Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2016 (Anul 28, nr. 6115-6151)

2016-11-22 / nr. 6136

mierea judeţean. kájonijÁnos Informaţia www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVIII. Nr. 6136 MARŢI, 22 NOIEMBRIE 2016 • Deznodământ tragic pentru montaniarzii harghiteni în 2016 Garda Forestieră Harghita a aplicat amenzi în valoare de peste un milion de lei □ In urma infracţiunilor constatate, pagubele s-au ridicat la suma de 265 mii lei Garda Forestieră Harghita a transmis în acest an, către organele abilitate, un număr de 17 sesizări penale, în urma neregulilor constatate la regimul silvic. în urma acestor infracţiuni, prejudiciile au fost calculate la su ma de 265.110 de lei. De asemenea, potrivit datelor furnizate săptămâna trecută de reprezentanţii Gărzii Forestiere (GF) Harghita, în acest an, până în prezent, inspectorii instituției au aplicat un număr de 184 de amenzi, pe pag.. a Două incendii la autoturisme, duminică, în Miercurea-Ciuc - în pagina a 3-a -„Ziua Ștafetei” la Batalionul 24 Vânători de Munte „General Gheorghe AVRAMESCU” - în pagina a 4-a - încă un pas în procesul de simplificare şi debirocratizare... □ Urmăriţi-l atent, pentru că s-ar putea să vă intereseze! Potrivit unui proiect de ordin al ministrului Finanţelor Publice, ANAF va transmite în format electronic certificatele de atestare fiscală şi adeverinţele de venit direct instituţiilor care le solicită, scutind astfel contribuabilii, persoane fizice şi juridice, de o deplasare la sediile ei, concomitent cu eliminarea formalităţilor birocratice aferente. Preţ: 1 leu Mircea Dusa, susținut de fostul # * # premier si alti doi fosti ministri # MM 1 Filiala harghiteană a Partidului Naţional Liberal şi-a prezentat o parte dintre candidaţii la Parlamentul României în cadrul unei conferinţe de presă, filiala judeţeană Harghita a PNL şi-a prezentat patru dintre candidaţii la alegerile parlamentare care vor avea loc în decembrie. La întâlnirea cu presa au fost prezenţi Ion Proca, Sebastian Buzilă, Teodor Dobrean şi Marius Ţepeluş, precum şi Bianca Păcurar, cea care coordonează campania partidului la nivelul judeţului. Sebastian Buzilă este primul nume din partea PNL Harghita pe lista depusă pentru Senat, în cadrul partidului activează din 2009, iar acum este preşedinte interimar şi secretar general al PNL Topliţa. De profesie, Sebastian Buzilă este economist, iar în prezent este expert contabil în cadrul firmei pe peg. * 4*