Közlekedéstudományi Szemle, 1958 (8. évfolyam, 1-12. szám)

1958 / 1. szám

2­ ­­ 1. ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK Oldal Baranyai Sándor: A gazdaságossági (hatékonysági) vizs­gálatok irányelvei a közlekedési beruházásoknál — — — — — 6. 275. Dr. Csanádi György: A magyar közlekedés nemzetközi kap­csolatai — — — — — — — 6. 233. Dr. Csanádi György: ч Az arányos fejlődés törvényének ér­vényesítése közlekedésünkben — — 12. 505. Dr. Czére Béla: A közlekedéstudomány alapvető rendszertani kérdései — — — — 2—3. 53.­4. 137. Dr. Czére Béla: Az új magyar közlekedéstudomány fejlődése — — — — — — — 12. 542. Dr. Czére Béla: Hozzászólás T. Sz. Hacsaturov ,­A különböző közlekedési ágazatok gaz­dasági hatékonysága” c. előadásá­hoz — — — — — — — — 12. 537. Farkas Gábor: A gazdasági tervezés pontosságának fokozását célzó módszerek alkalma­zási lehetősége a közlekedés terüle­tén — — — — — — — — 4. 166. Fekete András: A rakodási munkák gépesítése a hazai közlekedésben — — — — 5. 191. Hacsaturov, T. Sz.: A különböző közlekedési ágazatok gazdasági hatékonysága — — — 12. 527. Hacsaturov, T. Sz.: Hozzászólás dr. Csanádi György „Az arányos fejlődés törvényének érvé­nyesítése közlekedésünkben” c. elő­adásához — — — — — — — 12. 522. Dr. Hegedűs Gyula: A közlekedési ágazatok koordináció­jával kapcsolatos hazai önköltségszá­mításokról — — — — — — 10—11. 432. Dr. Hegedűs Gyula: Elvi és módszertani kérdések az áruforgalomnak a közlekedési ága­zatok között történő megosztásánál 2—3. 79. Jándy Géza:­­Szállítási feladatok lineáris prog­ramozása — — — — — — — 6. 254. Oldal Dr. Kádas Kálmán: Hozzászólás T. Sz. Hacsaturov „A különböző közlekedési ágazatok gazdasági hatékonysága” c. előadásá­hoz — — — — — — — — 12. 534. Kánya Ernő: Az atomenergia és a közlekedés — 5. 185. Dr. Kiss László—Dr. Mészáros Vince: A Közlekedési Múzeumról — — 7—8. 329. Mestyanek Ervin: Új grafikus módszer a járművek ál­talános lengéseinek meghatározására 6. 269. Dr. Petrovskij, Frantisek: Új elemek az őszi forgalomban — — 5. 196. Tihanyi László: Gammasugárzó izotópok szállítótar­tályainak gazdaságos méretezése — 6. 262. Dr. Vásárhelyi Boldizsár:* Hozzászólás dr. Csanádi György „Az arányos fejlődés törvényének­­érvé­nyesítése közlekedésünkben” c. elő­adásához — —­­— — — — — 12. 524. 2. VASÚTI KÖZLEKEDÉS Bescsev, В. P.: A győztes szocialista ország vasúti közlekedése — — — — — — 7—8. 285. Brodszky Dezső: A Ganz-Jendrassik motor 30 éve a vasúti közlekedésben — — — — 7—8. 291. 10—11. 420­ . Érti Róbert: A MÁV Vasúttervező Üzemi Vállalat ötéves munkája — — — — — 1. 16. Érti Róbert—Dr. Varga István: 10 éves a MÁV Széchenyi-hegyi Út­törővasút — — — — — — — 7—8. 314. Fischer, Klaus—Lorenz, Manfred: Fényjelzők jelzési képei — — — 2—3. 93. Heller György—Rosta László: A vasúti járművek fékezésének kor­szerű üzemi szabályai — — — — 1. 26. Dr. Horváth László Gábor: Az időjárás szerepe a vasúti balese­tekben — — — — — — — 10—11. 481. Kubinszky Mihály: A hazai vasúti építészet története — 2—3. 67. Kubinszky Mihály: Vasúti állítóközpontok kitekintési vi­szonyainak biztosítása — — — 9. 381. TARTALOM:

Next