Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2016 (Anul 28, nr. 6115-6151)

2016-10-19 / nr. 6122

www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVIII. Nr. 6122 MIERCURI, 19 OCTOMBRIE 2016 • Tradiţia -oe generaţii Cu dorinţa de a păstra şi de a transmite frumoasele tradiţii româneşti de pe aceste meleaguri, Asociaţia Părinţilor din Liceul Teoretic „C.C. Tăslăuanu” Topliţa, în calitate de aplicant în cadrul programului de îmbunătăţire a sistemului de finanţare a proiectelor şi acţiunilor culturale, a obţinut co-finanţarea din partea Consiliului Judeţean Harghita, de tip nerambursabil, a proiectului cultural „Tradiţia punte între - o punte între generaţii”. Având ca obiective: promovarea şi cunoaşterea tradiţiilor culturale specifice poporului român, sprijinirea şcolii şi participarea la organizarea şi desfăşurarea activităţilor ei, implicarea în îmbunătăţirea calităţii vieţii şi activităţii elevilor şi atragerea unor surse de finanţare extrabugetare. Asociaţia Părinţilor din Liceul Teoretic „O.C. Tăslăuanu” a reuşit prin acest proiect continuare în pag. a 4-a Firea vrea să termine canalul Dunăre-Bucureşti , început de comunişti în anii '80 Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, vrea ca municipalitatea să preia dezvoltarea proiectului „Bucureşti - port la Dunăre”, urmând să fie realizate studiile de fezabilitate şi să fie atrase fonduri europene, astfel încât Bucureştiul să aibă cale navigabilă printr-un canal care să conecteze râul Dâmboviţa la fluviul Dunărea. „Vreau să continuăm acest proiect, să preluăm responsabilitatea realizării lucrărilor în Bucureşti, iar investiţia să devină o prioritate pentru Capitală. După discuţiile pe care le vom avea cu reprezentanţii unităţilor administrativ-teritoriale responsabile şi după întocmirea continuare în pag. a 5-a Convoi ilicit de material lemnos, interceptat de poliţişti Un bărbat de 41 de ani, din comuna Secuieni, a fost amendat cu 2.000 de lei, după ce a fost prins de poliţişti în timp ce transporta aproximativ 15 mc material lemnos fără a avea documente de provenienţă. Potrivit Biroului de presă din cadrul IPJ Harghita, transportul ilicit de material lemnos a fost identificat luni seara, pe DJ 144, pe raza satului Vidacut din comuna Săcel. Aici, bărbatul de 41 de ani transporta, cu două tractoare agricole şi trei remorci, cantitatea totală de aproximativ 15 mc lemn de foc de esenţă foioase, specia fag, în valoare de circa 1.575 de lei, fără documente de provenienţă şi transport. Promisiunile BOX făcute trebuie onorate - în pagina a 5-a Cristian Ciocan, campion european - în pagina a 8-a • Situaţia urşilor şi daunele provocate de animalele sălbatice din Harghita Cu ursul nu-i de glumit! Oamenii din această zonă ştiu cel mai bine acest lucru Preţ: 1 leu Poziţia Forumului Civic al Românilor din Covasna, Harghita şi Mureş cu privire la campania electorală pentru parlamentare Forumul Civic al Românilor din Covasna, Harghita şi Mureş (FCRCHM), reprezentant legitim al organizaţiilor şi populaţiei româneşti ce au aderat la misiunea noastră, este un reprezentativ şi constant senzor popular la evenimentele şi momentele semnificative pentru destinul poporului român, în general, atent la sensibilităţile românilor transilvăneni privind modul în care demnitarii Statului Român de la toate nivelele sunt implicaţi în actele legislative şi de administrare a ţării. Faţă de constatările, de documentările pertinente ale organizaţiilor societăţii civile, continuare în pag. a 4-a