Informaţia Harghitei, aprilie-iunie 2015 (Anul 27, nr. 5890-5924)

2015-06-03 / nr. 5913

www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVII. Nr. 5913 MIERCURI, 3 IUNIE 2015 • Peste o sută de posturi vacante la Spitalul Judeţean de Urgenţă! □ Noua secţie ATI va fi gata mâine pentru pacienţi Consiliul Judeţean Harghita, prin intermediul instituţiei subordonate - Spitalul Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc - scoate la concurs 103 locuri de muncă menite să contribuie la îmbunătăţirea calităţii serviciilor medicale oferite. Acestea au fost comunicate în cadrul conferinţei de presă pe care a ţinut-o ieri la sediul spitalului judeţean, Borboly Csaba, continuare în pag. a 4-a Primarul din Gheorgheni şi secretara sa, trimişi în a la judecată de procurorii DNA Primarul municipiului Gheorgheni, Mezey János, a fost trimis în judecată, la sfârşitul săptămânii trecute, în stare de arest la domiciliu, pentru săvârşirea infracţiunilor de abuz în serviciu, şantaj şi instigare la delapidare. Alături de el a fost trimisă în judecată, în stare de libertate, şi Barabás Éva-Csilla, secretara primarului la data faptei, pentru comiterea infracţiunii de delapidare. Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Harghita cu propunerea de a se menţine măsurile preventive şi asigurătorii luate în cauză, continuare în pag. a 4-a La sfârşitul săptămânii trecute, în Germania Tulgheşul a reprezentat România la un forum internaţional privind dezvoltarea turismului rural Localitatea Obercunnesdorf din landul Saxonia, Germania, a găzduit, la sfârşitul săptămânii trecute, forumul internaţional „Rural Architecture - European heritage and potential for developement” (Arhitectură rurală - patrimoniu european şi posibilitate de dezvoltare). La această conferinţă, comuna Tulgheş a fost desemnată de către Asociaţia celor mai frumoase sate din România (AFSR) să reprezinte ţara noastră. continuare în pag. a 8-a Lto.'rhd Oaspeţii jandarmilor montani - în pagina a 4-a - Ciclism Copiii sunt invitați să ia startul la Junior Cup - în pagina a 2-a - (BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ W '‘‘Ti \rJ 7 * h7f'\ £ ■ i * 4 Sr %JS | Odorheiu-Secuiesc: Casa de copii unde se întâmplă minuni, sprijinită de Episcopia ortodoxă şi de autorităţi „Corpul Consiliului local este încrezător în inocenţa primarului şi viceprimarului..." □ Consilierii din Miercurea-Ciuc se solidarizează cu Ráduly Róbert Kálmán şi Szőke Domokos, considerând că suspendarea lor este un abuz din partea Prefecturii Harghita Vineri, 29 mai 2015, a avut loc prima şedinţă ordinară a Consiliului local municipal Miercurea-Ciuc în absenţa primarului şi viceprimarului, aflaţi în arest la domiciliu, respectiv suspendaţi din funcţie. Rezoluţie „Procedura suspendării din funcţie a domnului primar Ráduly Róbert Kálmán şi a domnului Szőke Domokos continuare în pag. a 3-a AURELIA ILUȚ Preţ: 1 leu