Dolgozók Lapja, 1973. március (26. évfolyam, 50-76. szám)

1973-03-06 / 54. szám

Pajzán múzsás szorgoskodás Weör­­es Sándor és Csernus Mariann előadói estje E­sztergom­ban Tulajdonképpen akkor len­nénk stílusosak, ha az 1800- rs évek nyelvezetén írnánk ."eöres Sándor megálmodta Itőnő, gróf Lónyay Erzsébet "im­a műveinek előadásáról. K­étségtelenül nagy ötlet volt­­ eöres Sándortól, hogy életre kellett egy sosem létezett, vi­haros pályát futott költőnőt. A „Psyché” kötet tartalmaz­za a nem élt költőnő életraj­zát, költészetének legszebb darabjait, emlékezéseit, s élő kortársainak róla szóló ver­seit, feljegyzéseit. Szombaton este az eszter­gomi Technika Házában „Ló­nyay Csernus Psyché Mari­ann"’ lépett a dobogóra, hogy előadja a 36 évet élt költőnő munkáit". Bepillanthattunk .Télig sötétben rejtőző asszonyt a világ”-ba, érezhettük az „iz­gató kis hölgy meleg lehelé­­sét"’. Nemcsak a költői mun­ka páratlan, Csernus Mariann színészi teljesítménye is bra­vúr. A művésznő nemcsak vall egy hajdani életről, tra­gédiáról, apró örömökről, való és vélt szerelmekről, hanem a nézőt is vallatja. Borzongat, s nevettet, mély tragédiákat tár fel, s szavaiban villanás­nyi katarzisok tűnnek fel. Megszeretteti magát Csernus- Psyché, filozófiailag zárt egy­ségbe ötvözi életét a hajdan volt költőnőnek. A pajzán múzsás szorgosko­dás a költői mű „Hegyaljai évek” 1808—1812-ig időszakával kezdődik. terjedő Cser­­nus Mariann itt a 13 eszten­dős Lónyay Erzsébet zsengéit, kamaszdalait megkapó őszin­teséggel, a világra való rá­­csodálkozással vegyes rádöb­­benéssel tárja fel. Szavainak „csípése vagyon, marása nin­csen”. A frivolitást nem érez­zük annak — a kamaszlány kendőzetlen őszintesége ez. A „Bolyongás évei”-re (1813— 1816) a melankólia, a töpren­gés a jellemző. Ez a Csernus tele van feszültségekkel, szo­rongással. Önmagát, női ér­zékét, költészetét megismerő nagylány vall magáról. Fel­feltűnik a gyermekversek kedves ritmusa, a skandálás melegsége. De már ez a Psyché nem kamasz többé. A képzeletbeli látogatás Goe­thénél költőileg és színészil­eg tökéletesen megoldott része volt az előadói estnek. A „Le­vél Gausinomnak Újhelye” az ötletes szerkesztést dicséri: kedves, borongós hangulatot teremtettek azzal, hogy „Für Elise”-dallamai szólalnak meg a levél tolmácsolása közben. Az „Asszony-évek” (1817— 1831) a letisztult hangvétel­lel, a már nem heveskedő, a pajzánkodásban is tudatos Lónyay Erzsébetet mutatja be. Csernus nem csak küllemileg (asszonyos kosztümben) vál­tozott. A korábban vidám nő most hisztériás, ideges lesz. Szavai kemények, metszenek. Gyermekkori sérelmeinek, botlásainak súlyára most jön rá, s nem menti fel magát, nem magyaráz — tudatosan vállalja múltját. E műsorrészben több villa­násnyi versikében terjedelem­be is dús prózai rész van, az „Ungvárnémeti Tóth László emlékezete”. Megdöbbentően szép, merész sorok. Egy férfi életét, s­­a vele kapcsolatban álló nő emlékeit eleveníti fel a költő, s hitelesen tolmá­csolja a színésznő. A „Tükör előtt”-ben és „Toldy Ferenc Uramház”-ban már a megál­lapodott asszony lép elénk. A dobogón bidermeier író­asztalka, hatalmas fotel — ezek a kulisszák a hajdan nem volt költőnő emlékeihez. A sarokból gitárzene szólt, Kecskés András szerzeményei s Fodor Ferenc előadásában szerves tartozékaivá váltak a költői estnek. A zene sok esetben dramaturgiai funkciót kapott, atmoszférát teremtett. Weöres Sándor művét, „Psyché”-t jól ismeri az ol­­­vasó, az utóbbi évek egyik legnagyobb könyvsikere volt ez a kötet. Csernus Mariann értő és érző tolmácsolása közelebb vitt a költőhöz, motiválta, emóciókkal teljesítette ki a sorokat. A művésznő beszéd­kultúrája, színészi tudása méltó a nagy műhöz. Mara­dandó élménnyel, emlékekkel gazdagodtunk szombaton este. Nagy Lajos DOLGOZOK LAPJA A mezőgazdasági könyvhónap könyveiből Kiskertek és házikertek nö­vényvédelmi naptára címmel jelent meg a Mezőgazdasági Kiadó gondozásában a kerttu­lajdonosok számára eddig nél­külözött gyakorlati növényvét­delmi útmutató. A könyv két részre tagoló­dik, egy­ részletesebb és egy a legszükségesebb növényvé­delmi teendőket tartalmazó összevont naptára. Ez utóbbi a kezdő kertészkedők számára készült, ezért csak a legegy­szerűbben megvalósítható vé­dekezési módok ismertetésére szorítkozik. A gyakorlottabb kerttulaj­donosok számára ugyancsak naptárszerű feldolgozásban, négy fejezetre osztva ismerte­ti a védekezés tudnivalóit és teendőit. A gyümölcsöskert c. fejezete gyümölcsfajtánként tagolja az előforduló kártevő­ket és kórokozókat, valamint a védekezés módját, összekap­csolva a kombinált védekezés lehetőségeivel­ is. Rövid összegezésben foglal­kozik a szőlő védelmével. veteményeskertekben szüksé­­­ges védekezéseket az egyes zöldségfélék csoportosításának megfelelően tárgyalja. A virá­gok védelmét a rózsa kárte­vőin és betegségein keresztül szemlélteti. Táblázat ismerte­ti a házikertekben engedélye­zett növényvédőé­zeneket, azok keverhetőségének lehetősége­it. A talajfertőtl­enítés elvég­zéséhez területszámítási pél­dákat közöl, a permetezés és porozás anyagszükségletének kiszámításához gyakorlati pél­dái nyújtanak segítséget. Köz­li a méhek, madarak és más hasznos szervezetek védelmé­ről szóló rendelkezéseket, megyei növényvédő állomások a címeit. A legcsodálatosabb színek­ben pompázó trópusi és szub­trópusi erdőkből és sziklákról származó orchideák­ról írt könyvet Domokos Mária. A szerző előszavában hangsú­lyozza, hogy az orchideák nemcsak a botanikus kertek és az üvegházak kényes virágai, ahol kitartó nemesítéssel mes­terséges körülmények között termesztik, hanem egyes egye­­dei nyáron szabadon is tart­hatók kertjeinkben. Kreitler Imréné könyvtáros Tavaszi bérlet ’73 \ Népház új színházi sorozata az A tavasz kezdetén indul — immár hagyományossá vált — színházi előadássoro­zat a Népház szervezésében. Elsőként a Sepsiszentgyörgyi Állami Magyar Színházat lát­hatják a tatabányai színház­kedvelők. Tamási Áron: Csa­lóka szivárvány c. drámáját mutatják be. Ez a darab ko­rábban új utakat nyitott a magyar színpadon, s formai újszerűsége, hangulati össze­tettsége biztosítja a mai igé­nyes színháznéző maradandó élményét. Kuriózumként hat, hogy — nálunk először — ro­mániai magyar társulat in­terpretálásával láthatjuk. Áprilisban a Divat minden­kinek c. zenés divatbemutató keretében találkozhatunk Komlós Jánossal és Hofi Gé­zával, valamint a Mikroszkóp társulatának más — Tatabá­nyán jól ismert — tagjaival. Szintén áprilisban látjuk ven­dégül a Madách Színház tár­sulatát. Leonard Gershe­­­ A pillangók szabadok c. vígjá­tékát mutatják be. A szerep­lők: Tolnay Klári, Schütz Ila, Huszti Péter és Lőte Attila. A hó végén a Humoristák kaba­réjának folytatása következik; ezt immár csak Tatabánya ré­szére vállalták: Mikes György, Radványi Barna, Peterdi Pál, Somogyi Pál, valamint paro­­disták és az Unió együttes. Május elején a győri szín­ház vendégjátékában juk a Hasek népszerű láthat­nyéből készült vígjátékot, regé­nyeik­et. E hó közepén Old­­a­rich Danek kitűnő csehszlovák szerző szatirikus játékát mu­tatja be zenés feldolgozásban a Bányász Színpad. A darab címe: Negyven gazfickó rheg egy ma született bárány. Május végén két jelentős színházi esemény tanúi lehe­tünk. A Madách Színház­­ elő­adásában láthatjuk Herman Wouk: Zendülés a Caine ha­jón c. izgalmas játékát, Men­­sáros László, Márkus László, Cs. Németh Lajos, Bálint András főszereplésével. A Mikroszkóp társulata jelentős új kísérlettel mutatkozik be. Ajtmatov népszerű lírai kis­regényéből, A versenyló halá­­lá­ból — Komlós János átdol­gozásában — készítettek szín­padi művet, Iglódi István ren­dezésében, Gera Zoltán, Har­kányi Endre, Szigeti András és Jobba Gabi főszereplésé­vel. Június elején zárja a bérleti programot a Déryné Színház új, nagy vállalkozása, a Két Elektra. (Az est keretében bemutatják Sophoklész: Elekt­ráját, valamint Gyurkó Lász­ló: Szerelmem, Elektra c. darabját.) MUZSIKÁLÓ GYEREKEK Vasárnap délelőtt Doro­gon, a József Attila művelő­dési központban rendezték meg a megyei zeneiskolák VIII. kamarazene-fesztiválját. Dorogon az Erkel Ferenc álla­mi zeneiskola idén ünnepli fennállásának 20. évfordulóját. A dorogi anyaiskolában és a tokodi, csolnoki, sárisápi és a nyergesújfalui tagiskolákban idén 558 gyermek tanul hang­szeres zenét — ez a szám ön­magáért beszél, jelzi, hogy milyen színvonalas, sokrétű a zeneoktatás a járásban. Me­gyénk más területeinek sincs szégyenkeznivalója, zeneiskolai hálózatunk átfogja az egész megyét, „fehér foltok” alig találhatók. A művelődési ház színpa­dán a dorogi zeneiskola fan­fáregyüttese üdvözölte a ven­dégeket, majd Fülöp Pál, a megyei tanács dorogi járási hivatala művelődésügyi osz­tályának vezetője nyitotta meg a fesztivált. Szavaiban meg­emlékezett a dorogi zeneiskola történetéről, s elmondta, mi­lyen szerepet vállal a zeneok­tatás a gyermeknevelésiből. A megnyitó után elkezdő­dött a zeneiskolák monstre műsora. Mint minden évben, most is túlságosan hosszúra nyúlt a bemutató. Ez bizonyos mértékig érthető, hiszen a ze­netanárok legjobb növendé­keik fellépését indokoltnak tartották, s felbecsülhetetlen élményt, ösztönzést jelent a gyerekeknek is, ha ilyen ran­gos koncerten szerepelhetnek. A műsort a tatabányai, majd az oroszlányi zeneiskola mű­sora nyitotta, majd a tatai, komáromi és a vendégként itt járt miskolci gyerekek lép­­­tek a színpadra. A műsort a házigazdák­­, az esztergomi és végül a dorogi zeneiskola növendékeinek műsora zárta. Sajnos nincs lehetőségünk arra, hogy valamennyi el­hangzott műről, előadóról szóljunk. Csupán summázva az elhangzottakról: még min­dig sok a félreértés, hogy ka­marazenélés ürügyén zongora­kísérettel előadott szólómű szerepel a műsoron. A gyere­keknek is nagyobb élmény, hasznosabb időtöltés az együtt­­zenélés. Talán az oroszlányi, tatai és esztergomi zeneisko­lák közelítették meg legjob­ban a „kamarazenei” megfo­galmazást. Külön említést ér­demel a dorogi zeneiskola: látszik, megyénk egyik legran­gosabb intézménye ez. Sok­féle hangszeren, gyerekzene­karral (nagyon kedves a „Tü­csök” , együttes...), fúvós­együttessel szerepeltek. Érde­kes jelenség, hogy majd va­lamennyi zeneiskola esetében a fúvós hangszeren játszó gye­rekek jobbak, ügyesebbek. A hegedűsök között — sajnos — elvétve sem akadt olyan, aki felkeltette volna figyelmünket. Országos jelenség ez, érdemes lenne elgondolkodni, vajon a hegedűoktatásban másféle módszereket nem lehetne-e követni. A gyerekek megható igyeke­zettel muzsikáltak, látszott, szíves-lélekkel készültek erre az eseményre. Arany Zsolt, a tatai zeneiskola igazgatója, is­mét komponált gyerekei szá­mára egy művet — szépen szólaltatták meg kis muzsiku­sai. A dorogiak egy Kocsár­­mű, a „Saltus Hungaricus” bemutatására vállalkoztak. A műsort szakmai értékelés, vita követte. A dorogi zene­iskolát dicséret illeti a példa­mutató rendezésért. — csolnoki — Kiállítási napló A művészet határai Ismét együtt kell szólnunk két kiállításról. Ezúttal olyan nézőpontot kínálnak a tárla­tokon bemutatott alkotások, amely alapján joggal teheti fel az érdeklődő néző a kér­dést: hol is vannak hát a mű­vészet határai? még művészetnek mi az, amit nevezhe­tünk, s mi az, ami már ezeken a határokon kívül esik? Az egyik tárlat szombaton nyílt a tatabányai Népházban: Sós L­ászló és Kemény Éva politi­kai plakátokat mutat be a kö­zönségnek. A másik kiállítás­nak hivatalos megnyitója nem volt, a megyei művelődési központ képzőművész szak­körének válogatott anyagát láthatjuk az emeleti galé­rián. A plakátok az úgynevezett alkalmazott művészetek köré­be tartoznak. Azt minden já­rókelő megállapíthatja, mi­lyen dinamikus változáson ment át a plakát — mind for­májában, mind tartalmában. Azon sem kell hosszabban töprengeni, mit jelent a pla­kátművészet esetében a tarta­lom és forma szerves egysége. Hiába fontos a téma, amiről hozzánk szólnak ezek a falra rigasztott papírlepedők, ha nem figyelemkeltőek, ha nem vonzzák a tekintetet. Másfelül, hiába. Meass, hatása» «33%IPSX plakát, ha nincs közölnivalója, nincsen informatív értéke. Meggyőződésem, hogy pipe­recikkről, filmbemutatóról vi­szonylag könnyebb érdekes, reklámgrafika-hatású munkát készíteni, mint a társadalmi lét bonyolultabb szféráiba ka­lauzoló politikai plakátot meg­alkotni. Ebbe az alkotó folya­matba a tárlatlátogató egyéb­ként betekintést nyerhet a „So-Ky” kettős kiállításán, mert nemcsak sokszorosított plakátokat, hanem nyomdába nem került terveket is bemu­tatnak. Milyen követelményeknek kell eleget tennie a politikai plakát készítőjének, hogy tár­sadalmilag és művészileg egy­ként elfogadható munka ke­rüljön ki keze alól? A tisztán­látáshoz, a lényeglátáshoz itt éppúgy társulnia kell a szem­léletességnek, mint bármely más művészetben. A szerző­páros az esetek jó részében képes túllépni a konvenciókon, anélkül, hogy „ultramodern­­kedővé” válna — ez pedig erejüket, tehetségüket bizo­nyítja. Az augusztus 20-i ün­nepre készített egyik plaká­ton a tűzijáték és a kinyíló virág képzetét egyszerre idé­zik. A KGST-t „illusztráló” egyik munkán úgy raknak gyjsmáfila < ros­hsnjgreket, nyitása mellett önmagukról, a világról valami nem magán­érdekű többletet kívánnak el­mondani. Ha a kifejezésben, ábrázolásban is sajátos többé­­kevésbé eredeti szintet sike­rül elérniük (és sokuknak si­kerül), akkor már mégis csak művészi érték­teremtésről kell beszélnünk. Itt inkább az le­het a probléma, mennyire konzekvens az illető az alko­tásban, azaz nem esetleges-e, nem ösztönös rátalálás-e a szép munka. A sokféleség a kiállított anyag jellemzője, Kaszás József finom rajzai, Kádas István szitanyomatai, Zsombo­lyai Mária expresszív hatású olajképei, Neuberger István grafikái, Kiss István metszetei keltenek elsősorban figyelmet. (Jakus Sándor, Rupanovics Margit, Neuberger Róbert ne­vét is feltétlenül meg kell említenünk.). Az említettek némelyikében az „utánpót­­­­­­lást” is sejteni véljük. "Korai művész kör tagjai mutatják be, jenné azonban olyan bíztatást újabb munkáikat. A fő kér­ adni — névre szólóan —, ami­des: mikor lép túl a „szakkö­­rhez elegendő „bizonyító doku­­ri szinten” valaki? Gyakran mentummal” még nem­ rendel­­félreértjük ezt a’ „szakköri” kezünk. A tehetség kibontako­­jeizot Ugyanis vagy mualko- lehetőség megvan -tas született, vagy nem — har- , , ....................... . .... madik eset nincs. (Ettől füg- a tehetség minőségén múlik, getlenül a nem művészi érté­kű rajzolás, festés sem lebe­csülendő az ember életében, mint az­­ önkifejezés sajátos formája, csakhogy ezzel még nem válik közösségi értékűvé, megmarad az egyéni élet szí­nesí tőjének). A tatai kör tag­jainak tevékenységére az jel­­­ í £ íísz, hogy Kerti Károly ira, hogy nyomban megértjük: a szerves egységet és a külön­bözőséget fogták össze kompo­zícióba, utalva a KGST lénye­gére. Aktuális témákat jele­nítenek meg szimbolikusan a művek, de nem naív leegysze­rűsítés szintjén, hanem érthető nyelvre lefordítva köz­a mélyebb, bonyolultabb össze­függéseket. Ahol ez a kifeje­zésmód a nézőben is azt az érzést kelti, hogy a témáról így lehetett a legtöbbet, a leg­eredetibbet mondani, ott két­ségtelenül művészi értéke van a plakát keltette tömeghatás­nak. Egészen más megközelítési módot kínál a nézőnek az a tárlat, amelyen a tatai képző­művész­ egyéniséggé tud-e nő­ni. Röviden: a művészet hatá­rait az eredetiségben, a szu­verén ábrázolásban jelölhet­jük meg. Ehhez érdekes ada­lékokkal szolgálnak az emlí­tett tárlatok. íür) 1973. március 6. kedd Műsoros est a nők tiszteletére A Komárom megyei Rend­őr-főkapitányság nagytermé­ben a klubbizottság szomba­ton műsoros estet rendezett az ott dolgozó nők tiszteleté­re. A műsorban fővárosi mű­vészek léptek fel. A rendez­vény bállal zárult. Rádió- és tv-műsor KOSSUTH RADIO 8.20: Lengyel katonadalok. 8,34: Az igazi. Ambrus Zoltán elbeszé­lése. 8,54: Harsan a kürtszó! 9,29: Pillangókisasszony. Operarészle­tek. 10,05: Iskolarádió. 10,30: Édes anyanyelvünk. 10,40: Leonard Bernstein vezényel­t a New York-i Filharmonikus élén. 12,20: Ki nyer ma? zenekar 12,35: Melódiakoktél. 13,44: Hazai tükör. Tamási Áron regénye , rádióra al­kalmazva. II. rész. 14,49: Éneklő Ifjúság Székesfehérvárott. Részle­tek a megyei művelődési központ Ady-termében tartott hangver­senyből. 15,10: Rádióiskola. 16,05: Petőfi Kalendárium. 16,11: Két or­szággyűlés között. Riport. 16,31: Tamássy Zdenkó dalaiból. 16,42: Misha Elman hegedül. 17,05: Mi­után Sándor a három sárkányt megölte, Csalog Zsolt elbeszélése. Éjszaka, Ördögh Szilveszter no­vellája rádióra alkalmazva. 17,33: A Camerata Hungarica együttes játszik, Czidra László vezetésével. 17,45: Dr. Kulcsár Kálmánnal, a Szociológiai Kutatóintézet igaz­gatójával beszélget latin-amerikai útjáról Gazdy Dénes. 18,00: Kön­­­nyűzenei­ Híradó. 18,30: A Szabó­család. 19,25: Enrico Caruso fel­vételiből. 19,50. ..Példabeszéd”. Pilinszky János versei. 20,03: Nó­taest. Jákó Vera, Solti Károly és Gergely Anna énekel. Németh Já­nos cimbalmozik. 21,03: Sportma­gazin. 21,33: Lalo: Spanyol szim­fónia. 22,20: Tíz perc külpolitika. 22,30: Bal­ás Eszter, Poór Péter és a California Brass műsorából. 22,50: Száz forint — tiszta haszon. Domány András műsora. 23,10: A XX. század zenéjéből. 0,10: Nóták. PETŐFI RADIO 8,05: Észak zenéjéből. 9,03: Könnyűzene Berki Géza szerze­ményeiből. 9,30: Mezei Gogó Jó­zsef­ népi zenekara játszik. 10,00: A­­ zene hullámhosszán. H.53: Könyvek, tájak, emberek. 12.00: Beszélgessünk zenéről. 12.20: Ka­marazene. 13.03: Megbízatásuk le­járt. Riport. 13.20: Cár és­­ ács. Operarészletek. 14.00: Kettőtől — hatig ... A Petőfi Rádió zenés délutánja. 18.10: Emlékezzünk ré­giekről. Látogatás a Debreceni Kollégium Nagykön­yvtárának ki­állításán I. rész. 18.35: Prokofjev: Hamupipőke — balettszvit. 19.23: Gaál Gabriella és Csapó Károly népdalokat énekel, Keszthelyi Pál furulyázik. 19.54: Jó estét, gye­rekek! 20.00: Festi krónika II. ki­adás. 20.25: Új könyvek. 20.28: Húsz perc sanzon. 21,03: Pilátus. Felkai Ferenc rádiójátéka. 21,49: Gondolatok filmekről. Bán Róbert írása. 22,04: Schubertjába. 23,1o: Zenés Játékokból. URH 18,10: Angol társalgás középha­­ladoknak. 21. lecke. (Ism.) 18,30: Magnósok, figyelem! 19,15: Be­szélgetés Szalai Sándor akadémi­kussal. 19,35: Kapcsoljuk a Zene­­akadémia nagytermét. Annerose Schmidt zongoraestje. Kb. 20,43: Legkedvesebb verseim. Elmondja­ Zách János. Kb. 21,00- A hangi verseny közvetítés folytatása. Kb. 21,40: Indulók operákból. 21,55: Zenetörténeti érdekességek. BUDAPESTI TV 9,00: Iskola-tv. 17,13: Hírek. 17,20: „Életet az éveknek...’* Nyugdíjasok műsora. 17,50:­ Sakk­matt. 18,05: „Utat vágva a renge­tegbe”. Dokumentumfilm­ Gárdos Mariskáról. 18,50: Játék a betűk­kel. 19,10: Reklámműsor. 19,15 : Esti mese. 19,30: Tv-hiradó. 20.00- A lámpás (színes!) Tv-film Gár­­­donyi Géza regényéből. 21,35: Sanzonról — sanzonra. 21,55: Tv­­híradó — 2. kiadás. 22.05: Mi új­ság az iskolában? Szőlők, nevelők egymásközt. KÍSÉRLETI (2.) MŰSOR: 20,00: A párizsi nők. Francia film. 21,10: Reklámműsor (Színes!) 21,15: Tv-híradó — 1. kiadás (Ism.) 21.45: A műfordító műhelyében. Somlyó György műsora. POZSONY 14.00: Iskola-tv. 16.15: Öveges professzor kísérletei. 16.35: Sport­­események visszhangja. 17.05: Bach-művek. 18.00: Esti mese.” 18.15: Családi posta. 19.00: Tv-hír­adó. 19.30: Kulturális kaleidosz­kóp. 20,00: Egy férfi, aki­ felke­reste a nagymamát. 21,33: Tv­híradó. 21,55: Napjaink szemszö­géből. 2. MŰSOR. 18,50: Hírek. szet a Magúra 19,00: Népi építő­vidékén. Doku­mentumfilm. 19,30: Fiatalok ho­rizontja. 20,25: Buzuluktól Szoko­­lovoig. 20,50: A 7—73-as hullá­mon. 21.00: Hírek. BECS 18.00: Angol nyelvlecke. 18.25: Jó éjszakát gyerekek. 18.30- Az én világom. 19.00: Osztrák­­ képek. 19.30: Tv-híradó. 20.06: Sporthí­rek. 20.15: Farsang Villach­-ban. 21.50: Tv-híradó. 21.55: Egy ablak­tisztító karrierje. Filmkomédia. n. PROGRAM 18.30: Iskolatelevízió. 19.30: Tv­­híradó. 20.05: Sporthírek. 20.09: Aktuális események képekben. 20.15: Rókavadászat. Filmkomé­dia. 21.50: Osztrák képek. 23, mi Tv-híradó,

Next