazilia joi 11 iunie orele 16,50 : România — Brazilia duminică 11 iunie orele 19,50 : sferturi de finală orele miercuri 17 iunie 23,50 : prima semifinală joi 18 iunie orele 16,50 : a doua semifinală sâmbătă 20 iunie orele 23,50 : locurile 3—4 duminică 21 iunie orele 19,50 : finala RADIO sâmbătă 6 iunie orele 23,50 : România — Cehoslovacia miercuri 10 iunie orele 23,50 : România — Brazilia duminică 1 iunie orele 19,50 : finala TV SOFIA După informațiile pe care le deținem și sub rezerva că nu se vor produce schimbări, iată cîteva din partidele ce se pot recepționa pe acest post : miercuri 3 iunie orele 23,50 : Brazilia — Cehoslovacia orele sâmbătă 6 iunie 23,50 : U.R.S.S. — Belgia duminică 7 iunie orele 10,30 : Italia — Uruguay orele 19,50 : R.F.G. — Bulgaria miercuri 10 iunie orele 22,50 : Peru — R.F.G. joi 11 iunie orele 23,50 : Cehoslovacia —•* Anglia vineri 12 iunie orele 19 . Bulgaria — Maroc In continuare, T.V. Sofia va transmite același program ca și TV București. Pronosticul nostru la concursul Pronosport nr. 23 din 7 iunie 1973 1. Oțelul Galați — Progresul nr. 1 2. Poiana — Metalul Tîrg. 15 3. Gloria Bd. — Chimia Sv. 1 g4. știința Bacău — Metrom 1 ; 5. Metalul Hunedoara — C.F.R. Timișoara X ; 6. Electroputere Cr. — Vagonul 1 ; 7. Metalul Tr. Sev. — C.S.M. Sibiu 2 ; 8. Arezzo — Foggia X ; 9. Cesena — Perugia 1 ; 10. Genoa — Mantova 1 ; 11. Livorno — Catania X ; 12. Reggiana — Atalanta X ; 13. Varese — Monza 1. • 3 — VI •— 1970 Aflat în plin avânt constructiv, în continuu efort de modernizare urbană, orașul Craiova capătă tot mai mult însemnele civilizației, ale grijii atente pentru buna gospodărire și continua sa înfrumusețare, pentru asigurarea unor condiții tot mai corespunzătoare de confort în favoarea locuitorilor săi. în acest sens, între alte împliniri importante, se distinge și construirea, din fondurile centralizate ale statului, a unui număr de 243 blocuri cu 12 776 apartamente, localizînd o suprafață locativă de 585 379 mp, în care locuiesc 18 050 familii. Beneficiarii acestor construcții noi, moderne, manifestă, în cea mai mare parte, preocuparea permanentă de a întreține în bună stare fondul de locuințe proprietate de stat, de a respecta acest bun important și de a dovedi atributele alese ale hărniciei, ale bunei gospodăriri. Nu-i mai puțin adevărat, însă, că mai sunt locatari care încalcă flagrant obligațiile ce le revin în acest domeniu, care au degradat locuințele sau dispun după cum le este voia de apartamentele ce le-au fost repartizate. Articolul apărut în ziarul „înainte“, din 13 ianuarie a.c., intitulat „Cum au devenit unii proprietari in apartamentele statului“ — articol la care am subscris în totalitate și care ne-a îndemnat, cu atît mai mult, să întreprindem o acțiune masivă pentru reglementarea unor situații cu totul anadronice — arăta cu îndreptățire că unii locatari dețin apartamente fără acte în regulă, alții au comercializat locuințele date de stat sau le țin zăvorite deși au părăsit de multă vreme orașul. Faptele prezentate în articolul menționat au constituit obiectul unei analize temeinice care a determinat hotărîrea instituirii unui control riguros competent în toate cartieși rele, spre a sancționa pe cei care au ocolit cadrul legal în ocuparea unor spații locative sau și-au făcut o sursă ilicită de cîștig de pe urma apartamentelor oferite de stat în mod gratuit. în acest sens, s-a alcătuit o comisie compusă din reprezentanți ai consiliului popular municipal, ai miliției, I.C.F.L.-ului, ai unor mari întreprinderi beneficiare, care a procedat în mod efectiv, în perioada 3 februarie — 6 aprilie ,a.c., la verificarea situației locative din cartierele Craiovei. Cu prilejul controlului întreprins, au fost verificate 11412 apartamente din 386 blocuri finisate și 1398 apartamente din 26 blocuri semifinisate, luîndu-se pe loc, în modul cel mai operativ cu putință, măsuri pentru reglementările necesare. Pot preciza, între altele, că în cursul acestei acțiuni s-au făcut un număr de 37 evacuări din apartamente a unor persoane care dețineau spații locative in mod abuziv, s-a legalizat deținerea unor apartamente de către 250 de persoane și familii care se ocupau fără acte legale deși aveau dreptul, in condițiile instrucțiunilor în vigoare, să primească aceste locuințe. Constatindu-se situația cu totul necorespunzătoare în ce privește evidența populației, efectuarea vizelor legale la serviciul municipal de miliție, ca și situațiile grave de degradare a unor locuințe, s-au aplicat amenzi contravenționale, la un număr de 431 cetățeni, în valoare de 43 500 lei ; în alte cazuri s-au întocmit devize pentru suportarea, de către locatarii neglijenți, a refacerii lucrărilor sau a unor instalații tehnico-sanitare distruse. Controlul întreprins a pus în evidență destul de multe cazuri de deținere a unor apartamente proprietate de stat de către cetățeni care au locuințe proprietate personală în Craiova sau in comunele suburbane, în această situație s-a dispus evacuarea imedială a familiilor respective din locuințele proprietate de stat, tot așa cum în multe dintre cele 283 de cazuri de spații excedentare s-a cu consimțământul precedat, locatarilor, la restrîngerea spațiilor și, respectiv, la mutarea în apartamente de același confort, dar corespunzătoare numărului de persoane ale fiecărei familii, în același timp, comisia a acționat cu operativitate la impunerea fiscală a unor familii care au subînchiriat apartamentele, fâcînd din acest bun dat in folosința proprie o sursă de speculă, în cadrul dispozițiilor legale, am procedat la reducerea considerabilă a numărului celor 60 de apartamente deținute de unele întreprinderi cu regim de camere oficiale, la îmbunătățirea sistemului de evidență a populației prin alcătuirea cărților de imobil, la sancționarea unor locatari recalcitranți, la corectarea sistemului de aplicare și achitare a chiriilor etc. La bogata cazuistică de fapte oferită de ancheta din ziarul „înainte“, care declanșat, în bună măsură, această acțiune, s-au adăugat numeroase altele depistate de noi. Sunt fapte în totul reprobabile, care arată lacune grave în materie de etică, spirit civic și omenie în comportarea unor cetățeni, care s-au impus, prin abuzuri nenumărate, drept proprietari în apartamentele statului, beneficiind uneori — de ce să n-o spunem ? — și de avantajele lipsei unui control susținut din partea organelor de stat. Ne-a atras atenția cu precădere cazul salariatei Liliac Alexandrina, fostă funcționară la sfatul popular regional Oltenia, care, transferîndu-se în 1968 la Tr. Severin, a subînchiriat garsoniera numitei Alexandrina Bonciu. Chiriașa respectivă avea locuință în blocul F 2 din Calea Severinului, locuită de soțul și fetița sa pe care îi părăsise, în această situație, s-a luat măsura de evacuare, iar garsoniera respectivă a fost repartizată unei tinere familii. La blocul 30, am găsit un apartament ocupat fără acte legate de familia inginerului Ion Cioroianu, de la fabrica de boghiuri din Balș. Aceeași familie a primit în anul 1967 de la combinatul chimic un apartament cu patru camere In blocul H 5 (pentru 2 membri de familie). La puțin timp după aceasta, inginerul Cioroianu și-a adus părinții și doi frați la Craiova ; prin bunăvoința conducerii combinatului s-a instalat cu acte în regulă în apartamentul respectiv, dînsul primind o garsonieră in blocul G8, pe care — așa cum arătam — a schimbat-o în mod abuziv cu un apartament de două camere. Recapitulînd, evidențiem o situație intolerabilă : familia Cioroianu a schimbat cîte apartamente a voit și cum a voit, în fața acestei situații am dispus evacuarea apartamentului și atribuirea lui unei familii cu doi copii. După ce s-a mutat, printr-un schimb fictiv de locuință, în garsoniera 134 din blocul G3, Constantin Iordache, tehnician la Uzina ,,7 Noiembrie“, a trecut, la scurt timp, într-un apartament proprietate personală construit în Piața Gării. Vechea sa garsonieră, deținută și pînă aci în mod ilegal, a cedat-o familiei Maria Popescu, speculînd-o în mod neomenos : soții Popescu să-l înzestreze pe mărinimosul „proprietari* pe bunul altuia, cu o mobilă nouă-moură în valoare de peste 7000 lei. Titularul apartamentului 4, scara 2 din blocul D31, Stancu Băilă, salariat la Energomontaj, a ocupat un timp acest apartament (deși avea casă — proprietate personală, locuită de soția sa, în Ișalnița) , apoi, fiind mutat la Rogojelu, s-a ținut luni și luni de zile închis, mobilat doar cu un pat de fier. Teodor Oțel, fost salariat al Uzinei „Electroputere“, a părăsit orașul cu doi ani în urmă, subînchiriind apartamentul dat de uzină pentru 600—1000 de lei chirie lunară. Un apartament cu două camere din blocul E 3 — Calea București — a stat ani și ani nefolosit practic, deoarece Nicolae Filigeanu, salariat la combinatul chimic, transferat apoi la combinatul de celuloză Șimian, l-a locuit sporadic, neavînd in incinta confortabilei sale locuințe decît un... pat de ziare. Tot o singură persoană — ing. Gheorghe Taloi, diriginte de șantier la Spitalul de 1000 de paturi — a ocupat multă vreme un apartament cu două camere, pe care l-a sortit unui incredibil tratament de degradare. Pentru atitudinea lipsită de respect față de bunurile statului, inginerul Taloi, Ion Mateescu de la Energomontaj, Eliac fi Gorun, Iorgu Bobică și Marin Rizea de la I.C.E.T., ca și numeroși alți locatari incorecți în ce privește respectarea normelor de întreținere a apartamentelor, au supor tat rigorile unor amenzi consistente. Neregulile destul de numeroase constatate dintre care majoritatea au fost lichidate în condițiile unei maxime operativități — atrag atenția asupra ușurinței cu care s-a procedat uneori, cu ani în urmă, de către secția de resort a consiliului popular municipal și de conducerile întreprinderilor, în repartizarea unor spații locative. Lipsa controlului sistematic în blocuri din partea acestor foruri, ca și a sectoarelor I.C.F.L. și asociațiilor de locatari, au ușurat calea unor elemente abuzive de a dispune după bunul plac de apartamentele construite cu trudă, cu mari cheltuieli materiale, în urma investigațiilor făcute, s-a impus necesitatea luării unor măsuri eficace, dar în aplicarea lor întîmpinăm nu o dată opoziție sau nepăsarea conducerii administrative a unor întreprinderi, care nu înțeleg să ne fie parteneri apropiați, zeloși, corecți în respectarea normelor în vigoare privind repartizarea și folosirea spațiilor locative. Cele mai multe nereguli în acest sens există în legătură cu îndărătnicia conducerii unor întreprinderi de a păstra în mod nejustificat diverse camere oficiale, ca și în faptul că în blocurile semifinisate nu există din partea acestor conduceri un control asupra felului în care sînt ocupate și întreținute apartamentele. Numeroasele aspecte scoase în evidență cu ocazia verificărilor făcute au fost prezentate comitetului executiv al Consiliului popular al municipiului, urmînd a se lua hotărîri care să asigure reglementarea integrală, fără șovăire, a problemelor folosirii judicioase și în condiții legale a spațiului locativ.De altfel, în ultimele săptămîni am întreprins o acțiune similară și în imobilul din fondul locativ vechi de stat, iar în săptămîna viitoare vor avea loc consfătuiri cu locatarii, prilej cu care vor fi expuse constatările efectuate și măsurile pe care le întreprinde comitetul executiv privind buna gospodărire a locuințelor proprietate de stat. Multe dintre propunerile pe care le vom supune analizei colective într-o apropiată sesiune a consiliului popular municipal coincid perfect cu opiniile și indicațiile cuprinse în ancheta ziarului „înainte“, astfel că, înfăptuindu-le, vom asigura un făgaș rodnic de manifestare a îndrumării și controlului activității în sectorul administrației locative, vom veghea mai atent ca pînă acum la respectarea legalității și la satisfacerea unor îndreptățite deziderate cetățenești. Pe urmele materialelor publicate „Cum au devenit unii proprietari în apartamentele statului“ CONSTANTIN MOSORESCU vicepreședinte al Consiliului popular municipal — Craiova întreprinderea prefabricate beton Craiova Calea Severinului nr. 170 deține un stoc și livrează pe bază de comandă fermă următoarele : unele tuburi premo (garnituri) 0 f10O ■— 600 buc. ........................ . 0 800 — 5900 1000 — 3600 buc. — 820 kg. 680 „ —■ 30 buc. “ 25 mp. *■ 80 buc. — 224 per. “• 100 per. —• 1000 per. =* 600 per. =• 100 buc. ■* 300 per. — 30 per. •— 100 per. “• 100 per. — 2000 kg. —1700 buc. — 5000 kg — 300 kg. — 100 buc. ■“ 400 buc. SR 113, SR 116, SR 101 și trac— șnur keder din cauciuc — furtun keder „ — tampoane cauciuc rotunde — sită metal de 12X12 — sorturi pînză albă — mănuși duble doc — lampieri sudor (ghetre) — palmare piele — mănuși cazangerie — șorturi coc pieptar — mănuși sudor — galoși electroizolanți — ochelari strungar — pantaloni vătuiți — carbură de siliciu neagră — cozi lopată — silicat de sodiu lichid — chit mastit — bidinele zugrav — pensule late și rotunde — piese de schimb pentru tor U 650. Relații suplimentare se pot obține 13164—13165 între orele 7—15, zilnic la telefon IMPORTANT PENTRU CURĂȚENIA ORAȘULUI întreprinderea de gospodărie orășenească Craiova anunță: în vederea îmbunătățirii salubrizării municipiului Craiova și ținînd cont de Hotărîrea nr. 7/1969 a Consiliului popular al municipiului Craiova, de decizia 120/1970 a Comitetului executiv al Consiliului municipal Craiova, întreprinderea de gospodărie orășenească Craiova face cunoscut cetățenilor din raza municipiului Craiova următoarele : • In conformitate cu legile in vigoare, toți locatarii au obligația de a-și racorda locuințele la rețeaua de canalizare a Craiovei, iar acolo unde această rețea lipsește, să se construiască, ca o obligație a fiecăruia, puțuri absorbante. • Abonații au obligația să-și procure recipient tip salubritate pentru depozitarea gunoiului. Depozitarea in lăzi, găleți etc., nu este admisă, întreprinderea de gospodărie orășenească Craiova dispune de recipienți tip de 50 și 100 litri fiecare, respectiv pentru 5—40 persoane. Costul lor se achită lunar, timp de cinci ani, respectiv 3,25 lei/lună și 5,25 lei/ lună. Recipienții pentru gunoaiele menajere vor fi aduși de către I.G.D. Craiova la domiciliul solicitantului, în baza unei cereri ce se poate depune zilnic la ghișerul de încasări al întreprinderii, între orele 7—19. • Recipienții pentru gunoaie vor fi amplasați la maximum 10 metri distanță de trotuar, în interiorul curții imobilului unde domiciliază abonatul. Ca acei locatari la care nu se respectă indicațiile de mai sus privind amplasarea recipienților și care au recipienți in subsolurile clădirilor, la demisoluri, etaje etc., nu se va ridica gunoiul. • Potrivit Legii nr. 10/1968, asociațiile de locatari sunt obligate să-și procure recipienți de gunoi în număr suficient, care să fie amplasați în boxele de gunoi și să fie întreținuți și reparați. • La boxele de gunoi, asociațiile vor amplasa tăblițe cu indicația ca locatarii să folosească corect recipienții, în sensul de a se arunca gunoiul în recipienți și nu în afara lor, adică pe platforma unde sunt așezați aceștia. • Se reamintește locuitorilor și instituțiilor că în cazul în care execută lucrări de construcții sau demolări, sunt obligați de a transporta pe cheltuială proprie molozul și toate resturile rezultate de la construcții sau din demolări. In cazul în care se solicită 19 întreprinderea noastră ridicarea molozului sau resturilor de la construcții, solicitantul va confirma prestația executată, care se va taxa suplimentar. ÎNTREPRINDEREA ANUNȚA CA ÎN CAZUL NERESPECTÂRII ACESTOR PREVEDERI, SE VOR APLICA SANCȚIUNI. Întreprinderea 3 izolații București Angajăm urgent muncitori necalificați Șantierul „Electromontaj“ Craiova, bulevardul Mureș nr. 8, angajează urgent muncitori necalificați pentru executarea lucrărilor de săpături. Șantierele pentru asemenea activități se află in județele Dolj, Gorj și Olt. Șantierul asigură cazare gratuită la punctele de lucru. Plata se realizează în acord. Cei interesați pot lua relații și prin telefonul 31665 de la Craiova — zilnic, începind de la ora 7 dimineața. 1 a