Lumea, ianuarie-iunie 1979 (Anul 17, nr. 3-27)

1979-01-11 / nr. 3

Omagiul fierbinte al partidului, al ţării SĂRBĂTORIREA TOVARĂŞEI ELENA CEAUŞESCU Sâmbătă, 6 ianuarie, a avut loc, la sediul C.C. al P.C.R., solemnitatea decorării tovarăşei Elena Ceauşescu, membru al Comitetului Politic Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, pentru activitatea îndelungată în mişcarea muncitorească, revoluţionară, pentru contribuţia remarcabilă la dezvoltarea şi afirmarea ştiinţei româneşti, pentru aportul deosebit la înfăptuirea politicii partidului şi statului de făurire a societăţii socialiste multilateral dezvoltate în patria noastră, cu prilejul aniversării zilei de naştere. La solemnitate au participat tovarăşul Nicolae Ceauşescu, secretar general al Partidului Comunist Român, preşedintele Republicii Socialiste România, ceilalţi tovarăşi din conducerea partidului şi statului. Tovarăşul Manea Mănescu, membru al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., primministru al guvernului, a dat citire Scrisorii Comitetului Politic Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român adresate tovarăşei Elena Ceauşescu. Tovarăşul Ştefan Vaitec, membru al Comitetului Politic Executiv al C.C. al P.C.R., vicepreşedinte al Consiliului de Stat, a inminat tovarăşei Elena Ceauşescu inalta distincţie Ordinul „Steaua Republicii Socialiste România" clasa I, conferit prin decret prezidenţial. A luat cuvintul tovarăşa Elena Ceauşescu. Tovarăşul Nicolae Ceauşescu, ceilalţi tovarăşi din conducerea partidului şi statului au felicitat-o cu deosebită căldură pe tovarăşa Elena Ceauşescu, i-au exprimat cele mai alese urări de sănătate, viaţă îndelungată şi putere de muncă.