Kamikaze, iulie-decembrie 2017 (Anul 8, nr. 27-52)

2017-11-22 / nr. 47

POȘTA REDACȚIEI Bălțăteștiul întreabă, Kamikaze răspunde: Despre ce este vorba vedeți mai jos, că nici noi n-am citit. - Alo, bona sera a tutti, vă saluți de aici din Bălțătești. - Am înțeles, dar de ce vorbiți în italiană? - Paria l'italiana... alora... perche... io am fost în țara aceasta, Italea, care io îi zic și Țara Soarelui Apune. - Dar de ce îi spuneți țara soarelui apune? - Că acolo mi-a dat unii un nereu în sinuzită cu bocancul cu crampoane și mi-a stins lumina, gen a apus soarele. Care astfelu am zis să mențin și la ora Pământului, adică să stau cu lumina stinsă pe-ntuneric o oră pe motivație ecologistică. - Foarte frumos. Doar că lumina ochilor nu consumă curent. - OK. Dar vă sun în legătură cu o problematică de politică internațional externă. -Care? -In legătură că s-a fost în vizită la noi acest ministru de externe a In America, Rex Tirbușon sau Tillerson, cum îi zice. - Ce-i cu el? - De ce îl cheamă ca pe câine? Rex? - Așa îl cheamă. - Și dacă era ministră de externe cum o striga? Fetița? - Nu știm. - Dar de fapt lasă că și Iualde Condolița Rice sau alde Hilara Clinton îi zicea ăștia cățeaua. Deci se potrivește. Dar mai se potrivește și că acest american Rex este practic câinele de bază al democrației. - Câinele de pază al democrației, nu câinele de bază. - Ba e și de bază că poți ca să pui bază pe el. Deci Rex a venit practic la ciolan, adică să ne puie să dăm patru milioarde pe rachetele alea Patriot ale lor. - Cam așa. - Deci su cred că chiar în loc de Desveselu urechile lui Meleșcanu mergea foarte bine ca radar scut anti-rachetă. Care ne costa mai puțin. Partea nascală este că urechile lui Mele este pe setare KGB după vremuri și intercepționează rachete americanești mai mult. - Da. Așa e. - Dar pe partea aia cu răchetele Patriot, nu se putea ca să ne deie și nouă la Black Friday la suma de preț armamentul? - Nu știm. Dar nu cred că merge Black Friday la de-astea. -Atunci să le luăm ca la Mega Image la suma de preț cu o zi înainte să expire. Că nu cred că murim din atâta. Io am mâncat și ouă expirate și n-am avut nimic. - Aceste instalații nu expiră ca pateul. - Ei nu?! Și în loc să dăm patru milioare de pe el ele le luam la 2 milioarde. Sau așteptam să le arunce când se schimba moda. Că io așa am azuit, că occidentalii schimbă imediat lucrurile când nu mai este în modă. Hop, se poartă toamna asta vernisul, ei hop aruncă maiourile pe siclam. Așa și cu răchetele. - Vă mulțumim. - Și eu. - O să transmitem. Deocamdată vă urăm sănătate, că prea sunteți bou. La revedere! KAMIKAZE PROST RESTANT EDITORIAL KAMIKAZE în Australia, oamenii și femeile nu se pot căsători între ei Majoritatea australienilor tocmai a votat pentru ceva ce majorității românilor i se pare inadmisibil: pentru ca doi oameni adulți să aibă voie să se căsătorească, dacă asta e vor, indiferent de sexul cu care s-au născut. Au participat la vot 79% dintre oamenii cu drept de vot din Australia. Au votat „pentru“ 62% dintre aceștia. Iată o țară în care democrația nu a eșuat. iată o țară care nu ar vota cu PSD-ul. Și când te gândești că există multe case în România unde capii familiei încă refuz să cred că femeile pot fi homofobe, ținând cont că homofobii sunt în multe privințe și dușmanii lor direcți citesc această știre și sunt furioși. Sunt furioși pentru că niște oameni hăituiți și speriați sunt tot mai liberi (în țările civilizate cel puțin) să-și trăiască viața așa cum vor, fără să afecteze pe nimeni altcineva făcând-o, în ultima vreme, am făcut eforturi imense să mă cunosc pe mine însumi și să fiu, pe cât posibil, un om mai bun și mai empatic. Așa că refuz să îi înjur pe homofobi doar pentru că libertatea altora, una pe care acei alții o vor egală cu a lor, le provoacă suferință. Vreau să le spun doar atât: sărmani oameni, biete ființe suferinde, când veți înțelege că problema nu e la ei, ci la voi? Continuați să nu vă tratați bolile de care suferiți și, când problema asta va dispărea, când homosexualii vor fi liberi să facă ce vor și până și voi veți accepta asta, veți găsi alți oameni din ale căror vieți veți face proiectele voastre personale. Și poate o vreme, poate chiar până spre sfârșit, va părea că merită efortul, poate vă veți uita în oglindă și veți vedea eroi rânjind înapoi din ea, eroi care se opun schimbării, eroi care vor să le spună altor oameni cum să-și trăiască viețile și pe cine pot să iubească și pe cine nu. Dar țineți minte asta: pe patul de moarte, veți fi vizitați de o epifanie. De un „eu“ al vostru din trecut, unul mic și cu zâmbet trist, posibil chiar gay, care vă va întreba amar: „Dar de viața ta de ce nu te-ai ocupat niciodată, Costele? Ghei îți trebuiau ție, altă treabă n-aveai? N-aveai pasiuni, n-aveai copii, n-aveai visuri de împlinit, n-aveai țări de văzut, câini de mângâiat, oameni de iubit? N-aveai de trăit, Costele?“. Va fi ultimul lucru pe care îl auziți. Imediat după acel vocativ, veți horcăi scurt și vă veți duce dracului, sperăm pentru voi că nu la propriu, totuși. Știu, o fac din nou, dar nu mă mai pot abține. Costele, vei muri ca un căcănar după ce ai trăit o viață întreagă ca un căcănar. Odihnește-te în pace, Costele, dacă poți! [AM.) Ce emisiune va prezenta Dana Grecu la Antene Din surse aproape sigure am aflat că viitorul în televiziune al vedetei A3 este strâns legat de emisiunea Mireasă pentru fiul meu: „în cadrul viitorului format al emisiunii, Dana va fi cea care va provoca scandalurile între concurenți, atunci când va părea că aceștia se înțeleg prea bine. Experiența ei ne va fi de mare ajutor. Doisprezece ani la rând, Dana a reușit să ducă scandalul de mahala în fiecare sufragerie a oamenilor muncii de la țară, indiferent că locuiau la sat sau la orașe, au fost singurele indicii primite de la sursa noastră. Să vă ia mama dracului pe toți, dragi telespectatori și iubiți colegi. Vă mulțumesc pentru tot ce ați făcut pentru mine și că m-ați trecut în rezervă, stimate scârbe de conducători și patroni iubiți. Hai, sichir și multă sănătate! Ei«rta • 4 Redacția Kamikaze Domnul Atsushi Silviu Brizu [Chicago] Alexandru Căutiș Rázván Cucui NicoIaeR.Dârâmuș Gabriel Drogeanu Alexandru Dutu - Bârbosu Andrei Manțog Alina Moscalu Mircea Torna MarianTurosu DragoșMușat Daniel Smeada [brand manager] Alexandru Vărzaru BogdanBaghiu Cezar Manu Concept grafic: Octavian Cociș DTP: Florin Paraschiv Distribuție, abonamente: d istr ibutie(ö)kam ikazeon I in e. ro alexandru.fîlcu(3)kamikazeonline. ro Publicațieauditată paper ioada iulie 2009 — martie2010 Daniel Goace Alexandru Hâncu Adri an-Nicolae Spîrchez Alexandru Fileu