Iskolakultúra, 2008/2 (18. évfolyam, 7-12. szám)

2008 / 7-8. szám

tanulmány 1. Németh Mária természettudományos műveltség­ialma és értelmezései 3 Kre Anna társadalmi tőke és az iskolai működés néhány sajátossága 20 acsa Éva­i tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében 33 Pólya Zoltán Szellemi kiútkeresés a Csereháton 50 S. Pallós Piroska Óvodák Fiumében 65 Labádi Gergely Az olvasással és írással kapcsolatos beállítódások a felvilágosodás kori oktatási-nevelési irodalomban 74 Nagy Csilla Szemléletesség és absztrakció a görög matematikában 90 Jancsó Daniella Wittgenstein és Shakespeare 95 szemle Árpás Károly Egy történet, amely nem felejtődhet el 104 Takács Gábor A magyarországi gyerek- és ifjúsági kultúra egyik intézménye, a Káva Kulturális Műhely 108 Hahn Judit Hallgatói vélemények a tantermi interakció szerepéről egy doktori iskolában 119 Inántsy-Pap Judit Iskolakezdés és a társas motívumok 128 Frank D. Dániel Humánerőforrás és kiadvány-szerkesztés a 16-17. századi kelet-európai héber nyomdászattörténetben 134 Zombai Tamás A felvilágosodás eszmerendszerének megjelenése Fináczy Ernő Elméleti pedagógia című művében 137 kritika Molnár Béla Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon 1945-1960 144 Donáth Péter (2008): Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon 1945-1960 Sz. Tóth Gyula Az idegenforgalomtól a turizmustudásig 147 Michalkó Gábor (2007): Magyarország modern turizmusföldrajza Halmai Tamás Sokközpontú kör 151 H. Nagy Péter (2007): Hibridek

Next