Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 1984 (Anul 17, nr. 4614-4693)

1984-11-22 / nr. 4660

Anul XVII., nr. 4660-pag. a 2-a _______________________________________________ | ". Oamenii muncii harghiteni, români şi maghiari, în strînsă unitate şi frăţie, dau glas adeziunii lor depline faţă de documentele programatice ale Congresului, sentimentelor de stimă şi înaltă preţuire faţă de secretarul general al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, hotărîrii de a înfăptui obiectivele măreţe de dezvoltare viitoare a României Numeroase organizaţii de partid şi colective de oameni ai muncii din întreprinderi, instituţii, din oraşele şi satele judeţului nostru continuă să adreseze telegrame Congresului al Xlil-lea al partidului, tovarăşului Nicolae Ceauşescu personal, pentru a raporta însufleţirea cu care s-au mobilizat şi acţionează în aceste zile pentru a da noi dimensiuni măreţului raport comunist cu care s-au prezentat în cinstea marelui forum al comuniştilor din ţara noastră. In gînduri şi cuvinte de aleasă expresie, sînt înfăţişate sentimentele de deplină adeziune pe care le nutresc toţi locuitorii acestor meleaguri, voinţa lor nestrămutată de a munci fără preget pentru a înfăptui hotărîrile ce urmează a fi adoptate de Congresul al Xlll-lea, î vederea asigurării ascensiunii patriei noastre pe noi trepte de progres şi civilizare. Ca o garanţie a acestei continue înfloriri, oamenii muncii dii judeţul nostru, alături de întregul nostru popor, susţinea, Congresul al Xlll-lea să reinvestească în suprema funcţie de secretar general al partidului pe tovarăşul Nicolae Cejşescu, omul care cu o exemplară dăruire face totul pentru ca România să se numere printre naţiunile demne ale lumii. „In aceste zile de puternică efervescenţă politică şi de înflăcărat avînt revoluţionar a! întregului nostru popor, comuniştii, toţi oamenii muncii din oraşul Topliţa urmăresc cu deosebită satifacţie şi neţărmurită mîndrie patriotică lucrările Congresului cr! clulea ori partidului, care dezbat într-o atmosferă de înală responsabilitate partinică, problemele majore cale dezvoltării patriei noastre, dînd o nouă perspectivă muncii poporului pentru înfăptuirea programului de făurire a societăţii socialste multilateral dezvoltate şi înaintare a României spre comunism. Comuniştii, toţi oamenii muncii din oraşul Topliţa îşi exprimă şi cu aceasta ocazie acordul deplin şi susţin Hotărîrea Plenarei C.C. al P.C.R. din iunie a.c. ca al Xlll-lea Congres al partidului să vă realeagă în funcţia supremă de secretar general al partidului" - se arată în telegrama Comitetului Orăşenesc Topliţa al P .C .R . „Comuniştii şi membrii cooperatori din comuna Lăzarea ne exprimăm adeziunea deplină faţă de Raportul prezentat de Dumneavoastră şi documentele supuse dezbaterii şi aprobării Congresului faţă de aprecierile făcute cu privire la dezvoltarea economico-socială a ţării între cele două congrese, faţă de întreaga politică internă şi externă revistă a partidului şi statului nostru al care promotor neobosit sînteţi Dumneavoastră, eminent om politic şi de stat, personalste remarcabilă a mişcării comuniste şi muncitoreşti internaţionale. Vă raportăm - se spune mai departe în telegrama Organizaţiei de partid din cadrul Cooperativei Agricole de Producţie din Lazarea - că an de an am obţinut producţii tot mai mari şi in cinstea Congresului am terminat toate lucrările agricole Ne angajăm că vom acţiona neabătut pentru îndeplinirea exemplară a hotărârilor Congresullui al Xlll-lea al partidului, contribuind astfel la progresul şi prosperitatea scumpei noastre patrii, Republica Socialistă România". „Sîntem alături de întregul nostru popor, de toţi comuniştii din România - se spune în telegrama colectivului de muncă a Casei de Cultură a Sindicatelor din Gheorgheni - susţinînd şi cu această ocazie ca la cel de-al Xlll-lea Congres al partidului, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, cel mai iubit fiu al poporului român, să fie reales în suprema funcţia de secretar general al partidului". „Colectivul nostru de muncă a întîmpinat acest mare eveniment politic din viaţa ţării cu realizarea şi depăşirea tuturor indicatorilor de plan la zi, dînd peste plan o producţie marfă industrială în valoare de 13,5 milioane lei şi un beneficiu de 6 milioane lei" - se spune în telegrama Comitetului de partid şi Consului Oamenilor Muncii de la I.M .P .F. Odorheiu Secuiesc. „Asemenea întregului popor, într-o unitate deplină, comuniştii, toţi cooperatorii din localitatea Şimoneşti susţin cu entuziasm şi nemărginită bucurie realegerea Dumneavoastră totul, iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în înaita funcţie de secretar general al partidului, văzînd în aceasta recunoaşterea remarcabilelor dumneavoastră calităţi de eminent conducător al partidului şi statului nostru, personalitate exemplară care şi-a închinat întreaga viaţă pentru fericirea poporului, pentru măreţa patriei noastre socialiste, pentru triumful păcii în lume". „Dorim să vă asigurăm cu această ocazie, mult iubite şi stimate secretar general al partidului, că noi, comuniştii, împreună cu toţi oamenii muncii din comuna noastră, vom răspunde prin noi fapte de muncă chemării adresate de Dumneavoastră, tuturor colectivelor de muncă, angajîndu-ne ferm că vom acţiona cu înaltă responsabilitate, cu dăruire şi abnegaţie pentru înfăptuirea exemplară a hotărîrilor ce vor fi adoptate de Congresul al Xlll-lea al partidului, spre propăşirea patriei noastre" - se arată în telegrama Comitetului Comunal Cîrţa al P .C .R . „Raportăm marelui forum, Dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe secretar general, că în cinstea Congresului fabrica noastră, care lucrează în exclusivitate pentru export, şi-a onorat în întregime contractele pe care le-a avut cu partenerii străini pe primele 11 luni ale anului, depăşind toţi indicatorii fizici şi valorici pentru această perioadă" - se spune în telegrama Comitetului de partid şi Consiliului oamenilor muncii de la Fabrica de Mobilă din Odorheiu Secuiesc. „Colectivul nostru de muncă, români şi maghiari în deplină unitate de gînd şi simţire a acţionat responsabil în perioada premergătoare marelui forum comunist în vederea îndeplinirii sarcinilor de plan ce i-au revenit. Raportăm cu mîndrie patriotică Congresului al Xlll-lea al partidului că am depăşit cu 25 milioane lei planul producţiei marfă industrială, paralel cu îndeplinirea infeamlă a prevederilor celorlalţi indicatori sintetici. Fiind conştienţi de importanţa epocală a documentelor ce vor fi adoptate la Congres, ne angajăm să depunem toate eforturile pentru traducerea lor în viaţă în mod exemplar, cu responsabilitate muncitorească, cu elan revoluţionari - se sub’niază în telegrama Cametetului de partid şi Consiliului oamenilor numcit de la I.P.I.C.C.F. Miercureci- Ciuc. „Vă raportăm, mult stimate şi iubite secretar general, că în cinstea celui a de-al Xlll-lea Congres al partidului, colectivul nostru de muncă, avind în frunte comuniştii, a realizat integral planul producţiei fizice destinată exportului pe întregul an. Avînd în vedere sarcinile mobilizatoare cuprinse în Raportul prezentat Congresului, pre-cum şi în proiectele documentelor ce se supun aprobării marelui forum, vă asigurăm că nu vom precupeţi nici un efort, că printr-o mai bună organizare a producţiei şi a muncii, prin utilizarea cît mai eficientă a resurselor materiale şi energetice, vom îndeplini şi depăşi pînă la finele acestui an sarcinile de plan şi angajamentele asumate în întrecerea socialistă" - se arată în telegrama semnată de colectivul de oameni ai muncii de la întreprinderea de Filatura de Lînă Pieptănată din Miercurea-Ciuc. In telegram a Comisiei de femei de la întreprinderea de Aţă şi Filatură din Odorheiu Secuiesc, se spune : „(rîndurile şi sentimentele noastre cele mai sincere se îndreaptă în aceste zile şi ore fierbinţi, de muncă şi creaţie, spre Dumneavoastră, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu. Cu adîncă recunoştinţă apreciem activitatea neobosită pe care o desfăşuraţi în fruntea partidului şi statului, pentru făurirea viitorului fericit al României socialiste. Şi cu acest prilej exprimăm voinţa unanimă a tuturor femeilor din întreprinderea noastră, ca cel mai stimat fiu al poporului nostru, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, să fie reales în înalta funcţie de secretar general al partidului." „Susţinem din adîncul inimii şi cu toată căldura propunerea ca, în suprema funcţie de secretar general al partidului să fiţi reales de Congresul al Xlll-lea, Dumneavoastră, cel mai iubit fiu al poporului, sub a cărui conducere înţeleaptă, ţara noastră traversează cea mai fertilă perioadă din îndelungata ei istorie. Această opţiune a noastră reprezintă chezăşia înaintării neabătute spre comunism, garanţia deplină a independenţei şi suveranităţii România. Îngăduiţi-ne, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu se accentuează în telegrama adresată de cadrele didatice şi studenţii Secţiei de Subingineri din Miercurea-Ciuc să vă transmitem, din adîncul inimii, cele mai respectuoase şi călduroase urări de viaţă îndelungată, multă sănătate şi putere de muncă, spre binele şi gloria patriei noastre socialiste." „Alături de comunişti, întregul tineret al oraşului nostru participă activ pe şantiere, în uzine şi fabrici, la realizarea noilor obiective industriale şi agroindustriale, a tuturor sarcinilor ce ne stau în faţă - se relevă în telegrama Comitetului Orăşenesc Cristuru Secuiesc al U .T .C . - ,raportăm că, organizaţia orăşenească a Uniunii Tineretului Comunist, în cinstea Congresului al Xlll-lea al Partidului Comunist Român, a realizat şi a depăşit substanţial planul la munca patriotică finanţată. Cu justificată mîndrie patriotică ne exprimăm dorinţa fierbinte ca tovarăşul Nicolae Ceauşescu, cel mai iubit fiu al poporului român, patriot înflăcărat, exemplu strălucit, demn de urmat pentru noi toţi, conducătorul înţelept al partidului şi statului nostru, să fie reales în înalta funcţie de secretar general al partidului, garanţia sigură a împlinirii celor mai înalte aspiraţii ale naţiunii române, a făuririi bunăstării şi fericirii întregului popor." In telegrama cadrelor didactice şi elevilor Şcolii Generale Nr. 1 Vabila se arată că : „Avîndu-l în fruntea partidului şi a ţării pe cel mai iubit fiu al naţiunii, înflăcărat conducător comunist, care întruchipează cele mai dese virtuţi ale partidului şi poporului, avem garanţia că măreţul program de dezvoltare şi înflorire a patriei va deveni realitate prin munca noastră neobosită." „Exprimăm cu această ocazie - se relevă în telegrama Comitetului de partid şi Consiliului de conducere al C .A .P . Cobâteşti - adeziunea noastră comunistă la documentele programatice ale Congresului al Xlll-lea al partidului şi ne alăturăm dorinţei fierbinţi a întegului nostru popor ca Dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să fiţi reales în suprema funcţie de secretar general al partidului, ceea ce va constitui garanţia înaintării patriei noastre spre comunism, visul de aur al întregii naţiuni." „Puternic însufleţiţi ae măreţele perspective prefigurate de Congresul al Xlll-lea, toţi oamenii muncii, cu inimile pline de bucurie şi mîndrie patriotică de a vă avea în fruntea destinelor ţării, aceasta fiind singura şi suprema garanţie a izbînzilor noastre viitoare, vă asigurăm, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu că şi pe viitor vom milita cu consecvenţă şi dăruire pentru îndeplinirea cu succes a sarcinilor pe acest an şi pe întregul cincinal şi a hotărîrilor care vor fi adoptate de marele forum al comuniştilor", scrie în telegrama Organizaţiei Democraţiei şi Unităţii Socialiste de la Întreprinderea Minieră Harghita. „Vă asigurăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu - se spune în telegrama Comitetului Comunal al P.C.R. şi Consiliului Popular Corbu - că vom face totul pentru a îndeplini cu cinste sarcinile ce ne-au fost încredinţate de partid, vom aduce o contribuţie mereu sporită la înfăptuirea programului de făurire a societăţii socialiste multilateral dezvoltate pe pămîntul papiei noastre, la înaintarea României pe drumul de aur al comunismului." „Reafirmîndu-ne şi cu acest prilej hotărîrea fermă de a vă urma în tot ceea ce faceţi şi întreprindeţi în folosul şi spre fericirea poporului nostru, pentru o lume mai bună şi mai dreaptă, pentru pace şi colaborare între toate popoarele lum ii - se arată în telegrama trim isă de C om itetul de parid şi C onsiliu! oam enilor m uncii de h intreprinderea M nieră Bălan - vă încredinţăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că noi, oamenii muncii, în frunte cu comunisrii, sîntem ferm hotărîţi să realizăm exemplar sarcinile ce ne revin în acest an şi pe întregul cincinal." „Folosim şi acest pilei sărbătoresc - se relevă în telegrama colectivului de oameni ai muncii din C .U .A .S .C . Gheorgheni pentru a exprima sendimentele noastre de profundă dragoste şi preţuire, de aleasă stimă şi recunoştinţă pe care le nutresc ţăranii cooperatori şi cadrele de specialitate din agricultură, aparținând C.U.A.S C . Gheorgheni, faţă de Dumneavoastră, cel mai iubit fiu al poporului, care vă consacraţi cu dăruire şi abnegaţie slujirii idealurilor nobile ale propăşirii patriei şi fericirii poporului." . INFORMAŢIA HARGHITEI