Kamikaze, iulie-decembrie 2017 (Anul 8, nr. 27-52)

2017-11-08 / nr. 45

POȘTA REDACȚIEI Un cititor a sunat să întrebe care-i treaba cu #metoo. Ca de obicei, noi i-am răspuns. - Alo, Rivelino Pârjol mă denumesc, ca substantiv propriu pe partea de nume, și mă simt incitat de problema care s-a ridicat în sus în ultima vreme, la noi,în societatea mondială a lumii. - Care problemă? - Care iese la iveală toți oamenii care zice #metoc că a fost violați cu mâna băgată la șpiț de către alde Chelvin Sperss sau alde Dustin Hofman. - Ce este cu asta? - Deci multă lume mai se va simți agresionată și dezmoralizată prin medota umilinței fizice, care se cred că se exagerează. - Cum anume? - Deci și io, când mai mă matolesc și amestec berea la pet cu pasta de dinți Aquafresh mi se duce mintea și emoția comportamentului în zone descontrolabile de către cortexul cerebral din cap. - Cum adică amestecați pasta e dinți cu berea? - Da. La un pet două de bere, mănânc câte opt tuburi de pastă de dinți. - De ce? - Ca să nu-mi miroasă gura de la bere. - Și nu vi se face rău? - Păi, asta zic, că mă doare burta de la anumite sortimente de pastă de dinți. De exmplu dacă veau vin roșu cu Axion de vase, cu miros de mentă și lavandă n-am nici pe dracu. Trei cutii de Axion merg de minune cam la patru, cinci sticle de merlot. Dar pasta de dinți Aquafresh mă rupe. - Așa, și? - Și revenind, și eu mă zăpăcesc de cap lastfel de momente de amestecat beția o pastă cu ața de bere și fac avansuri sexuale. - Roleu. - Da. Am avansat sexual pe câinele Iu' domnu maior, care doarme mai mult în Mezviciul la domnu' maior, care nu mai e funcțional din 1973. Decât o dată s-a deschis când i-a dat un strat de grund cu o mătură peste vopsea și i-a mai dat un strat de vopsea cu cățelul Visconti, ăsta e care vă zic. - Cum? A vopsit mașina cu cățelul? - Dar ce are? Dar a vopsit cu cățelul pe post de pensulă și i-a fost bine la câine. Că Armando, băiatul nostru de la tomberoane chiar a zis: „Domnu maior, haideți să-l facem pe Visconti trafalet, să-i băgăn o sârmă oțelită cu mâner în cur și să se învârtă pe caroserie ca trafaletul!" - Nebun tare, Armando ăsta! -In fine, deci despre acest cățel este vorba, care ia, beat fiind, i-am transmis că-i frumos. - Asta nu este hărțuire sexuală. - Ei, să știți că tare mi-e că o să aflăm acum că câinele Calu', din filmul Pistruiatul, a fost și el agresat sexual. Sau Lessie. - Nu credem, dar se poate. - Io am auzit chiar că corbul din Arabela a fost violat în ciocul ăla croncănitor din toatre pozițiile de către Rumburak. - Hai, nu mai spuneți! Și a spus abia acum, după atâta timp? - Păi, știți că corbul trăiește câteva sute de ani, deci la ei treizeci de ani e o clipită de la abuzul anal. Da. Am înțeles. Mulțumim, la revedere! KAMIKAZE PROST RESTANT EDITORIAL KAMIKAZE Decât o chestiune de limbaj Tot încerc să înțeleg de ce PSD (nu e nevoie să mai adaug și ALDE, așa cum, atunci când vorbești de o fosă septică, nu mai trebuie să menționezi și căcatul depus la fundul ei, acela se subînțelege) are atâta succes la oameni. Am luat-o pe bâjbâite, pe calea bătătorită, pesedeul o fi așa iubit ba pentru că dă pomeni electorale (fals, nu pentru punga de mălai sunt votați), ba că nu taie pensiile, ba că nu vinde țara (fals, vinde părțile pe care nu le poate fura), ba că ne apără de unguri (mai puțin de UDMR, care îi stă mereu alături atunci când este pe val) și de americani. Aiureli. Nu pentru bunăstarea promisă (bunăstare care a gonit din țară trei milioane de români și îi ține pe fanii cei mai fideli la nivelul subzistenței - vezi poza) sunt votați de 27 de ani primari și parlamentari gușați, semianalfabeți și cu dosare penale. Aș zice că aceia sunt votați tocmai fiindcă sunt gușați, semianalfabeți și hoți. Aflându-mă ieri seara printre cei ieșiți să protesteze, am avut, ca de fiecare dată, o senzație surdă că ceva nu era în regulă. Fiind mai atent, am reușit să identific ce-mi zgâria urechile: de la tineri până la doamne care păreau desprinse din pozele de familie ale 22-ului, toți vorbeau corect. Până și câinii aveau aerul că nu au făcut în viața lor vreun dezacord. Cum dracu să nu te alieneze așa ceva? Cu atâta gramatică, e clar mâna lui Soroș, a trădătorilor de țară. Privind în urmă, toți conducătorii carismatici ai României au știut să vorbească pe limba noastră. Umbla vorba că Ceaușescu lua în particular lecții de gângăveală, ca să-l iubească și mai mult poporul. Iliescu, pișicher, compensa lipsa dezacordurilor prin întorsături ale limbii de lemn și o pronunție de activist PCR. Dacă Băsescu nu s-ar fi ajutat cu câteva expresii marinărești, miram-aș să fi reușit să se abunce peste procentele anemice care l-au despărțit de 0049 (pe numele de fată, Năstase) și de Geoană. Pentru cei care au supt anacolutul o dată cu laptele matern, oricine vorbește corect e suspect din start. în timpul războiului, englezii au reușit să depisteze și să ducă la spânzurătoare agenți nemți parașutați, doar fiindcă neamțul, perfecționist, vorbea o engleză fără cusur. Nu am date certe, dar sunt sigur că în România anilor cincizeci, mulți au ajuns să sape la Canal doar pentru că vorbeau bine și, imprudență maximă, foloseau în scris litere dușmănoase: Y, W, Q, K. O confirmare a teoriei mele este faptul că, de la o vreme, Vanghelie a început să vorbească corect. Și tot de atunci a fost exclus din partid și a ajuns la pușcărie. Așa că, dragi politicieni, dacă vreți să puneți gabja pe putere, ieșiți la o bere cu vecinul de la parter, care să îl ascultați cu atenție, sigur o să aibă de spus ceva de folos. fW.D.) Liviu Dragnea: „Am refăcut calculele și a reieșit că românii sunt mult mai deștepți decât ne așteptam" „Prin urmare, am hotărât să amânăm Revoluția Fiscală și să mărim pensiile și salariile altă dată. Cel mai probabil, undeva în preajma viitoarelor alegeri. Și nu este singura veste bună pentru români, începând din noiembrie, am propus mărirea cu o oră a emisiunii Sinteza Zilei de la Antena3." Redacția Kamikaze Domnul Atsushi Silviu Brizu [Chicago] Alexandru Câutiș Rázván Cucui NicoIaeR.Dârâmuș Gabriel Drogeanu Alexandru Dutu - Bârbosu Daniel Goace Alexandru Hâncu Andrei Manțog Alina Moscalu DragoșMușat Daniel Smeada [brand manager] Adrian-Nicolae Spîrchez Mircea Torna MarianTurosu Alexandru Vârzaru BogdanBaghiu Cezar Manu Concept grafic: Octavi an Cociș DTP: Florin Paraschiv Distribuție, abonamente: Alexandru Fileu d istr ibut ie(g)kam ikazeon lin e. ro alexandru.fîlcu(3)kamikazeonline.ro Publicațieauditată paper ioada iulie 2009 — martie2010