Kamikaze, iulie-decembrie 2017 (Anul 8, nr. 27-52)

2017-10-18 / nr. 42

POȘTA REDACȚIEI Aveți nelămuriri în legătură cu „split TVR"? Sau cu scandalurile sexuale de la Hollywood? Nici o problemă. Lume întreabă, noi răspundem. - Alo, Sângeorzab Armando mă numesc, din localitatea tip idilic bucolic Bălțătești, județul Neamț. - Spuneți, domnule Armando! - Am o mare propunere economico-financiară, care am tot auzit că se vorbește de spit TVA ăsta de ceva vreme. - Da. Ce este cu split TVA? - Deci TVA este taxa pe valoare adăugată. -Da. - Deci tu vreau să introduc taxa inversă pe valoare adăugată, cum era pe vremuri la telefon, de sunat cu taxă inversă. Așa să fie acum taxă inversă TVA. - Și cum vine asta „inversă"? - Adică în loc s-o dau io la stat, mi-o dă statul mie. Dar odată TVA-ul rezolvat vreau ca să revin la cazul cu producătorul holidian Harvey Weinstein. - Ce e cu el? - Io am găsit niște simplicitudini... - Similitudini. Așa, cu un caz de la noi din comună. Un paznic la CAP a agresat sexual cu penisul și nu numai mai multe ovine, bovine, taurine și tractoare și alte alei. - Cum agresa sexual tractoarele? - Pe țeava de eșapament care era mai cald, deci putea ca să imite căldura sufletească care corpul femeii o are înlăuntrul sexului. - Aha! - Decât că la un tractor Messey Fergison, englezesc, care avea catalizator, și-a anchilozat penisul în catalizator și și-a zdrelit pielea în filtru de particule. Dar să zic că fierul de tractor e fier și nu are suflet sa facă depresie... - Depresie. - Da. Hai să zicem angoasă. Dar ce avea cu oile mioare, care el le condiționa ca să le bage din frig la adăpost decât dacă accepta să facă sex cu el. - Așa făcea? - Automat. Cu vacile la fel. Unele oi a rămas însărcinate și chiar s-a sinucis că nu știa să spună acasă la berbec cu cine are copilul miel. - Deci au avut loc tragedii. - Automatic c-au avut loc tragedii. Chiar dintr-o oaie din asta care s-a autosinucis știu că mi-am făcut eu o șubă. Că în rest ros împotriva la hainele de blană de animale, exad ca vedetele hakindiene. Dar dacă asta s-a suicidat, am zis că merge. - Și la ovine, hărțuia și tauri? - Da,că era și bisenzual din ăla, adică făcea cu toate sexele sex. L-a pus pe boul Romică să se uite să privească când o viola el pe Elisabeta, fosta lui soție vacă. De atunci boul nu a mai fost om, pardon, nu a mai fost bou și a început sa bea din ce în ce mai mult. Apoi la sodomizat și pe bou în final. Apoi i-a promis lu' cățelușa Fetița un rol într-un film dacă se culcă cu el. - In ce film? - Intr-un film care l-a pus el pe Facebook. Ea a avut rolul principal. Deci vreau sa spun că și la noi se petrece exploatarea animalelor sexual de către omul prost și beat. Acest oposedant sexual a vrut să mă agresioneze și pe mine chiar, dar nu i-a mers. - Ce i-ați făcut? - M-am culcat cu el de bună voie, că io nu cedez la amenințări și hărțuiri. - Bravo! La revedere. KAMIKAZE PROST RESTANT EDITORIAL KAMIKAZE De mustața lui Dragnea, în locul vostru, aș organiza un pelerinaj la ea și mi-ar plăcea să văd zeci de mii de oameni sătui de pereche îmbulzindu-se pe dealul Parlamentului să i-o pupe. Gândiți-vă cum ar fi dacă Dragnea ar fi un om normal, fără mustăți, fără dosare penale, fără dinții ăia de hârcă, fără Teldrum, fără ordonanța 13. Dacă, având aceste bube-n cap și încă altele pe care mi-e silă să le mai enumăr aici, sondajele arată pentru pesedeu și complicii săi de la guvernare o încredere de vreo 22%, cum ar fi cu un Dragnea spălat? Este că ar fi cam cât avea pe sedeul lui Iliescu prin 1990? Și singurul care luptă zi și noapte ca să ne apere de reinstaurarea partidului unic în România este chiar Liviu. Credeți-mă, nu îi este ușor. Cu o populație din care peste jumătate visează la bunăstarea din vremea comunismului, e greu să convingi oamenii că clica aflată la putere nu este compusă din lideri providențiali, al căror scop în viață este bunăstarea fiecăruia dintre noi. Cu atât mai mult cu cât opoziția (?!) nu se deosebește de putere decât atunci când doarme. Și, ca să aducă o fărâmă de tvâc civic și politic în viețile noastre, Domnul Dragnea nu are odihnă. Scoate, ca un magician, din joben, unul după altul, trei premieri de coșmar și, sub ochii fascinați ai publicului, reușește să-i întoarcă împotriva lui. Conduce un Parlament având la activ o condamnare definitivă care mie nu mi-ar da dreptul nici să mă angajez casier la Mega Image. Scoate sute de mii de oameni la proteste de stradă în toiul iernii. Vorbește și arată ca frizerul și subchirurgul de bătături Nae Girimea, încercând să ne amuze sau să ne trezească la realitate. Și, după toate aceste eforturi, erectoratul e mai excitat de pesedism decât de orice alt partid. Aici simt că nu mai înțeleg nimic. Toate partidele sunt corupte, inepte și incompetente, dar PSD reprezintă limita de jos (asta dacă nu luăm în considerație ALDE, adică hârtia igienică cu care PSD șterge urmele de rahat ca să nu se murdărească pe mâini), în aceste condiții, mă întreb ce ne-am face fără Dragnea? Mustața lui e zidul firav care ne apără de un peredeu în care ar avea încredere 80% din populația României. (W.D.J în Sectorul 1 e război! Se luptă binele cu mai binele Zona străzilor cu nume de capitale, din Sectorul 1, suferă enorm în această perioadă. Sute de muncitori și zeci de utilaje decojesc șoselele și trotuarele aflate, până atunci, într-o stare foarte bună, la care ar fi râvnit mulți cetățeni ai Rahovei sau ai Ferentariului. Toate astea pentru că, la fel ca în comunism, conflictul etern din cea mai prosperă zonă a Bucureștiului nu se dă între bine și rău, ci între bine și mai bine. Sănătate și bani publici să fie, că firme private de construcții dispuse să facă treabă sunt căcălăii. Și activiști de mediu, precum Clotilde Armand, pe care, deși locuiește în zonă, încă n-am auzit-o a fi deranjată de muncitorii care defrișează fără milă boscheții bătrâni pentru a face loc bordurilor tinere și mari. Redacția Kamikaze Domnul Atsushi Silviu Brizu [Chicago] Alexandru Câutiș Rázván Cucui NicoIaeR.Dârâmuș Gabriel Drogeanu Alexandru Duțu - Bârbosu Daniel Goace Alexandru Hâncu Andrei Manțog RaduMoisescu Alina Moscalu DragoșMușat Cătălin Prisacariu Daniel Smeada [brand manager] Adri an-Nicolae Spîrchez Mircea Torna MarianTurosu Alexandru Vărzaru BogdanBaghiu Cezar Manu Concept grafic: Octavian Cociș DTP: Florin Paraschiv Distribuție, abonamente: Alexandru Fileu distributie(|)kamikazeonline.ro alexandru.filcu(ă)kamikazeonline.ro Publicațieauditată paper ioada iulie 2009—martie2010