Magyar Pedagógia 43. (1934)

Tartalomjegyzék

Lap Vajthó László: Tanulók szerepe az irodalom tanításában. Ism. Gyulai Ágost.................................................................... 168 Woyciechowsky József: Sípos Pál élete és matematikai munkássága. Ism. T. G............................................................ 39 A Cselekvés Iskolája. Ism. Gyulai Ágost ............................... 180 A magyar középiskolák statisztikája az 1932/33. tanévig. Ism. kf.......................................................................................... 178 Az elemi és középfokú oktatás vezér- és segédkönyvei. Ism. kf........................................................................................... 75 Falumunka 1. sz. Ism. Kertész János .............................. 183 Üj magyar könyvek, füzetek és lapok ............. 45, 83, 140, 187 KÜLFÖLDI IRODALOM. Abry, E., P. Crouzet, J. Bernés, J. Léger: Les Grands Écrivains de France illustrés. Fascicule I. Ism. kf. .. 138 Acsay, Ladislas: Que faire pour les jeunes intellectuels sans emploi? Ism. B. G............................................................ 79 Arató, Amélie: L’enseignement secondaire des jeunes filles en Europe. Ism. Márer Erzsébet ...................................... 42 Bergfeld, Werner: Der Begriff des Typus. Ism. kf.............186 Boyd, William: America in school and college. Ism. Nemesné Müller Márta .......................................................... 185 Descoeudres, Alice: Encore des Héros. Ism. Éltes Mátyás 81 Hehlmann, Wilhelm: Metaphysik und Phänomenologie der Erziehung. Ism. Borsányi Károly ..................................... 82 Komis, Gyula: Die Entwicklung der ungarischen Kultur. Ism. kf........................................................................................... 41 Komis, Julius: Education in Hungary. Ism. kf........................134 Märker, Friedrich: Symbolik der Gesichtsformen. Physio­­gnomische und mimische Beobachtungen. Ism. Arday Pál .................................................................................................. 140 Pfändler, W.: Die höheren Schulen Englands. Ism. kf. .. 183 Riekel, August: Drei Generationen. Die pädagogische Situation der Gegenwart und das Bildungsideal der Zukunft. Ism. kf.......................................................................... 80 В'uppert, Herbert: Ist Erziehung im Unterricht möglich? Ism. Márer Erzsébet ............................................................. 135 Thal, Gunther: Die Pädagogik der inneren Mission. Ism. Váradi József ........................................................................... 134 Weischedel, Wilhelm: Das Wesen der Verantwortung. Ism. Váradi József ................................................................ 139 Recueil Pédagogique. Décembre, 1933. Ism. kf...................... 44

Next