Iskolakultúra, 2012/2 (22. évfolyam, 7-12. szám)

2012 / 7-8. szám

tanulmány Fehérvári Anikó Tanulási utak a szakképzésben 3 Horváth Zsófia A serdülők énképösszetevőinek vizsgálata kisebbségi és többségi helyzetben élő diákok körében 20 Forray R. Katalin - Marton Melinda Egyházi szakkollégiumok 35 Dancs Katinka - Rinyó László Szegedi középiskolások bevándorlók iránti attitűdjei 45 Vígh Tibor A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása 62 Fejes József Balázs A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében 80 Horváth József „A szakmai közösségnek tudnia kell ezekről a problémákról”. A plágium kezelése a magyar egyetemi gyakorlatban 96 Hárs György Péter Pszichoanalízis és pedagógia. V­áltozatok F­erenczire 111 szemle Virágné Horváth Erzsébet Olvasni és lenni 116 kritika Manxhuka Afrodita Jog vagy irodalom? 124 Tegyey Gabriella Francia irodalomtörténet magyarul 127 Czike Bernadett A tanári pályaalkalmasság megítélésének módszerei - egy átgondolt és jól hasznosítható módszertani füzet bemutatása 129 ■ waaamm 2012/7-8

Next