Kamikaze, iulie-decembrie 2016 (Anul 7, nr. 27-52)

2016-10-19 / nr. 42

Tensiunea a atins cote alarmante în familia Drăgușanu-Slav Se așteaptă, de la o zi la alta, ca aia mică să spună primul ei cuvânt, și nu se știe clar care va fi: „mama", „tata" sau „Borcea"? ZVONURILE KAMIKAZE . Dovada că Bușoi ăla mic și prost care nu se poate da jos de pe ecranul Antenei 3 o să fie viitorul șef al SIE este faptul că Iohannis a amânat numirea noului director până după alegeri. O să iasă scandal, lumea o să se supere pe Facebook pentru că Iohannis ne bagă pe gât astfel de personaje - de aia, deci, s-a lăsat numirea pentru o dată ulterioară. O dată ulterioară alegerilor, adică momentului când românii merg la urne și votează schimbarea, pentru ca după câteva săptămâni aleșii lor să se cera pe schimbarea votată de ei. Așa cum a făcut și Iohannis de câteva ori după ce ne-a dat țara înapoi. » Vasile Dâncu pentru ei este Dacian Cioloș trei! Adică este a treia variantă de premier post-alegeri, după Dacian Cioloș și Dacian Cioloș. Dacă PNL-ul nu va reuși să facă majoritate cu USR-ul, respectiv cu USR-ul și UDMR-ul, se va veni cu propunerea „uniune națională“, în persoana lui Vasile Dâncu. Ceea ce înseamnă, practic, că Cioloș este premier în orice variantă, pentru că nimic nu îl sperie mai mult pe nea Liviu Dragnea decât gândul că Vasile Dâncu va ajunge mai important decât el. Că doar nu de aia a furat el până la anii ăștia, cei din buletin și cei din cazier, ca să ajungă în 2016 premier un alt pesedist! Ar prefera să fie pozat de paparazzi în curul gol pe domeniul de la Teleorman decât să i se întâmple rușinea ca partidul să susțină un alt pesedist premier. » Apropo de PSD, îngrijorător de multe filiale lucrează pe ascuns pentru proștii ăia ai lui Ponta de la PRU. Ăia care l-au pus pe Puie Monta pe afișe și se laudă că îl vor face premier, deși e evident și pentru un copil, ba chiar și pentru cineva cu mintea lui Dan Șova că Puie Monta n-o să mai prindă vreo funcție importantă în viața asta. Dar pentru PRU-ul lui Bogdan Diaconu al lui Ponta al lui Putin tot ce contează în momentul ăsta e intre în parlament rupând de la PSD, celălalt partid al URSS-ului, procentul de alegători mândri nevoie mare că-s români. Atât de mândri încât ar vota direct cu KGB-ul, că KGB-ul nu le taie pensia, ca Soros, Iliescu, nu fi trist, FSN-ul merge înainte prin partidul pro-rasist. Săriți, oameni, săriți! Cică distinsa senatoare Cristiana Arhanghel nu mai are loc eligibil de la ALDE pentru următoarele alegeri. Ăsta e un moment foarte trist pentru democrația românească, dar în același timp este și un moment de maximă veselie pentru breasla grevișilor foamei. Pentru că doamna Cristiana Anghel va fi nevoită www.kmkz.ro să se întoarcă la vechea ei meserie, la greva foamei, și să dovedească ceea ce e de dovedit: că se poate trăi bine-mersi și din greva foamei. Nimeni nu moare de foame din greva foamei, ba sunt oameni care au trăit o viață îndestulătoare doar din greva foamei. Așa că doamna Arhanghel să se liniștească și să-și ocupe înapoi postul de remistă a grevei pentru care e calificată și să trăiască fericită doar din chestia asta. Ca tot românul. youtube.com/revistakamikaze facebook.com/revista.kmkz twitter.com/revkmkz DomnulAtsushi Marius Bortea Silviu Brizu [Chicago] Alexandru Căutiș RăzvanCucui NicoIaeR.Dărămuș Gabriel Drogeanu Alexandru Duțu - Bărboși Daniel Goace Alexandru Hâncu Andrei Manțog Radu Moisescu Alina Moscalu Dragoș Mușat Cătălin Prisacariu Daniel Smeada [brand manager] Adrian-NicoIaeSpîrchez Mircea Toma Marian Turosu Alexandru Vărzaru Concept grafic OctavianCociș DTP: Florin Paraschiv Silvana Diaconescu Marketing: Theodora Stoica theodora.stoica@kamikazeonline.ro Distribuțierabonamente: Alexandru Fileu distributie@kamikazeonline.ro alexandru.filcu@kamikazeonline.ro Adresa: strada Profesor Ion Bogdan Nr. 1r sectori, București redactia@kamikazeonline.ro BRAT Publicațieauditată Corectură: Adrian Crețu Ilustrație: Aurel Midea pe perioada iulie 2009 —martie 2010 r Redacția Kamikaze You tin'Ti Balada și maneaua cucuvelei mov , Floare mov de viorea, S-a trezit corupui-așa, Stătea-n cur și le visa Cucuveaua cum prindea, Penele îi jumulea, Ghearele i le smulgea Și coada i-o reteza, Și-i făcea aripi dungate, Cu cătușe colorate. Și-o-nchidea în colivie, La Ghiță la vinărie, Iar Nea Băse ce-mi făcea? Se ducea, neică, ducea Pân' la Cluj se repezea. Pe tanti Nuți-o găsea... El în brațe o lua Și pe frunte o săruta. [Altădată n-o ierta...] De când s-a călugărit, Ea s-a lăsat de iubit. Citește doar din psaltire, Toți dușmanii să se mire. Insă eu presimt o zi Când și ea s-o răspopi, Va uita de mănăstire, Va uita și de psaltire... Va sta cu un alt bărbat, Că pe Cocoș l-a lăsat După ce banii i-a luat. Și când Băse se-ntorcea, El pe Guță-l căuta Să-l tocmească boierește - Nu contează cât plătește, Să-i compună o manea Despre „mora" cucuvea. Iară Guță se-nvoia Și maneaua-i dedica: „Afrodito, Afrodito, Ce-mi făcuși, nenorocito? După ce te-am făcut mare, Ți-ai luat nasul la purtare. Mă tot plimbi la DNA Cu toată familia. Cine a mai pomenit Președinte urmărit? Cine și-a imaginat Președinte inculpat? Și tot fabrici la dosare Ca să bagi la închisoare Deputați și senatori, Nu pe marii turnători... Iar cu Nuți ce-ai avut? Opt dosare i-ai făcut, Din ură și gelozie, Că multe secrete știe." Bine vorba nu sfârșea, Că pe sticlă revenea, La mogul în studiou, C-așa-i basismul cel nou, Ca să afle România Ce-a ajuns democrația. Și pe loc cum îl priviră, Toți borfașii se treziră Și spre DNA porniră. Din partide diferite, Prin corupție unite, Pe ciolan distribuite. Când se-nțelegeau ca frații, Hal! l-au ridicat mascații! Pe lângă festivalurile de teatru si film, luna asta e o noua atracție în oraș! F F Sunt peste tot poze cu Tăriceanu și cu celălalt papagal, papagalul ăla mic, cel mai anonim dintre singurele lui Voiculescu, cum îi zice, mă?! Și, dacă vi se pare imposibil ca Tăriceanu să aibă chiar fața asta de imbecil care râde fals în poza de afiș, ei bine GUESS WHAT! Eu știu că Tăriceanu e cel mai prost om din România, dar nici măcar el nu cred că și-a putut face singur un asemenea poster. Eu cred că e un poster pus de concurență ca să se distreze oamenii din oraș pozându-se la panou în ipostaze în care râd de Tăriceanu și de Sluguță. Cum să ai, mă, fața aia?! Cum?! (MANTZY)