Iskolakultúra, 1997/1 (7. évfolyam, 1-7. szám)

1997 / 1. szám

tanulmány szemle Robert Aspeslagh Vertikális vagy horizontális kapcsolatok az oktatásban: fontos ez? 3 Majzik Valéria Summerhill -mit kezdjünk vele? 17 Visky András Intézmény, kultúra és spiritualitás 21 Karancz Gábor „Pedagógusok” az ún. Kassai Kódexben 26 Fodor László A kisebbségi kétnyelvűség kettős eredete 32 W . Péterfi Rita Kárpátaljai pedagógusjelöltek olvasáskultúrája 37 Kontra József Néhány modell a hatékonyabb iskolai munkakultúra megteremtéséhez 49 Tarján Tamás Az ember „fordított” tragédiája 55 Debreczeni Tibor Iskolát alapítunk 60 Fábry Béla A Károlyi István Gyermekközpontról 66 Vég Katalin A kisegítőtől a második diplomáig 67 Iván László Szilos ötvenéves? 77 Kapitány Gábor Tanáraim 81 Takács Gábor KöMaL szakkör általános iskolásoknak 89 L. Nagy Katalin Realitás vagy illúzió? 96 Szegő György A kép szövege 99 Károly Frigyes Hellász-nap 101 Albertné Herbszt Mária A megértés: hermészi feladat 104 Ambrusné Kéri Katalin Egy nyelvkönyv 1539-ből 109

Next