Kamikaze, ianuarie-iunie 2014 (Anul 5, nr. 1-25)

2014-03-26 / nr. 12

V NR. 12 26 MARTIE - 1 APRILIE 2014 KAMIKAZE STOIAN BACALBAȘA designer de mânere pentru șurubelnițe Cum cutie poștală nu mai avem de mult, și domnul Stoian ne-a contactat personal la redacție. - Bună ziua, am ținut neapărat să vă contactez în această zi specială din an. - Dar ce are această zi? - In această zi e o noapte specială. - Dar ce are special noaptea, atunci? - Noaptea are special că este egală cu ziua. Deci este Sfântul Echinocțiu. Că așa îl chema pe un cuscru de-ai mei, Echinocțiu. - Cum să-l cheme, domnule, Echinocțiu? - Da, vă jur. Și-a luat prenumele după câinele unui șvab de la noi din sat și i-a plăcut că suna anume de împărat roman. Dar să revenim. V-am căutat să vedem ce facem cu Ucraina asta. - Cum ce facem? - Jirinovski a zis așa, după ce rușii au luat Crimeea, să luăm și noi cu polonezii și cu ungurii bucăți din Ucraina. Noi am putea lua ce am avut noi: nordul Bucovinei, Cernăuți și sudul Basarabiei, Bugeacul, cu vestita localitate Cetatea Albă, în care s-a născut marele om politic Nicu Văcăroiu. Pe bune, nu vă mint. - Dumneata ce bucăți vrei să iei din Ucraina? - Eu vreau niște bucăți din alea de defilează la Fashion TV. Ucrainence adevărate. - Domnu' Stoian, spuneți-ne concret planul. - Deci, merge cineva de la noi la baza de avioane americănești de la Kogălniceanu, că-i și acolea, exact lângă Ucraina. - Așa. - Și vorbește cu paznicul de acolo, pe vineri pe la prânz. Și-i zice: „Bă, poți să-mi dai și mie astea trei F16 și astea două Hercules pe week-end? Ți le aduc înapoi cu plinul făcut. Jur că nu ți le zgârii". Dacă ăla se codește, îi dă și lui un Kent, un morun de contrabandă, plin cu icre negre, că Delta-i acolea. - Și ce facem cu avioanele? - Anexăm județele de la sudul Basarabiei. Și dacă tot mergem încolo, întâi oprim în Piața de ruși din Galați, ca să luăm niște feonuri și câteva piramidoane expirate. - Domnule Stoian, geopolitic sună bine, dar de ce ne trebuie nouă județele alea din Ucraina? Sunt pline de bețivani și de tâmpiți care își dau cu toporișca în cap la bufetul satului. - Păi, tocmai de-asta ne trebuie. Ca să nu se mai spună la știrile de la ora cinci că moldovenii sunt cei mai nebuni din țară. KAMIKAZE PROST RESTANT Cine l-a murdărit pe Mircea Diaconu? „Vreau să mă spăl pentru că cineva m-a murdărit“, declara marele nostru actor în ziua în care a demarat strângerea (ilegală) de semnături pentru susținerea candidaturii domniei sale la alegerile europarlamentare. Am întrebat și eu în breasla artistică - chiar așa, cine l-a murdărit? - și iată ce indicii am primit: -în 1985, probabil, l-au murdărit colegii de la „Bulandra“ care s-au împotrivit in corpore ca el să devină secretar de partid pe unitatea de cultură. Imediat după acest episod a plecat la „Nottara“; în 1989, pe 21 decembrie, poate că l-a murdărit Ilie Verdeț prin cooptarea în Guvernul omonim, cel de douăzeci de minute.. A doua zi, pe 22 decembrie, iarăși a existat o tentativă de a-l murdări, de data asta la pachet cu soția, din partea cuiva, nu se știe cine, care i-a trimis pe soții Diaconu-Lupescu să-i scoată din cazarmă pe militarii în termen care își serveau patria în unitatea Securității de la Câmpina, încartiruiți provizoriu la Băneasa, ca să-i ducă să apere Televiziunea. Noroc cu gărzile patriotice de la pod, că s-au întors din drum! Camarazii care au apucat-o înspre Otopeni n-au avut norocul lor! Dar cel mai tare l-a murdărit Traian Băsescu, care, în primul său mandat de primar, prin 2001, l-a murdărit ungându-l director la Teatrul „Nottara“. Celelalte încercări ale unor lingăi vicleni de a-i macula, de genul celei cu numirea soției în funcția de regizor, pălesc pe lângă asta! Dacă nu-i făcea Băsescu pocinogul, acum, senatorul și ministrul Mircea Diaconu nu mai avea probleme de integritate. Roșii, roșii, dar găunoase mai sunt merele alea,mă, maestre! (R.C.) La ei se respectă legile; la noi e Mircea Diaconu Mircea Diaconu, în telenovela „Buletin de Bruxelles", difuzată de canalul descoperit Antena 3: „Vreau să ajung în Parlamentul European ca să le povestesc cum este în țara mea, în țara mea sunt pajiști, la ei nu sunt. La ei, totul e verde și eficient, dar nu au pajiști și gaze". Fiindcă e ușor rușinos să ajungi la Bruxelles cu o poveste atât de scurtă, aș sugera următoarea continuare: la ei, nu sunt securiști care își linșează adversarii de orice fel cu ajutorul televiziunilor făcute pe banii foștilor dictatori, dar nu au balegă pe drumurile naționale; la ei, lumea are bunul simț să nu se bage în oala cu rahat a foștilor turnători la Securitate, însă ce idioții nu vezi ci pe autostrăzi; la ei, politicienii care încalcă legile nu visează la salariul de ales european, dar ce fatalitate! nu te bâzâie muștele după ce ieși din studiourile televiziunilor de știri. CM.B.) Redacția Kamikaze www.kmkz.ro You cs facebook.com/revista.kmkz twitter.com/revkmkz youtube.com/revistakamikaze SilviuApostol Domnul Atsushi Marius Borțea Silviu Brizu[Chicago] Alexandru Căutiș Răzvan Cucui Gabriel Drogeanu Alexandru Duțu - Bărbosu Daniel Goace Alexandru Hâncu Roxana Jipa Augustin Julea Andrei Manțog Alina Moscalu Dragoș Mușat Cătălin Prisacariu Claudiu Radu Dragoș Robatzchi [fotoreporter] Daniel Smeada [brand manager] Adrian-Nicolae Spîrchez Mircea Toma Marian Turosu Alexandru Vărzaru Concept grafii Octavian Cociș DTP: Ioana Gali [tehnoredactor] Silvana Diaconescu Corectură: Adrian Crețu Ilustrație: Matei Braneap Vali Chincisan Marketing Theodora Stoica theodora.stoica@kamikazeonline.ro Distribuție, abonamente: Alexandru Fileu distributie@kamikazeonline.ro alexandru.filcu@kamikazeonline.ro 0735.60.10.30 Adresa: strada Profesor Ion Bogdan nr. 18r sector lr București redactia@kamikazeonline.ro BRAT Publicațieauditată peperioada iulie 2009 — martie2010