Közlekedéstudományi Szemle, 1962 (12. évfolyam, 1-12. szám)
1962 / 1. szám
Szám Oldal Szám Oldal Rozsnyai Károly: Nagyhosszúságú vasúti küldemények fuvarozása ........................................... 6 277 Nádasi Endre: Gépjárművek kocsiszekrényének korszerű javítása ............................................... 23 Dr. Schimming, Heinz : Vizsgálatok a vasúti kocsitengely csapok fémszórással való helyreállításának problémájához...................................... 3 107 Szalontay Valér: A vasúti rakodások gépesítésének gazdasági vizsgálata ......................................... . 4 155 Dr. Székely János—Fekete András: A vasúti teherkocsik kihasználásának megállapítása korrelációszámítás útján 11 510 Tyc, Petr: Vasúti földművek víz elleni szigetelése PVC-fóliákkal ................................................ 263 Dr. Gayi Béla: A kitérőkben levő keresztezési csúcsbetétek összehegesztése a csatlakozó sínekkel ............................................................... 10 470 Zubor István: Tanácskoztak a vasutas újítók és feltalálók ................................................................. 1 34 3. KÖZÚTI KÖZLEKEDÉS Balogh Tibor: A közutakat szegélyező vezetősávok . . 11 515 Dr. Györffy István: A látás és a megvilágítás jelentősége az éjjeli gépjárműközlekedésben........ 6 257 Kaján Béla: A forgalom hatása a közlekedés sebességére kétnyomú úton...................... 9 393 Kaján Béla: Előzések elemzése kétnyomú utakon .. 7 313 Kirchner, Siegfried: A burkolat látszó fénysűrűségének figyelembevétele az útmegvilágító berendezések tervezésénél.................... 9 409 Kiss Róbert : Gépkocsi javító-(szerelő) nagycsarnokok és garázsok központi fűtése...................... 11 Kolimár György : Az autójavító ipar egyes időszerű kérdései és a tudományos kutatás................... 10 Dr. Kovács László: A gépjárműközlekedés fejlesztésének fontosabb munkagazdaságtani problémái, kapcsolatosan az emberi munkával foglalkozó egyéb tudományokkal 5 Dr. Kovács László—Major Ferenc: A gépjármű gazdaságos élettartamának meghatározása...................................... 2 Kuzsel Dezső: A gépkocsiközlekedési kutatómunka eredményei és célkitűzései........................ 8 Dr. Lévai Zoltán: Az útfelület, a gépkocsi és a gépkocsivezető együttes hatása a gépkocsi sebességére ................................................................. 4 Mányi Szabó István: A közúti közlekedési balesetek alakulása az 1961. évben................................................ 7 Nyáry Sándor: Az Autóközlekedési Tudományos Kutató Intézet szerepe és feladatai a hazai gépjárműközlekedés és gépjárműjavító ipar fejlesztésében.................................................8 344 Soltész Béla: Autóbuszállomások kialakítása és telepítése .................................................................... 3 116 Dr. Szántó Emil: Operációkutatási problémák a gépkocsiközlekedésben : a járatszerkesztési modell ................................................ 3 101 4. VÁROSI KÖZLEKEDÉS Balogh László: A megállóhely-távolság és az eljutási idő összefüggései ............................................ 5 223 Dr. Engel, Edwin: Jelzőlámpák összehangolása és az időveszteségek ........................................................ 1 7 Dr. Kecső István: Közlekedés, városrendezés, városépítés 5 192 Lehotzky Kálmán: Az Erzsébet-híd és a Belváros................. 6 233 Nagy László: Közúti közlekedési problémák Szolnokon ................................................................. 5 227 Dr. Szabó Dezső: A városi tömegközlekedés fejlesztésének lehetőségei ........................................ 2 55 5. HAJÓZÁS Dr. Gáli Imre: A magyar Duna-tengeri hajózás távlatai ...................................................................... 12 544 Dr. Jankó Béla: A helyi hajózás Pest-Buda között .5 218 Raba, Karel: A csehszlovák tengerhajózás..........4 149 Dr. Szép Andor: A világ belvízi hajózása II................ 10 434 Tóth Lajos: Bernhard Antal „Carolina”-ja, az dunai gőzhajó......................................... első7 331 Várfalvi Tamás: A hazai vontatóhajók fejlődése a hajózás kezdetétől napjainkig . . . . gőz-6 261 / ■ 6. LÉGIKÖZLEKEDÉS Dr. Vilmos Endre: A légiközlekedés útvonalhosszának hatása a fajlagos önköltségre........................ 4 173 7. POSTA ÉS TÁVKÖZLÉS Dr. Rehbein, Gerhard: A posta és a vasút együttműködése ... 11 481 503 466 197 352 167 328 67 3