Közlekedéstudományi Szemle, 1952 (2. évfolyam, 1-12. szám)

Kopasz Károly : A kazánkő hatása a gőzmoz­dony kazánok üzemére .... A kazánkő hatása a gőzmoz­dony kazánok üzemére .... Kopasz Károly : Roginszkij— Rodjimov és Zub­­riljin: a gurítódomb gépesí­tése (ismertetés) ..................... Kopasz Károly : Murzin-Gyoskin: Tüzelőanyag­megtakarítás a gőzmozdo­nyon (ismertetés) ................... Környei Ferenc : Teljesítmény emelése motoros vasúti járművek mechanikai erőátvitelénél............................ Kövesdy László : Gőzmozdony gépezet és futó­mű ................................................. Krausz György és dr. Horváth Sándor : Vasútállomások rakodási kapa­citása .......................................... Krisztinkovich Béla : A pneumatik szerkesztési elvei, mechanikája és üzemeltetése Madarász Aladár : Forgalombiztonság, sebesség, teljesítőképesség a városi út­vonalakon ................................. Markos Jenő : Összehasonlítás Moszkva és Budapest közúti közlekedési szabályai között..................... Dr. Mátyássy Zoltán : Az átvevő rendelkezési jogának kialakulása a nemzetközi vas­úti árufuvarozásnál .............. Mogyoróssy Rudolf : Lozinszkij professzor grafikus módszere és alkalmazásának lehetősége az Államvasutak számvitelében .......................... Mogyoróssy Rudolf : A Lozinszkij-mozgalom ered­ményei a Vasúti Főosztály területén ..................................... Nemesdy Ervin : Korszerű vasúti átmeneti ív alakok.......................................... Nemes József : Köríves kitérők szerkezeti ré­szeinek újszerű vonalazása és számítása................................... Németh József : Az I. Nemzetközi Közlekedési Kongresszus ............................ Ocskay Szilárd : A távolsági távbeszélő kapcso­ló szolgálat fejlesztési elve . Pápay István és dr. Horváth Sándor : A vasúti vízállomások teljesítő­képessége ........................................ 4. sz. 151. old. 5. sz. 189. old. 6. sz. 234. old. 12. sz. 475. old. 6. sz. 215. old. 8. sz. 286. old. 9. sz. 335. old. 8. sz. 310. old. 9. sz. 350. old. 9. sz. 430. old. 10. sz. 380. old. 8. sz. 298. old. 2 — 3. sz. 63. old. 7 sz. 273. old. 2 — 3. sz. 74. old. 12. sz. 442. old. 7. sz. 265. old. 8. sz. 302. old. 9. sz. 347. old. 12. sz. 438. old. 4. sz. 131. old. 12. sz. 465. old. Popovits János és Inotai Tibor : A csehszlovák tehergépkocsi­díjszabásról .............................. Rál­l Lajos : Mit kíván a kapitány a hajó­jától? .......................................... Sebestyén Andor : A legújabb felépítményi előírá­sok a Német Demokratikus Köztársaság vasútvonalain . I Sebestyén Andor : Csernomorgyik: Irányelvek vasútvonalak tervezéséhez (ismertetés) .............................. Soltész István : (J. I. Bronstein nyomán): Gép­járművek kényelmének mé­rési és kiértékelési módszerei Somkuti Árpád : Szovjet tapasztalatok a vasút szervezetének tervszerű fel­építésében és üzemvitelében Striez József : A Volga —Don-csatorna közle­kedési jelentősége ................... Szabó Dezső : ■ A közúti közlekedés biztonsága Dr. Szemere János : Hegesztett sínillesztések vizs­gálata .......................................... Szent­irmai Károly : L. V. Kocsetov: Vasúti Statisz­tika (ismertetés)..................... Szepeslublói László : Keskenyvágányú vasutak épí­tésének korszerűsítése......... Szűcs József : Több követelmények közfor­galmú repülőterek létesítésé­nél ................................................. Szűcs József : Új irányelvek rövidtávú for­galmi repülőterek építésénél Dr. Szlankóczy Zoltán : Galickij: A szocialista közleke­dés tervezése (ismertetés) . . Sztrókay Pál : Korszerű villamos mozdo­nyok ............................................ Torjai Béla : (A Vasziljev és Cs. Degterev­­nyik cikke nyomán): Építési tömegáruk rakodásának kor­szerű gépesítése a Szovjet­unióban ..................................... Vági György : Egynyomú utak teljesítőképes­sége .............................................. Dr. Vásárhelyi Boldizsár : Az útvonalak teljesítőképessé­gének megállapítása.............. A. Vaszilijev és G. Degterevnyik nyomán. Torjai Béla: Építési tömegáruk rakodásának korszerűsítése a Szovjetunió­ban .............................................. 1. sz. 10. old. 8. sz. 294. old. 1. sz. 32. old. 12. sz. 474. old. 4. sz. 124. old. 4. sz. 114. old. 10. sz. 392. old. 11. sz. 425. old. 2­93. sz. 91. old. 11. sz. 433. old. 4. sz. 143. old. 1. sz. 15. old. 5. sz. 172. old. 1. sz. 28. old. 10. sz. 369. old. 11. sz. 402. old. 2-3. sz. 82. old. 12. sz. 461. old. 5. sz. 181. old. 6. sz. 226. old. 2-3. sz. 82. old. 2

Next