Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 1984 (Anul 17, nr. 4614-4693)

1984-11-26 / nr. 4663

Anul XVII., nr. 4663 pag. a 2-a INFORMAŢIA HARGHITEI Unanimă satisfacţie, bucurie deplină a tuturor oamenilor muncii, români şi maghiari din judeţul nostru, faţă de realegerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu în înalta funcţie de secretar general al partidului Alăturîndu-se gîndurilor şi aspiraţiilor întregului nostru partid, ale întregii naţiuni socialiste, cu inimile pline de neţărmurită mîndrie patriotică, de deosebită bucurie şi însufleţire, comuniştii, toţi oamenii miticii din întreprinderi ,unităţile agricole, insituţiile de pe înreg cuprinsul judeţului Harghita, continua să adreseze Comitetului Central al Partidului Comunist Român tovarăşului Nicolae Ceauşescu personal, vibrante telegrame în care dau glas, prin emoţionante cuvinte, deplinei lor saisfacţii prilejuite de reaegerea lui mai iubit şi stimat fiu al naţiunii noasre socialiste, în suprema funcţie de secretar general al partidui. In telegrame se dă expresie, de asemenea, unanimei aprecieri şi aprobări faţă de docuntentele programatice de însemnătate istorică adoptate de marele forum democratic al comuniştilor români, Congresul al XIII- lea al partidului, documente ce, purtînd puternica amprentă a gîndirii revoluţionare, realiste, cutezătoare, a secretarului nostru general, prefigurează atît de strălucit destinul luminos al Rominiei pentru etapa următoare a făuririi societăţii socialiste multilateral dezvoltate, comuniştii, toţi oamenii muncii români şi maghiari care trăiesc şi muncesc în deplină uniate frăţească pe aceste meleaguri ale României soialiste, angajîndu-se solemn de a milita şi în continuare, cu aceeaşi fermitate, dăruire şi abnegaţie, pentru realizarea exemplară a sarcinilor ce le revin, pentru a-şi aduce contribuţia maximă, fiecare la locul său de muncă, la dezvoltarea economico-socială a judeţului, a scumpei noastre patrii, pentru transpunerea în viaţă a măreţelor obiective stabilite de înaltul forum comunist, prin care ţara noastră se va înălţa pe noi trepte de progres, civilizaţie şi bunăstare a cetăţenilor săi, fără deosebire de naţionalitate. „Ne exprimăm satisfacţia neţărmurită, adînca emoţie şi întreaga mîndrie patriotică pentru realegerea Dumneavoastră, mult iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, cel mai iubit fiu al naţiunii noastre, om politic cu renume mondial, în funcţia supremă de secretar eneral al partidului, întem convinşi că aceasta constituie cea mai sigură garanţie pentru mersul ferm înainte al societăţii noastre, pentru realizarea tuturor hotărîrilor adoptate la cel de-al XIII- lea Congres al partidului" - se accentuează în telegrama Comitetului de Partid al întreprinderii de Tractare din Miercurea-Ciuc. „Exprimînd totala noastră adeziune la documentele programatice adoptate de Congresul al XIII- lea al partidului, la întreaga politică internă şi externă a partidului şi statului nosru se relevă în telegrama adresată, în numele comuniştilor, de Comitetul de Partid al Combinatului de Exploatare şi Prelucrare a Lemnului din Topl.fa Vă asigurăm, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că sun eu hotărîţi să nu precupeţim nici un efort pentru îndeplinirea exemplară a măreţelor obiective cuprinse în documentele celui mai înalt forum al comuniştilor, contribuind astfel la progresul şi prosperitatea scumpei noastre patrii - Republica Socialistă România.“ „Acum, cînd Dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, fiul cel mai iubit al ţării, aţi fost reales în funcţia supremă de secretar general al partidului, ne exprimăm, din adîncul inimilor, unanima noastră satisfacţie — se spune în telegrama Comiteului de Parid al întreprinderii de Marfe şi Piese din Fontă Odorheiu Secuiesc. Acest eveniment de însemnătate majoră ne propulsează într-o nouă etapă istorică, şiinţific prospectată, care de pe acum, prin hotărîrile comuniştilor, îşi deschide larg în faţa noastră impunătoarele ei magistrale “ „Noi, comuniştii, toţi oamenii muncii de la Secţia Furnale-Aglomerare, români şi maghiari, ne exprimăm nemărginita bucurie pentru realegerea Dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în funcţia de secretar general al Partidului Comunist Român, chezăşia sigură a înfăptuirii obiectivelor stabilite de Congresul al Xlll-lea, prin care patria noastră, Republica Socialistă România, se va înălţa pe noi culmi de progres şi civilizaţie" - se subliniază în telegrama colectivului de muncă al Secţiei Furnale-Aglomerare a Intreprinderii de Fier Vlăhiţa. „Cu acest prilej evidenţiază vibrantele cuvinte ale telegramei adresate de Comiteul de Partid al Filaturii de Fire şi Sori din Cristuru Secuiesc - dăm expresie sentimentelor noastre de profundă dragoste, preţuire şi recunoştinţă faţă de Dumneavoastră, cel mai iubit fiu al poporului, suflet din sufletul neamului nostru. De numele Dumneavoasră sunt legate toate realizările măreţe obţinute în patria noastră, aşa cum este şi tînăra noastră unitate, înfiinţat ca urmare a grijii permanente pe care o purtaţi penru înflorirea tuturor localiăţiii ţării." „Suflet dt sufletul poporului, purtător al celor mai înalte şi mai drepte aspiraţii de progres, civilizaţie şi libertate ale acestuia, temerar apărător al integrităţii politos şi morale a partidului, aţi devenit pentru noi toţi simbolul coeziunii noastre de neclintit. Vă vom urma, stimate tovarăşe secretar general, sub gloriosul stindard al partidului, pe drumul edificării societăţii socialiste mul "lateral dezvolate şi înaintării României spre comunism" - se dă glas hotărîrii şi voinţei unanime a colectivului oamenilor muncit ere la Inspectoratul Silvic Judeţean Harghita. In telegrama Consiliului Judeţean pentru Educaţie Fizici şi Sport, se surcniază: „In ultimele două decenii, înepoca pe care o numim cu numele Dumneavoastră, eiscriem tuturor ramurilor de activitate, şi în domeniul educaţiei fizice şi sportului s-au obţinut rezultate de prestigiu, ca urmare a grijii deosebite pe care o acordaţi dezvoltării mişcării sporive, a condiţiilor minunate de pregătire create, ca şi a posibilităţilor largi de afirmare, în ţară şi peste hotare, asigurate tuturor tinerilor, fără deosebire de naţionalitate, pentru care Vă exprimăm cele mai călduroase sentimente de mulţumiri şi preţuire." „Folosim şi acest emoţionant prilej pentru a Vă adresa, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, mulţumiri din adîncul inimii pentru minunatele condiţii de viaţă şi muncă, create oamenilor muncii de pe meleagurile harghiene. îngăduiţi-ne, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, să Vă adresăm cele mai respectuoase şi călduroase urări de viaţă îndelungată, multă sănătate şi putere de muncă, spre binele şi gloria patriei noastre socialiste libere, independente şi suverane, într-o lume a păcii şi colaborării internaţionale" - se spune în telegrama adresată de Birou Executivul Consiliului Poluar al Continei Atici „Permiţi-ne să vă asigurăm şi cu acest prilej se relevă în telegrama Statu‘ Major a! Gărzilor Panotice din Oraşul Gheorgheni de profundele noastre sentimente de stimă şi preţuire, de ataşamentul total faţă de poliica eternă şi externă pe care Dumneavoastră cu atîta clarviziune o promovaţi, şi Vă aducem cele mai vii mulţumiri pentru modul strălucit în care reprezentaţi partidul şi patria noastră, susţineţi interesele fundamentale ale poporului, cauza socialismului şi păcii în lume." In telegrama Comitetului U.T.C. de la întreprinderea de Tricotaje Topliţa se subliniază, intre altele : „Sîntem conştienţi că tot ce s-a realizat in România, socialistă, începînd de la Congresul al IX-lea al pariului, reprezintă rodul gîndirii şi activităţii neobosite desfăşurate de Dumneavoastră, mult iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu. Realegerea Dumneavoastră în suprema funcţie de secretar general al partidului, susţinută din toată inima de tinerii noştri, constituie chezăşia sigură a împlinirii idealurilor de libertate, independenţă şi suveranitate ale poporului, în mersul ferm al patriei pe calea progresului şi civilizaţiei." „Noi, femeile muncitoare - se accentuează în telegrama trimisă de Comisia de Femei de la întreprinderea Minieră Bălan -, în gînd cu femeile întregii ţări, vedem in prezenţa Dumneavoastră, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în fruntea partidului şi statului, chezăşia sigură a viitorului fericit al patriei, a asigurării unei copilării fericite pentru copiii noştri . .. Ne folosim şi de acest prilej pentru a Vă adresa, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, mulţumiri pornite din adîncul inimii, pentru minunatele condiţii de viaţă şi muncă, create nouă, pentru asigurarea condiţiilor de a ne creşte copiii în pace." ‘ în telegrama Organizatei Democraţiei şi Unităţii Socialiste de la Fabrica pentru Producerea Nutreţurilor Combiners din Cristuru Secuiesc, se relevă : „Dînd glas voinţei unanime a tuturor oamenilor muncii din unitatea noastră, ne exprimăm bucuria nemărginită şi via satisfacţie pentru realegerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu, in funcţia supremă de secretar general al Partidului Comunist Român, avînd convingerea fermă că, acest act politic fundamental reprezintă cea mai sigură garanţie a înfăptuirii neabătute a politicii interne şi internaţionale a partidului şi statului nostru, spre Înflorirea continuă a patriei noastre socialiste, spre creşterea prestigiului României în întreaga lume." „Înalta Dumneavoastră pildă de viaţa, de muncă, de luptă consecventă, revoluţionară - se spune în telegrama adresată de Comite ■ I Sindicalui de la Fabrica de Mobilă din Dîrău - ne că- i ctreşte şi pe noi, muncitorii acestei unităţi, înflăcăritele îndemnuri ce ni le-aţi adresat Dumneavoastră, mult stimate tovarăşe secretar general, în şedinţa de închidere a Canaresului, mobilizîndu-ne energiile pentru realizarea întocmai a obiectivelor de dezvoltare economico-socială a patriei noastre în cincinalul 1986-1990 şi pînă în anul 2000. Vă urăm din adîncul inimilor noastre multă sănătate şi fericire, ani mulţi în fruntea partidului şi sfatului nostru !“ „Puternic însufleţiţi de realegerea Dumneavoastră în înalta funcţie de secretar general al partidului, Vă asigurăm, mai iubite şi stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, că vom acţiona cu toată abnegaţia şi responsabilitatea comunistă pentru unirea tuturor forţei ei şi mijloacelor de care dispunem, pentru a duce mai departe procesul revoluţionar al dezvoltării societăţii noastre, penru a ridica pe o nouă treaptă măreaţa operă istorică pe care eroicul nostru popor o înfăptuieşte în România, sub conducerea gloriosului partid comunist" - este angajamentul organizaţiei de partid a Desului de Matematică- Fizica din Miercurea- Ciuc. In telegrama Consiliului Unic Agroindustrial de Stat şi Cooperatist Mugeni se spune : „Cu această ocazie Vă rugăm să primiţi felicitările noastre respectuoase şi sentimentul devotamemului nostru profund faţă de Dumneavoastră, cel mai iubit fiu al poporului, eroul şi ctitorul României moderne, care conduceţi cu clarviziune destinele poporului nostru spre noi culmi de civilizaţie şi progres. In această operă veşnic dăinuitoare sînteţi lumina vie şi călăuzitoare, prin munca Dumneavoastră dîndu-ne exemplu demn de urmat pe calea strălucită stabilită de Congresul al Xlll-lea al Partidului Comunist Român." „Făcîndu-ne mesagerii sentimentelor de neţărmurită dragoste şi recunoştinţă, de stimă şi respect pe care cooperatorii harphiteni, fără deosebire de naţionalitate, le nutresc faţă de Dumneavoastră, permiteţi-ne a Vă adresa cu acest prilej cele mai calde şi respectuoase felicitări, urări de sănătate şi putere de muncă, pentru a conduce ţara, spre noi culmi de progres şi prosperitate, spre binele şi fericirea întregului popor“ - se publiiează în telegrama Uniunii Judeţene a Cooperativelor Agricole de Producţie. Din aceste clipe solemne, cînd s-a împlinit dorinţa întregii ţări de a Vă urma în continuare - se scoate în evidență în telegrama colectivului de muncă al Af-irului de ceramică din Corund - ne luăm angajamentul să milităm neabăut pemru transpunerea în viață a hotăririlor Congresului al XIX-lea, menite să ridice patria noastră pe noi culmi ale progresului și ciivilizaţiei, spre bunăstarea şi fericirea întregului popor." „Chemarea adresată nouă de la înaltul forum al comuniştilor nu va rămîne fără ecou - se afirmă în telegrama pionierilor şi şomilor patriei de la Şcoala Generală Sârmaş. - Vă promitem că nu vom precupeţi nimic pentru însuşirea comorilor ştiinţei şi culturii, pentru a ne forma în spiritul tradiţiilor revoluţionare ale poporului şi partidului nostru, de a munci fără preget pentru a deveni destoinici constructori ai socialismului şi comunismului, luptători înflăcăraţi pentru bunăstarea şi fericirea poporului, pentru măreţia României socialiste." „Cu acest prilej. Vă mulţumim din adîncul inimilor noastre, mult stimate şi iubite tovarăşe Nicolae Ceauşescu, pentru minunatele condiţii de muncă şi viaţă create, pentru şansa egală ce ni s-a oferit, de a ne manifesta plenar capacităţile creatoare în toate domenile vieţii economico-sociale, în cheriile epocii pe care emblematic o denumim „Epoca Ceauşescu" se accentuează în telegrama colegivului de muncă al Brigăzii nr. 6 Mitrcurea-Ciuc din cadrul T.T.M. Braşov. In el arama organizaţiei de bază P.C.R. din Gradiniţa de Copii nr. 2 Odorheiu Secuiesc, se evidenţiază, printre altele : „Chezăşie a victoriilor prezente şi viitoare, realegerea Dumneavoastră, mult stimate tovarăşe Nicolae Ceauşescu, în funcţia supremă a partidului, reprezintă pentru noi, educatoarele de azi ale generaţiei de, mîine, ca de altfel pentru întregul nosru popor, un puternic imbold în munca entuziastă pe care o desfăşurăm, certitudinea împlinirii măreţelor idealuri, înscrise în istoricele documente adoptate de Congresul al Xlll-lea al Partidului Comunist Român." „Vă rugăm să primiţi cu această ocazie cele mai fierbinţi şi respectuoase felicitări din partea colectivului nostru de muncă, convinşi fiind că, realegerea Dumneavoastră în suprema funcţie de secretar general al partidului cimentează unitatea de nezdruncinat a întregului popor în jurul partidului, al secretarului său general şi constituie chezăşia înaintării României pe noi trepte de progres şi civilizaţie, a victoriei socialismului şi comunismului în scumpa noastră patrie, Republica Socialistă România" - se sublniază în telegrama adresată de colectivul de muncă al Cooperativei de Producţie, Achiziţii şi Desfacere a Mărfurilor din Sîndominic.