Képes Sport, 2014. október-december (12. évfolyam, 40-51. szám)

2014-11-26 / 48. szám

A LEGJOBB „Az argentínai hétvége volt a csúcs a szezonban. Ha végiggondolom a Termásban történteket, és nem a konkrét helyezésekre fókuszálok, hanem szakmailag nézem, egész pályafutásom egyik legjobban sikerült versenyét futottam ott. Az időmérőtől kezdve a második futam végéig nem volt benne hiba sehol sem. Az első futam rajtja és második helye rendkívül emlékezetes marad, már csak azért is, mert az autóban ülve engem is meglepetésként ért, hogy végig tartani tudtam a bivalyerős Citroennel támadó Yvan Mattért.” VERSENY Pályafutása legjobb eredményét érte el a legjobb hondásként a WTCC 4. helyén záró NEGYEDIK HELY „Azzal, hogy a legjobb hondásként zártunk a két gyári pilótát megelőzve, szakmai szemmel nézve karrierem legjobb idényén vagyok túl. Ez az eredmény nekem többet jelent a 2012-es privát világbajnoki címnél még akkor is, ha ezért most nem kaptam semmilyen díjat. A mostani volt a legkiegyensúlyozottabb évem a sorozatban, és mindig is erre törekedtem. Persze a szezon felénél, amikor a 7-8-9. helyen álltam, és Tiago Monteiro nagyon elszakadt, a negye­dik hely végtelenül távolinak tűnt... Ezért is óriási siker!" AMI A LEGJOBBAN IDEGESÍTETT „A hungaroringi időmérőn elhajló lengőkar a ko­csimban, ami miatt a Q2-ben már nem is tudtam mért kört produkálni. Akkor nem tudtam eldön­teni, hogy dühösebb vagy csalódottabb vagyok-e inkább. Ez a technikai hiba egy pillanat alatt romba döntötte a szezon legfontosabb versenyén a reményeimet, és pályafutásom során először nem tudtam dobogóra állni a hazai közönség előtt. Ez még most is idegesít!" A KELLEMES MEGLEPETÉS „Sébastien Loeb személye. Nem ismertem korábbról, csak azt tudtam, hogy igazi világsztár, a rali kilencszeres világbajnoka. Amíg nem találkozol egy ilyen kaliberű emberrel, nem tudod hova tenni, kicsit megközelíthetetlennek tűnik. Emlékszem, az egyik téli tesztre privát helikopterrel érkezett, ami nem mindennapos dolog a WTCC-ben. Év közben aztán kiderült, hogy egy nagyon közvetlen, sztárallűröktől mentes figura. Sokat csatáztunk a pályán, érzem, hogy elismert szezon közben."­­ A LEGEXTRÉMEBB SZITUÁCIÓ „Az argentínai utam... Négy senyre egy óriási viharzóna miatt, és a pénteki tesztről is­­ lemaradtam emiatt. Budapestről re­­pültem Frankfurtba, onnan Rómába, csak ezt az utat 30 óra alatt tettük meg. Innen­­ , aztán csak Rio de Janeiróba tudtak vinni, onnan Buenos Aieresbe, ahonnét még egy belföldi járattal és busszal jutottam el a pályára. Az idő jelentős részét a repülőtereken töltöttem, nemcsak én jártam sze­rencsétlenül, kígyózó sorokat kellett végigállnom, mire a pulthoz és információhoz jutottam. És mindennek tetejében a csomagom is elveszett, azt Budapesten láttam utoljára..." AKIVEL A LEGJOBBAN KIJÖTTEM „A szerb óriással, Dusan Borkoviccsal. Hihetetlenül jó fej srác, elképesztő a humora, a társaságában nem lehet kibírni nevetés nélkül. Az egyetlen baj vele, hogy nem tudok sokáig a szemébe nézni, mert kitörik a nyakam. Több mint kétméte­resre nyúlt, nálam egészen pontosan 27 centivel magasabb. Csoda, hogy befér az JVC KEI IÉl ^ Ijvck JH

Next