Iskolakultúra, 2016/2 (26. évfolyam, 7-12. szám)

2016 / 7-8. szám

tanulmány Polónyi István A magyar emberi erőforrás fejlettsége­­ két nemzetközi mutató tükrében 3 Vass Dorottya Amikor a mesehallgatóból meseolvasó lesz 14 Kovács Nóra - Kékes Szabó Marietta Családkép és családideál napjainkban, avagy kisiskolások és pubertáskorú fiatalok vélekedései a családról 25 Nemes Gyöngyi A nyelvi hátrányos helyzet és az anyanyelvi olvasás diagnosztikus értékelése - elméletek, módszerek 47 Jánosi Eszter „De hát nincs odaírva!” 54 Mákné Karika Tímea Racionális hibák a teltes műveletvégzés során 63 Gintli Tibor Metanarratív kommentárok a Szent Péter esernyője szövegében 79 szemle Olláry-Knoll Ildikó Az Értékközvetítő és képességfejlesztő pedagógia innovatív törekvései és értékállósága 87 Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda - Bredács Alice A probléma-alapú tanulás és tanítás iránti igények és lehetőségek a középfokú építőipari szakképzésben 100 kritika Bence Erika „Szövevényes” történetek 120 Kárpáti László Előre a lenini úton! - avagy újra oroszul tanulok 123 Málovics György Mire jó a tanoda? 125 Pálmai Dóra Autentikus és élvezetes­­ múzeumpedagógiai foglalkozások a zsidóságról 129

Next