Lumea, ianuarie-iunie 1971 (Anul 9, nr. 1-26)

1971-02-25 / nr. 9

Tovarăşul Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, a primit joi, 18 februarie, pe miniştrii afacerilor externe ai statelor participante la Tratatul de la Varşovia care au luat parte la Consfătuirea de la Bucureşti. Tovarăşul Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Consiliului de Stat al Republicii Socialiste România, a primit miercuri, 17 februarie, delegaţia guvernamentală a Republicii Populare Chineze, condusă de Pai Sian-ko, ministrul comerţului exterior al R.P. Chineze, care a fâcut o vizită in ţara noastră. La primire au participat Gheorghe Râdulescu, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent al CC. al P.C.R., vicepreşedinte al Consiliului de Miniştri, precum şi Cornel Burtică, ministrul comerţului exterior. A fost de faţă Cian Hai-fun, ambasadorul Republicii Populare Chineze la Bucureşti. In cadrul convorbirii ce a avut loc cu acest prilej s-a subliniat evoluţia pozitivă pe toate planurile a cooperarii româno-chineze in interesul ambelor popoare, al colaborării şi înţelegerii internaţionale. De asemenea, s-a exprimat dorinţa comună de a dezvolta in continuare legaturile multilaterale intre România şi Republica Populara Chineza, relevindu-se posibilităţile largi ce există pentru lărgirea şi diversificarea lor, întrevederea s-a desfășurat intr-o atmosferă tovărășească, de calda prietenie.