Iskolakultúra, 2012/2 (22. évfolyam, 7-12. szám)
2012 / 7-8. szám
tanulmány Fehérvári Anikó Tanulási utak a szakképzésben 3 Horváth Zsófia A serdülők énképösszetevőinek vizsgálata kisebbségi és többségi helyzetben élő diákok körében 20 Forray R. Katalin - Marton Melinda Egyházi szakkollégiumok 35 Dancs Katinka - Rinyó László Szegedi középiskolások bevándorlók iránti attitűdjei 45 Vígh Tibor A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása 62 Fejes József Balázs A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében 80 Horváth József „A szakmai közösségnek tudnia kell ezekről a problémákról”. A plágium kezelése a magyar egyetemi gyakorlatban 96 Hárs György Péter Pszichoanalízis és pedagógia. Változatok Ferenczire 111 szemle Virágné Horváth Erzsébet Olvasni és lenni 116 kritika Manxhuka Afrodita Jog vagy irodalom? 124 Tegyey Gabriella Francia irodalomtörténet magyarul 127 Czike Bernadett A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei - egy átgondolt és jól hasznosítható módszertani füzet bemutatása 129 ■ waaamm 2012/7-8