Könnyűipari Értesítő, 1975. július-december (28. évfolyam, 16-29. szám)

1975-07-05 / 16. szám

16. szám KÖNNYŰIPARI ÉRTESÍTŐ­ jese) az illetékes főhatóság vezetőjét tájékoztatja. A szükségesnek ítélt eljárásról a főhatóság vezető­je saját hatáskörében dönt. A Rakodásfejlesztési Alap bizottsága tevékeny­ségét évente áttekintve értékelje az Alapból nyújtott támogatással elért eredményeket és az erről készült jelentést terjessze a Központi Szál­lítási Tanács elé. Fenti határozat kihirdetésének napján lép ha­tályba. Egyidejűleg a KSZT 1/1/1971. sz. határo­zata érvényét veszti. Budapest, 1975. május 6.­­ Csoltó László s. k., dr. Ábrahám Kálmán s. k., a Központi Szállítási Közlekedés- és postaügyi Tanács titkára minisztériumi államtitkár, a Központi Szállítási Tanács elnökhelyettese 1. sz. melléklet Adatszolgáltatás a pályázathoz 1. A pályázó neve és központjának címe (postai irányítószám is): 2. A pályázó főfelügyeleti hatósága: 3. A központi ügyintéző neve, telefonszáma: 4. Átutalási számlaszám: 5. A feljesztés tervezett alkalmazási helyének pontos megnevezése (vasútállomás, közforgalmú, bérelt vagy iparvágány-rakodóhely; több rakodó­helyen alkalmazni kívánt mobil rakodógép esetén valamennyi rakodóhely: 6. A tervezett feljesztés segítségével rakodni kívánt árunemek megnevezése, ezek fejlesztés előtti (bázisév) és várható évi mennyisége tonná­ban: 7. A tervezett fejlesztés részletes leírása (rajz­dokumentáció, gép esetében típus- és teljesít­ményadatok, darabszám): , 8. A tervezett fejlesztés kivitelezési (építési, be­szerzési) költségei tételesen (saját alapból, illetve támogatásból) és összesen: (Már megvalósult létesítmény, berendezés, vagy eszköz nem vehető figyelembe) 9. Az összes költségből a vállalat hozzájárulása saját forrásból — hitelből: (A fedezet lekötését a szerződéskötéskor bank­­nyilatkozattal kell igazolni!) 10. A tervezett fejlesztéshez igényelt összeg: 11. A fejlesztés megvalósításának (építés, be­szerzés) határideje: 12. A kivitelezés (építés, beszerzés) módja (ha­zai gyártás, szocialista import tőkés import) vál­lalatba adott vagy saját kivitelezés. 13. A tervezett fejlesztés üzemeltetéséhez szükséges egyéb feltételek (pl. kiképzett gépkeze­lő, karbantartási lehetőség, a rakodás helyének burkolata, villamos csatlakozás stb.) biztosítot­tak-e, illetőleg hogyan tervezik megvalósítani. 14. A tervezett fejlesztéssel összefüggő rako­dásokban érintett vasúti kocsik (guruló vagon) — darabszáma a bázisévben Kirakásban Berakásban — darabszáma a tervezett fejlesztés után — ebből tartály- vagy egyéb különleges kocsi Kirakásban Berakásban — átlagos (egy vasúti kocsira eső) rakodási idő a bázisévben (óra) Kirakásban Berakásban — átlagos (egy vasúti kocsira eső) rakodási idő a fejlesztés befejezése után (óra) Kirakásban Berakásban — kocsiálláspénz-köteles volt a bázisévben (db) — késett kocsi a kezelt kocsi %­ában Kirakásban Berakásban — kifizetett kocsiálláspénz a bázisévben (Ft) Iparvágányos kiszolgálásnál a fentieken kívül: — a napi menetek száma a bázisévben, — engedélyezett rakodási (kocsitartózkodási) idő a bázisévben (óra), — tényleges átlagos rakodási (kocsitartózkodá­si) idő a bázisévben (óra), — a tényleges átlagos rakodási (kocsitartóz­kodási) idő a beruházás után (óra), — egyéb várható változás. (Bázisév alatt a pályázat benyújtását megelőző naptári évet kell érteni.) 15. A tervezett feljesztéssel összefüggő rakodá­sokra fordított évi összes munkaóra: — a bázisévben, — a fejlesztés befejezése utáni évben várha­tóan 16. A tervezett fejlesztéssel összefüggő rakodás­sal foglalkoztatott átlagos munkáslétszám: — a bázisévben, — a fejlesztés befejezése utáni évben várha­tóan. 17. Az eddigiekben nem érintett, a tervezett fejlesztéssel összefüggő egyéb kedvező és kedve­zőtlen hatások: A pályázatot 10 példányban kell elkészíteni, amelyből 1 példány az MSZB-ot illeti. A további 9 példányt a pályázó szerint illetékes főfelügyele­ti hatóságnak kell a MSZB javaslatával együtt megküldeni. A főfelügyeleti hatóságok a KSZT- hoz 8 példányt juttatnak el. Kirakásban Berakásban Kirakásban Berakásban 215

Next