Iskolakultúra, 2013/1 (23. évfolyam, 1-6. szám)

2013 / 1. szám

tanulmány Borkovits Margit Szociálisan hátrányos helyzetű gyermekek testnevelési teljesítményének vizsgálata 3 Kiss Endre A gyermek kultusza és a málenkij robot között 10 Garai Imre Az Eötvös Collegium mint a tanári elitképzés műhelye az 1895-1950 között felvettek személyi anyagainak elemzése 16 Tegyey Gabriella Női identitás, poétikai identitás: francia írónők a 19-20. század fordulóján 29 Józsa Krisztián - Imre Ildikó Andrea Az iskolán kívüli angol nyelvű tevékenységek összefüggése a nyelvtudással és a nyelvtanulási motivációval 38 Apró Melinda A hazai iskolaérettségi vizsgálatok gyakorlata napjainkban 52 szemle Kovács Kálmán Árpád - Rajki Zoltán Kísérlet a „szektakérdés” fogalmának összehasonlító elemzésére eltérő társadalmi-politikai rendszerekben (kutatásmódszertani vázlat és vitaindító alapvetés) 72 Búzás Zsuzsa - Pásztor Attila A 2012-es regensburgi EARLI JURE Konferencia 92 Rausch Attila - Kovács Gergely Beszámoló a X. Pedagógiai Értékelési Konferenciáról 99 kritika Daru Katalin Tóth Zoltán: Alkalmazott tudástérelmélet 107 Szabó Diána Az érzékelési zavaroktól a fejlesztő terápiákig 111 Siposné Tavaszi Virág Kis könyv a vizuális művészeti nevelésről 117 Markos Valéria Egyetemi élethelyzetek: a kortársi szocializáció dimenziói 120

Next