Magyar Pedagógia 93. (1993)
1993 / 1-2. szám
MAGYAR PEDAGÓGIA 93. évf. 1-2. szám (1993) TARTALOM TANULMÁNYOK Báthory Zoltán: A finn és a magyar érettségi összehasonlító elemzése 3 Kárpáti Andrea: Elvek, eszmények, paradigmák a magyar rajztanításban a kezdetektől a hetvenes évekig 19 Caroline Bodóczky és Angi Malderez: Egy új gyakorlótanítási modell és jelentősége a tanárképzésben 37 SZEMLE Halász Gábor: A nemzetközi kapcsolatok szerepe a közoktatás fejlesztésében 53 KÖNYVEKRŐL Faludi Szilárd: Báthory Zoltán: „Tanulók, iskolák, különbségek” (Egy differenciális tanításelmélet vázlata) 63 Csapó Benő: Harold W. Stevenson és James W. Stigler: The Learning Gap 65 INFORMÁCIÓK Az oktatásügyi kutatások helyzete és a fejlesztés feladatai 69 A neveléstudomány doktorai 73 A Magyar Pedagógia publikációs stílusa 81