Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2020 (Anul 32, nr. 6650-6688)

2020-09-18 / nr. 6684

De săptămâna viitoare, topliţenii ar trebui să poată să-şi depună actele pentru înmatricularea autovehiculelor în municipiul lor Marcel Vela, ministrul Afacerilor Interne, a precizat, miercuri, că se vor înfiinţa, la nivelul ţării, 26 de sedii secundare ale Serviciilor Publice Comunitare Regim Permise de Conducere şi înmatriculare a Vehiculelor. Acestea se vor deschide în localităţi care nu sunt reşedinţe de judeţ. Un astfel de sediu se va deschide şi în Topliţa, aici urmând a avea loc doar activităţi de preluare a documentelor în vederea înmatriculării autovehiculelor şi de eliberare a plăcuţelor de înmatriculare, tară servicii ce ţin de permisele de conducere, continuare în pag. a 3-a La 10 ani de la apariţie Romanul „Muntele Bălai", o poveste romanţată despre descoperirea cuprului în oraşul Bălan, a fost reeditat La Editura Eurocarpatica, recent, a apărut ediţia a doua a romanului de istorie romanţată „Muntele Bălai”, scris de ieşeanul Mihai Constantinescu, la zece ani distanță de când a văzut prima dată lumina tiparului. continuare în pag. a 4-a Nerespectarea prevederilor legale în materie de securitate și sănătate în muncă. Cauza majorității accidentelor de muncă în pag. a 3-a BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ KAJONI JÁNOS Români şi unguri în Transilvania, înainte şi după Trianon (31) Justiţie la Odorhei, în # " 1945: „Să plece judecătorii români, altfel îi aruncăm pe fereastră" □ Interviu cu prof. univ. dr. Petre Ţurlea, istoric în pag. a 2-a www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate. infohrpub@gmail.com Anul XXXII. Hr. 6684 • VINERI, 18 SEPTEMBRIE 2020 • Preţ: 1,50 lei la vânzare liberă 745125 351988 Un aparat de ventilaţie mecanică hibrid a intrat în dotarea Spitalului Judeţean de Urgenţă □ Aparatul, în valoare de peste 88.000 de lei, achiziţionat în comun de composesoratele Frumoasa, Nicoleşti şi Bârzava, Primăria Frumoasa şi Asociaţia pentru Frumoasa şi donat spitalului judeţean, a fost pus în funcţiune la secţia de Anestezie şi Terapie Intensivă (ATI) Mai mult de jumătate din costul aparatului a fost acoperit de Primăria Frumoasa, din bugetul alocat manifestărilor culturale locale, care au fost interzise prin ordonanțele militare, continuare în pag. a 5-a Două cazuri de COVID-19 la Inspectoratul Şcolar Judeţean Harghita □ De asemenea, două cadre didactice au fost confirmate cu noul virus □ La nivelul judeţului Harghita, de la începutul pandemiei, numărul persoanelor confirmate cu SARS-CoV-2 a ajuns la 856, 13 noi cazuri înregistrându-se de miercuri şi până joi Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Harghita informează, printr-un comunicat de presă postat pe pagina sa de Facebook, că în cadrul instituţiei au fost confirmate două cazuri de îmbolnăvire cu noul coronavirus, continuare în pag. a 5-a