Info-Társadalomtudomány 22. (1992)
31 893 11 TÁRSADALOMTUDOMÁNY SAIALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSA VÁLASZTÁSOK Választási rendszerek az európai gyakorlatban — a változatok okai — reformtörekvések - veszélyben a többségi rendszerek? — kik a nyertesek: a választók vagy a pártok? • A keletközép-európai választások összehasonlítása — választás és „következetes” rendszerváltás — kísérletek a hatalmi pozíciók megtartására — a választási rendszer működése és a politikai erőviszonyok • A választási rendszer és a választási eredmények összefüggései — milyen a tökéletes választási rendszer? — igazságos-e választási rendszerünk? — kiket sújt a négy százalékos küszöb? • A választások és a politikai változások kapcsolata — mi volt a kilencvenes választások tényleges szerepe? — néhány tanulság — kritikák és javaslatok • Az önkormányzati választások szociológiai tapasztalataiból — két választás - két világ — a lokalitás rejtelmei — ki nyerte a választást? — kié az önkormányzat? • A korporációk esélyei és a választójog — a parlamenti választások — az önkormányzati választások • Az 1990. évi magyar választások földrajza — a politikai aktivitás területi megoszlása Magyarországon — a szavazóbázisok földrajzi eloszlása • A választási földrajz Nyugat-Európában — a nyugateurópai választási földrajz fejlődése — napjaink kutatási problémái és eredményei JDOM VN \ 1 \RS iD ■ I OM 1 IJD< W N l I OMÁjNY Г ARSADALOMTUl >OMANY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TARSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁN TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁJ TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁJ TrSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁrSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRsADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSDALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSADALOMTUDOMÁNY TÁRSAI -----------——