Képes 7, 1988. január-április (3. évfolyam, 1-18. szám)

1988-02-06 / 6. szám

sem az R-GO, sem az Ed­da, nem volt hangos zene. A mi lemezünk viszont hang­zásában is újat hozott. Laux Józsi Amerikából jött haza, hogy a törökbálinti stúdió­ban keverje a nótákat. — Mi a véleményetek, a magyar rocklemezek miért nem szólnak úgy, hogy el­adhatók legyenek a nyugati piacon? — Régi technikai előírá­sok szerint dolgozunk, kor­szerűtlenebb stúdiókban. Ez a mostani lemezünk jobban szól, mint a magyar átlag, de a nyugati színvonaltól messze van. Ezért ha egy magyar csapat komolyabb sikereket akar elérni kül­földön, nem itthon keveri a lemezét. — A videóval viszont nagy szerencsétek volt. A Szeretlek című dalotokat többször is lejátszotta Ame­rika egyik leghíresebb te­levíziós állomása, a Music TV. — Ezt a véletlennek kö­szönhettük, több kiküldött klipből választották ki a miénket. Biztos azt gondol­ták, hogy milyen szimpati­kusan énekelnek ezek a szo­morú balkáni srácok ... Különben már a Sky adá­saiban is szerepeltünk. — Milyen terveitek van­nak 1988-ra? — Próbálkozunk Cannes­­ban a zenei börzén egy két­­dalos kislemezzel. Hátha si­kerül. Szeretnénk nagyon sokat zenélni. Továbbra is klubot tartunk a Lágymá­nyosi Közösségi Házban — havonta egyszer. Azután egy új lemez következik ... — Mindez nagyon szép, de talán túl optimistán cseng. Egy szélsőséges tö­megeket vonzó rockegyüttes meddig konszolidálódhat? — Nem akarunk a szín­padon másnak látszani, mint amilyenek az életben vagyunk. Dalaink mindig tükrözik a minket körülve­vő életet. Ebben segítsé­günkre van Nagy Feró, Trunkos András és a meg­erősített fúvósszekció. Mi az igazi, tiszta rockzenét sze­retnénk megmutatni teljes meztelenségében — esetleg bikiniben —, de mindig Bi­kini-stílusban. DÉVÉNYI TIBOR POP SHOW ROCK * Lehet, hogy Sandra hamarosan hátat fordít az éne­kesi pályának. A népszerű énekesnő ugyanis Svájc­ban két divatszalon tulajdonosnője. Üzletei nagyon érdekes modelleket kínálnak a harmadik világ iránt érdeklődő hölgyeknek. Sandra évente több hónapot is eltölt Dél-Amerikában. Itt gyűjti a népviselete­ket, a kiegészítő ékszereket , majd ezek mását Európában elkészítteti és borsos áron eladja a di­­vathölgyeknek. Ráadásul mindennap egy-egy órát eltölt mindkét üzletében is, ami természetesen nö­veli a forgalmat. Tervei szerint, ha sikerül több ilyen divatüzletet nyitnia Európa városaiban, már csak a fürdőszobában fog énekelni, saját magának. Sajnáljuk?! Den Harrow új találmánya, hogy minden előadásán rongyos trikóban lép fel. Előadás előtt az egyik techni­kus ollóval jól összevissza vagdos egy vadonatúj fe­hér trikót, amelyet a műsor végére Den apró darabok­ra tép, és szétdobál a nézők között. Akinek sikerül egy ilyen rongydarabot szereznie, és azt aláíratnia az éne­kessel, az bizonyos hanglemezüzletekben — a dedikált ruhafoszlány felmutatása után — díjtalanul megkap­hatja Den korongját. 55

Next