Kapu, 2015. június-július (27. évfolyam, 6-7. szám)

INTERJÚ/RIPORT/DOKUMENTUM - Hering József: Dr Téglásy Imre: A Jobbikban vanak fiatal, hiteles politikusok

2015.06-07. KAPU XVII. évfolyam * őrzése helyett lábbal tiporja a teremtő Isten és a teremtő ember jogát, ezért a nyomában fakadó dögvész miatt az egész ország egyre pusztul, a nemzeti maradék pedig „nem lelé honját a hazában”.­­ Az újabb honfoglalással esetleg más népek magyarországi, kárpát-medencei honfogllását is szeretnék megakadályozni? Nem véletlenül kérdezem ezt, hiszen a Trianonban elrabolt, megszállt területeken éppen úgy fogy a magyar, mint a csonka országban, miközben a határokon kívül és belül egyre több a magyarság életterét betölteni kívánó idegen.­­ Magyarország manapság már csak nevében a magyarok országa. Ennek az oka elsősorban az, hogy lélekben és lélekszámban, életben és bátorságban is megfogyatkoztunk. Mintegy kétszáz esz­tendeje háború folyik az anyaméheken belül, amelynek első jele már a XVI11. század derekán megmutatkozott az úgy­nevezett egykézéssel a Dél-Baranya vidéki Ormánságban. Az egykézés kiváltója az volt, hogy a magyarságot egy helytartótanácsi rendelettel meg­fosztották a közösségi földek szabad használatától, amellyel kihúzták talpa alól a legszegényebb rétegek megélheté­sét is biztosító, létbiztonságot jelentő birtoktárgyakat, az erdőket, mezőket, vizeket, tehát az anyaföldet. Ennek szo­rítása nyomán feszült egymással szembe a létfenntartás és fajfenntartás alapösz­töne, amiből a létfenntartás bálvány­imádássá torzult formája került ki győz­tesen. Az anyagiasság diktatúrája miatt a magyaroknak korlátozniuk kellett utó­daik számát, hogy ezáltal biztosítsák a saját, ideiglenes életben maradásukat. Egyértelműen egy olyan háború modell­je ez, melyen a nemzet termékenysége elleni támadások ma is alapulnak. És persze ennek a pusztításnak korunkban is megvannak a maga rejtőzködő, haszo­nélvezői, a hatalom hazai helytartói és külföldi birtokosai. - Az előbb említett XVIII. századi ormán­sági példa után manapság milyen jelei van­nak az anyaméheken belüli háborúnak? - József Attila Hazám című versének magyarságra vonatkozó kórisméi között említi az egyke akkor tudatosuló népbe­tegségét. Sajnos manapság már nem is egykézés, hanem az egysézés, azaz a tel­jes meddőség réme jelenik meg, azaz sta­tisztikailag egyetlen magyar gyermek sem születik a mai Magyarországon. Nem nyilvános kormányzati adatok bizonyítják, hogy Magyarországon átla­gosan nem 1,34 gyermek születik egy termékeny nő méhéből, hanem ennek csak a töredéke: 0,83 gyermek. Ez azt jelenti, hogy még reprodukálni sem tud­juk önmagunkat a lélekszám szinten tar­tását biztosító két gyermek világra hoza­talával, tehát átlagosan egyetlen utó­dunk sem születik. Babits Mihály fordí­tásában idézzünk most a jelenlegi hely­zet érzékeltetésére egy ókori, de sajnála­tosan ma is időszerű, görög írót, Szophoklészt. Az Oidipusz király című művében írja a Városról: “Nagyon meg­ingott és nem tudja fölemelni már / fejét a véres zivatarok poklaiból, / pusztulva földje gyümölcsös bimbóiban, / pusztul­va a legelő gulyákban s a nők / meddő szüléseiben, rajt ütött gyűlölt / lázzal a gyújtó isten, a vad döghalál, / és Radmos háza megürül, s a fekete / Had és sírással, jajgatással gazdagul.” A mi, magyar olvasatunk szerint a természet és társadalom együttes pusztulását jelentő dögvész pusztít az országban. Ez olyan fizikai és lelki romlás, amelynek okozója elsősorban az, hogy a politikai vezetők, a törvényhozók koros, természetellenes kapcsolatban állnak mind a természet­tel, mind pedig a Teremtővel, s így az általa nekünk ajándékozott nemiséggel. Ebből pedig óhatatlanul következik az, hogy nemzethalálában végvonagló nép­ünk kihull a történelem rostáján. - Mit kellene tennie a jelenlegi kormányko­alíciónak azért, hogy a népességfogyás megálljon? - Olyan nemzetpolitikai kihívás ez, amelynek megválaszolásától általában visszariadnak a szavazatvesztéstől rette­gő, választási ciklusokon túl alig látó pártok. E visszahőkölés nem csoda, mert kétszáz év alatt minden téren, így a szí­vekben és a történelmi egyházakban is, jelentős erőfölényre tett szert az élet- és termékenységellenes diktatúra. Viszont leleplező tény, hogy a trianoni diktátum napjával egybeeső napon, 1956. június 4-én hirdették ki a korabeli Minisztertanács által hozott, 1047-es számú rendeletet, mellyel a magyar kor­mány hadat üzent a saját népe termé­kenységének. Ettől kezdve minden nő, úgymond önként elkövetője és áldozata is lehetett a törvényes védelemben részesített népirtás, művi terhesség­megszakítással kivitelezett gyakorlatá­nak. A rendeletet az akkori szülész­nőgyógyászok többsége úgy értelmezte, hogy kötelesek elvégezni ezt a beavat­kozást. Igaz, ezért az ítélet-végrehajtói szerepért vérdíjat is kaptak, s ekkor ter­jedt el belső, szakmai köreikben a mon­dás: „kaparj, kurta, neked is jut.” Az orvosok kisebb, de jobbik része között azonban ma is fényes példával világít az a Csúcs László, aki mohácsi szülészor­vosként bátran tiltakozott a rendelet ellen, és szakmai, lelkiismereti okokra hivatkozva megtagadta annak végrehaj­tását. Az efféle bátorság megnyilvánulá­sát üdvözölhetjük ma annak a negyven­egy kórházi szülészetnek és klinikának a hippokratészi eskühöz visszatérő felaján­lásában, mellyel csatlakoztak az álta­lunk kezdeményezett abortuszmentes napok megmaradásunkat szolgáló moz­galmához. - A mai politikai életben van-e követője, harcosa az ön élet- és családvédelmi küz­delmének? - Vannak hozzám hasonlóan gondolko­dó politikusok, ám olyan mértékű az élet- és termékenységellenes, idézőjeles „civilizáció” ellenszele, hogy ezzel a kér­déssel előálló közéleti szereplőket egy­szerűen kiközösítik, elszigetelik, elhall­gatják, megsemmisítik vagy igyekeznek nevetségessé tenni. A kérdést olyan mértékben utasítják el, kezelik tabu­ként, ahogyan talán még a kommunis­ták sem tették. Aki mégis rákérdez: hogyan érvényesül Európában a bioszfé­ra négymilliárd éves alkotmányának, a termékenység és a közösség megmaradá­sának alaptörvénye, azt vagy elnémít­ják, vagy elszigetelik. De a sóhaj József Attilát idézve alig hallik: „föl kéne sza­badulni már!” Igaz, vannak jó, például a már megszületett gyermekek nevelését segítő adótörvények. De sem a magzati életkorukat élő magyarok, sem az őket teherként hordó anyák gondozását, életének és emberi méltóságának védel­mét nem tekinti feladatának az alkot­mányosan életvédelemre kötelezett állam, ezért aztán leendő állampolgárai­nak elrekkentését engedve súlyosan diszkriminál. A 2011-től hatályos Alaptörvény II. cikke ugyan elmondja, hogy: „A magzat életét a fogantatástól kezdve védelem illeti meg.” Csakhogy ezt a védelmet mégsem adja meg. Változatlanul érvényben hagyja ugyanis az 1992-ben immár törvénnyel is reno­vált abortuszgyakorlatot. Ezzel pedig az állam kivonul az anyaméh legbelső határai mögül, hogy ott aztán ellenőri­zetlen módon pusztíthassanak a megma­radásunkban ellenérdekelt erők. Vagyis

Next