Közlekedéstudományi Szemle, 1951 (1. évfolyam, 1-12. szám)

1951 / 1. szám

Scharbert Gyula: Időszerű kérdések a hajók szilárd­ságának köréből — — — — 3. sz. 137. old. 7. ÖNKÖLTSÉGCSÖKKENTÉS, MUNKAVERSENY, ÚJÍTÁS Csala Albert: A takarékosság megvalósításának feladatai és célkitűzései a közle­kedésben — — — — — 9. sz. 344. old. Fónagy József: Úisítások a kazánkő elhárításánál 9. sz. 351. old. Ignáth Imre: Villamosenergia megtakarítási le­hetőség — — — — — — 9. sz. 363. old. Kánya Ernő: A szén- és villamosenergia-­fo­­gyasztás csökkentése a Magyar Államvasutaknál — — — 9. sz. 342. old. Kenyeres István: Munkaverseny a gépkocsiközle­kedésben — — — — — Kovács Sándor: Újítási mozgalom a közúti köz­lekedés terén — — — — Papp István: Az önálló elszámolási egységek kiépítése a közlekedésben — Radó Dezső: A Sztahanov-mozgalom fejlődése a vasút területén — Kongresszusi verseny a közleke­dés területén — — — — Remete Györgyné: Egyéni üzemanyagmegtakarítási számlák bevezetése az autó­közlekedésben — — — — 9. sz. 344. old. 9. sz. 360. old. 6. sz. 243. old. 10. sz. 384. old. 3. sz. 97. old. 9. sz. 365. old. B) BETŰRENDES TARTALOMJEGYZÉK Banda Vilmos: A vízbe merülő hajó­test megóvása, a dokkolás fontos­sága a hajózásban — — — 11—12. sz. 467. old. Beczkóy József és Fábry Gusztáv: Járművek hőszigetelése szóró el­járással — — —­­— — 11 —12. sz. 463. old. Benkő László dr.—Mirtányi Gyula: I'tj tehergépkocsi-díjszabás a szo­cialista gazdálkodásban — — 11—12. sz. 439. old. Bóna Lajos: A népgazdasági beruhá­zások tervezése és a beruházási hatékonyság számítása — — 4. sz. 167. old. Bóna Lajos: A népgazdasági beruhá­zások tervezése és a beruházási hatékonyság számítása — — 5. sz. 219. old. Bronts Lajos: Hozzászólás a hullá­mos sínkopások kérdéséhez — 3.sz. 132. old. Bronts Lajos: Nomogramm a vasúti menetidőmegállapítás szolgálatá­ban — — — — — — 11 —12. sz. 448. old. Cholnoky Tibor: Tömegközlekedési eszközök legkedvezőbb megálló­hely távolsága — — —­­— — 11 —12. sz. 480. old. Csala Albert: A takarékosság meg­valósításának feladatai és célkitű­zései a közlekedésben — — Csanádi György: A tehervonatok menetsebességének problémája — Csanádi György: Az első „Vasutas 1. sz. 14. old. 8. sz. 301. old. Czére Béla dr.: Filmszakoktatás a magyar államvasutaknál — —• Facsády Kálmán: A szocialista be­ruházások hatékonyságáról, külö-3. sz. 99. old 5. sz. 196. old. nos tekintettel a közlekedési be­ruházások szempontjaira — — 11 Faragó Ferenc: Áruszállítási tervek Faragó Ferenc—Kovács László: A vasúti járműpark munkájának tervezése — — —­­— — — Fekete András: A közlekedés mű­szaki fejlesztési terve — — — Fekete András: A vasúti áruszállítás gyorsításának kérdéséhez — •— Fekete András: Közgyűlési beszámoló Fekete András: A szocialista szállí­tási tarifa kialakítása felé —­Felföldi László: A hűtőszállítótartó­ Felföldi László: A rakodólap-rendszer Felföldi László: A rakodólap-rendszer Fónyad József: Újítások a kazánkő el­hárításánál — —■ — — — Gáli I­mre dr.: Az újjászületett Lánc­híd forgalma Gáli Imre dr.: Lejltörések összekötő ívének parabolikus kiképzése — Gyulai Géza: A nagyvárosi közleke­dési eszközök sorrendje — — Hajdú Imre: Tehervonatok folytató­lagos fékezése az Államvasutak­ Holop Adolf és Kádár Ferenc: Népi demokráciánk Duna tengerhajózá­­sának helyzete és perspektívája Horváth Sándor dr.: A vasútvonalak teljesítőképessége — — — Ignáth Imre: Villamosenergia-meg­­takarítási lehetőségek — — — —12. sz. 427. old. 2. sz. 77. old. 8. sz. 315. old. 2. sz. 50. old. 4. sz. 153. old. 8. sz. 303. old. 10. sz. 381. old. 1. sz. 42. old. 7. sz. 293. old. 8. sz. 335. old. 9. sz. 351. old.­­ 2. sz. 81. old. 3. sz. 139. old. 3. sz. 135. old. 3. sz. 111. old. 5. sz. 185. old. 4. sz. 159. old. 9. sz. 363. old WiYVTAfiA

Next