Informaţia Harghitei, iulie-septembrie 2020 (Anul 32, nr. 6650-6688)

2020-08-07 / nr. 6666

Recomandăm consumul responsabil de bere Restricţii de circulaţie impuse de turul ciclist Pentru buna desfăşurare a turului ciclist organizat de judeţele Covasna şi Harghita, astăzi şi mâine vor fi o serie de restricţii de circulaţie, atât pe drumurile naţionale şi judeţene, cât şi în Miercurea Ciuc. □ Vineri, 7 august între ora 11:00 şi 11:05, restricţie în Miercurea Ciuc pe traseul Piaţa Libertăţii - Bd. Timişoarei - str. Lunca Mare - str. Topliţa. Iar între 15:20 şi 15:50 pe traseul str. Harghita - str. Lunca Mare - Bd. Timişoarei - Piaţa Libertăţii. Tot astăzi, în funcţie de prezenţa plutonului de ciclişti pe traseu, începând cu ora 11:00, restricţii vor fi E578 (Miercurea Ciuc - Izvoru Mureşului - Gheorgheni), pe DN 13B (Gheorgheni - Joseni - Praid) şi pe DN 13A (Praid - Corund - Odorheiu Secuiesc - Miercurea Ciuc), continuare în pag. a 3-a Pe Calea Neamului la Borsec Biserica Ortodoxă din Borsec şi-a serbat ieri hramul, Schimbarea la Faţă. O adevărată surpriză pentru credincioşi, pentru părinţii şi copiii prezenţi la Sfânta Liturghie a constituit-o sosirea unor membri ai Asociaţiei Calea Neamului, care continuă cu foarte mult succes o acţiune începută acum şase ani, Români pentru Români. Adică obiceiul de a fi prezenţi la marile evenimente din viaţa românilor ce trăiesc în comunităţi minoritare numeric, de a duce daruri copiilor şi de a împărţi steaguri tricolore. biblioteca judeţeană kájonijános Costin Hîrlav, candidatul PSD pentru preşedinţia Consiliului Judeţean Harghita în cadrul şedinţei Comitetului Executiv, care a avut loc în această săptămână. Partidul Social Democrat - Organizaţia judeţeană Harghita şi-a stabilit, cu unanimitate de voturi, candidatul pentru preşedinţia Consiliului Judeţean la alegerile care vor avea loc în această toamnă. Este vorba despre actualul consilier judeţean şi preşedinte al Tinerilor Social Democraţi din Harghita, Costin Hîrlav, se arată într-un comunicat de presă emis de PSD Harghita. „Le mulţumesc colegilor mei din Partidul Social Democrat Harghita pentru încrederea acordată, continuare în pag. a 3-a nformaţia www.informatiahr.ro Redacția: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXXII. Nr. 6666 • VINERI, 7 AUGUST 2020 • Preț: 1,50 lei la vânzare liberă "Tf......171.................11............................................................................ ' ..................................................'*.....................mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. q „Harghita Family Friendly", un program de vacanţe destinat familiilor □ Programul „Harghita Family Friendly”, conceput de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) Harghita, cu sprijinul Consiliului Judeţean şi al antreprenorilor locali, este destinat celor care îşi doresc o vacanţă alături de cei apropiaţi, departe de aglomeraţie, în mijlocul naturii, într-o locaţie uşor accesibilă cu maşina şi care să ofere suficiente oportunităţi de petrecere a timpului liber pentru cei mari şi mici în pag. a 4-a 33 de milioane de lei pentru modernizarea sistemului de mobilitate urbană în Gheorgheni Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Centru precizează, în cadrul unui comunicat de presă, faptul că municipalitatea din Gheorgheni a depus, în vederea finanţării prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, un proiect prin care va atrage fonduri europene nerambursabile pentru eficientizarea mobilităţii urbane multimodale şi pentru implementarea măsurilor de reducere a emisiilor poluante din zonele urbane. Pentru „Reconfigurarea Infrastructurii Urbane în Municipiul Gheorgheni”, municipiul a solicitat peste 33 milioane de lei, iar contractul cu ADR Centru a fost deja semnat.