Könnyűipari Értesítő, 1975. július-december (28. évfolyam, 16-29. szám)
1975-07-05 / 16. szám
16. szám KÖNNYŰIPARI ÉRTESÍTŐ jese) az illetékes főhatóság vezetőjét tájékoztatja. A szükségesnek ítélt eljárásról a főhatóság vezetője saját hatáskörében dönt. A Rakodásfejlesztési Alap bizottsága tevékenységét évente áttekintve értékelje az Alapból nyújtott támogatással elért eredményeket és az erről készült jelentést terjessze a Központi Szállítási Tanács elé. Fenti határozat kihirdetésének napján lép hatályba. Egyidejűleg a KSZT 1/1/1971. sz. határozata érvényét veszti. Budapest, 1975. május 6. Csoltó László s. k., dr. Ábrahám Kálmán s. k., a Központi Szállítási Közlekedés- és postaügyi Tanács titkára minisztériumi államtitkár, a Központi Szállítási Tanács elnökhelyettese 1. sz. melléklet Adatszolgáltatás a pályázathoz 1. A pályázó neve és központjának címe (postai irányítószám is): 2. A pályázó főfelügyeleti hatósága: 3. A központi ügyintéző neve, telefonszáma: 4. Átutalási számlaszám: 5. A feljesztés tervezett alkalmazási helyének pontos megnevezése (vasútállomás, közforgalmú, bérelt vagy iparvágány-rakodóhely; több rakodóhelyen alkalmazni kívánt mobil rakodógép esetén valamennyi rakodóhely: 6. A tervezett feljesztés segítségével rakodni kívánt árunemek megnevezése, ezek fejlesztés előtti (bázisév) és várható évi mennyisége tonnában: 7. A tervezett fejlesztés részletes leírása (rajzdokumentáció, gép esetében típus- és teljesítményadatok, darabszám): , 8. A tervezett fejlesztés kivitelezési (építési, beszerzési) költségei tételesen (saját alapból, illetve támogatásból) és összesen: (Már megvalósult létesítmény, berendezés, vagy eszköz nem vehető figyelembe) 9. Az összes költségből a vállalat hozzájárulása saját forrásból — hitelből: (A fedezet lekötését a szerződéskötéskor banknyilatkozattal kell igazolni!) 10. A tervezett fejlesztéshez igényelt összeg: 11. A fejlesztés megvalósításának (építés, beszerzés) határideje: 12. A kivitelezés (építés, beszerzés) módja (hazai gyártás, szocialista import tőkés import) vállalatba adott vagy saját kivitelezés. 13. A tervezett fejlesztés üzemeltetéséhez szükséges egyéb feltételek (pl. kiképzett gépkezelő, karbantartási lehetőség, a rakodás helyének burkolata, villamos csatlakozás stb.) biztosítottak-e, illetőleg hogyan tervezik megvalósítani. 14. A tervezett fejlesztéssel összefüggő rakodásokban érintett vasúti kocsik (guruló vagon) — darabszáma a bázisévben Kirakásban Berakásban — darabszáma a tervezett fejlesztés után — ebből tartály- vagy egyéb különleges kocsi Kirakásban Berakásban — átlagos (egy vasúti kocsira eső) rakodási idő a bázisévben (óra) Kirakásban Berakásban — átlagos (egy vasúti kocsira eső) rakodási idő a fejlesztés befejezése után (óra) Kirakásban Berakásban — kocsiálláspénz-köteles volt a bázisévben (db) — késett kocsi a kezelt kocsi %ában Kirakásban Berakásban — kifizetett kocsiálláspénz a bázisévben (Ft) Iparvágányos kiszolgálásnál a fentieken kívül: — a napi menetek száma a bázisévben, — engedélyezett rakodási (kocsitartózkodási) idő a bázisévben (óra), — tényleges átlagos rakodási (kocsitartózkodási) idő a bázisévben (óra), — a tényleges átlagos rakodási (kocsitartózkodási) idő a beruházás után (óra), — egyéb várható változás. (Bázisév alatt a pályázat benyújtását megelőző naptári évet kell érteni.) 15. A tervezett feljesztéssel összefüggő rakodásokra fordított évi összes munkaóra: — a bázisévben, — a fejlesztés befejezése utáni évben várhatóan 16. A tervezett fejlesztéssel összefüggő rakodással foglalkoztatott átlagos munkáslétszám: — a bázisévben, — a fejlesztés befejezése utáni évben várhatóan. 17. Az eddigiekben nem érintett, a tervezett fejlesztéssel összefüggő egyéb kedvező és kedvezőtlen hatások: A pályázatot 10 példányban kell elkészíteni, amelyből 1 példány az MSZB-ot illeti. A további 9 példányt a pályázó szerint illetékes főfelügyeleti hatóságnak kell a MSZB javaslatával együtt megküldeni. A főfelügyeleti hatóságok a KSZT- hoz 8 példányt juttatnak el. Kirakásban Berakásban Kirakásban Berakásban 215