Közlekedéstudományi Szemle, 1964 (14. évfolyam, 1-12. szám)
1964 / 1. szám
Szám Oldal Szám Oldal Zaganescu, I.—Popescu, C.: A korrózió hatása a vasúti vontatójárművek diesel-motorjainál...................... 11 506 Nádasi Endre: Finom acéllemezek ponthegesztése a hazai autójavító iparban ........................... 10 448 Steiner, Miroszlav: Merevtengelyes kéttengelyű gépjármű legkedvezőbb tengelynyomásának megállapítása ............................................................. 6 263 Scholze, Siegfried: Pihenőállomások tervezése a Német Demokratikus Köztársaság autópályáin 5 223 Walter Medárd: A gépjárműfelújítás gazdaságosságáról. 7 295 3. KÖZÚTI KÖZLEKEDÉS Erdős József: Kiépített közutaink a XVIII. század végén és a XIX. század első felében. . . 4 186 Feledy Béla: A gépjárművek karbantartásának fejlettebb módszerei........................................... 267 Dr. Gáspár László: Az Izsáki Állami Gazdaságban talajstabilizálással épített kísérleti úthálózat tapasztalatai ..................................................... 8 350 Dr. Gáspár László: Az olasz autópálya-hálózat gyorsütemű kiépítésének tapasztalatai.......................... 12 555 Horváth Dezső: A gyógyszerfogyasztás szerepe a közúti balesetek létrejöttében.................................. 146 Dr. Jancsó Béláné: Gépjárműabroncsok kopásának mérése radioaktív izotópos módszerrel ............... 4 181 Dr. Kaján Béla: Az utak műszaki jellemzőinek megválasztása ................................................................. 139 Dr. Kaján Béla: Kétnyomú utakon kialakuló menetsebességek ...................................................................... 10 436 Dr. Kiss László: „A magyar hídépítés fejlődése” c. kiállítás .................................................................... 6 275 Koller Sándor: A hazai közúti balesetek összefüggése az út jellemzőkkel és a forgalommal.............. 11 486 Koller Sándor—Moharos Kálmán: A hazai útburkolat-érdesség vizsgálatok első eredményei................................................ 9 403 Kovács György: A régebbi és a jelenlegi országos közúti forgalomszámlálások módszerei és eredményei ................................................................. 117 Kucsara Pál: A közúti közlekedés biztonságát fokozó tényezőkről..................................................... 11 477 Dr. Lévai Zoltán—Rózsa Sándor: A gépjárművek értékcsökkenési leírásának változása az útburkolat felületi minőségének függvényében................... 4 156 Máriás Tibor: A járművezetők tájékoztatása magasabbrendű utakon..................................................... 8 339 Moharos Kálmán: Az útburkolat érdességének mérésére irányuló kutatások a gépjárműközlekedésben ............ 4 208 Nagy Miklós: Üzemanyagkiszolgáló helyek optimális számának és a kiszolgálásra várakozó gépkocsisor helyszükségletének meghatározása a forgalmi telepeken ................. 11 515 4. VÁROSI KÖZLEKEDÉS Bárány Lajos—Pápai Béla: A Budapest környéki ingaforgalom.... 397 Dr. Bényei András: A személygépkocsik, tehergépkocsik, motorkerékpárok és autóbuszok forgalmának időbeli lefolyása Budapesten .......... 11 499 Dr. Bényei András—Buecz Tibor: Az 1963. évi budapesti közúti forgalomszámlálás végrehajtása ................................ 271 Dékány Lajos: A csuklós autóbuszok karbantartásának megszervezése és tapasztalatai a Fővárosi Autóbuszüzemnél............................... 9 413 Dr. Gáli Imre: Az ingavándorforgalom és a településjelleg összefüggései......................................... 9 407 Kutas László: Hozzászólás Bognár István ,,A városi közlekedés helyzete és problémái“ c. cikkéhez ............................................................... 5 229 Dr. Nagy Ervin—Muszély Imre: A városi közlekedés egyes forgalmi problémái Budapesten............................................ 4 171 Rózsa László: A Fővárosi Autóbuszüzem járműkorszerűsítései és átalakításai ........................ 130 Tóth Ferenc: Műanyag-féktuskó kísérletek a Fővárosi Villamosvasútnál.............................................. 8 367 Újvári Károly: A kéregvasút és jelentősége a holnap városi tömegközlekedésében...................... 11 510 5. HAJÓZÁS Almási János: Jégtörő hajók a Dunán ............................. 12 542 Hegyi Ottó: Dunai tolóhajózási kísérletek az MS „Moszkva“ vezérhajóval........................... 7 313 Kiss András: A közlekedés-szomszédság zajterhelésének értékelése belvízi hajóutak mentén 10 456 Székely János: A siófoki múzeumról................................... 292 Tarapcik, Josef: A nemzetközi jelentőségű dunai hajóút műszaki feltételeinek fejlődése................. 9 396