Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2009 (Anul 21, nr. 4839-4901)

2009-10-23 / nr. 4855-4856

Anul XXI., Nr. 4855/4856 • VINERI/SÂMBĂTĂ, 23/24 OCTOMBRIE 2009 • 8 PAGINI Prețul: 40 bani prin abonament, 50 bani la vânzare liberă Direcția Silvică Miercurea-Ciuc Şi cu şpagă și fără, pădurea se taie în continuare! - în pagina a A-a - ' ‘ X-* \ • Vindecarea demonizaţilor ! „Armă asupra diavolului Crucea Ta ai dat-o nouă, că se îngrozeşte şi se cutremură, necutezând a căuta spre puterea ei, căci morţii i-ai sculat şi moartea o ai surpat, pentru aceasta ne închinăm îngropării Tale şi învierii...” Mântuitorul Iisus a propovăduit în numeroase rânduri despre valoarea sufletului, încât putem considera cuvintele şi faptele Sale o desăvârşită pledoarie pentru grija de sufletele noastre. îndemnul la mai multă grijă este reactualizat prin troparul sfinţilor, care glăsuieşte şi în aceste zile: „întru Tine, Părinte, cu osârdie s-a mântuit cel după chip, căci, luând crucea, ai urmat lui Hristos, şi, lucrând, ai învăţat să nu se uite la trup, căci este trecător, ci să poarte grijă de suflet, de lucrul cel nemuritor. Pentru aceasta, şi cu îngerii împreună se bucură, preacuvioase Părinte Dimitrie, duhul tău!”. Evanghelia despre vindecarea demonizatului din ţinutul Gadarenilor mărturiseşte despre preţul imens al unui suflet în faţa lui Dumnezeu. (Continuare în pag. a 4-a) Părintele Emil Pop Trecerea la ora de iarnă se va face în noaptea dintre 24 şi 25 octombrie (ultima duminică a lunii octombrie), când ceasurile vor fi date cu o oră înapoi, iar ora 4,00 va deveni ora 3,00. Trenurile de călători, care au ora de plecare din staţiile de formare după ora 4,00, ora oficială de vară, vor pleca la orele din mersul de tren în vigoare, respectând ora Europei Orientale. Trenurile de călători aflate în circulaţie după ora 4,00, ora oficială de vară, vor opri în staţiile din parcurs stabilite, unde vor staţiona până la ora de plecare din orarul în vigoare după noua oră a Europei Orientale, iar trenurile care mai au de parcurs o distanţă scurtă până la staţia finală îşi vor continua mersul până la capăt. Având în vedere că şi în ţările vecine trecerea de la ora de vară la ora Europei Orientale oficială se face în aceeaşi zi, între staţiile de frontieră cu Republica Moldova, Ungaria, Serbia, Ucraina și Bulgaria, trenurile vor circula după orarul din mersul de tren în vigoare. INVESTEȘTE ÎN ACȚIUNEA ANTONESCU! - sms la 2746 sau 2741, detalii în pagina a 3-a - Ce investiţii vor relansa Borsecul I în circuitul turistic de elită? 25 octombrie în pagina a 3-a